خبرگزاری کار ایران

خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران

پرداخت دسته ای قبوض از طریق تلفن بانک عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۵۶

بانک صادرات ایران به منظور تأمین رضایت بیشتر هموطنان امکان پرداخت دسته ای قبوض را عملیاتی کرد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف پاسخگویی بیشتر به نیازهای هموطنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان با ارتقاء سامانه دریافت قبوض خدمات شهری امکان پرداخت دسته ای قبوض در سامانه تلفن بانک را فعال کرد. بر این اساس هموطنان می توانند ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ مرکز صدای سپهر و با انتخاب کلید ٢ وارد نمودن تنها یک مرتبه شماره کارت و رمز دوم از امکان پرداخت دسته ای قبوض بهره مند گردند.

این بانک با ارتقاء کمی و کیفی و فراهم سازی بسترهای الکترونیکی در گذشته نیز امکان پرداخت دوره ای قبوض را به عنوان خدمتی آسان و مفید به مشتریان عرضه نموده بود و با راه اندازی خدمت جدید پرداخت دسته ای قبوض مشتریان قادر خواهند شد تا تنها بایک بار معرفی و تعریف قبوض خود از خدمات این سامانه بهره مند گردند.

شایان ذکر است بانک متبوع امکان پرداخت وجوه قبوض خدمات شهری را علاوه بر تلفن بانک از طریق سایر درگاه های پرداخت نظیر: همبانک(#٧١٩*)، بانکداری اینترنتی، کیوسک بانک خودپرداز و .... نیز فراهم کرده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران جهت تأمین رفاه بیشتر هموطنان به تازگی خدمت پرداخت قبوض خاص ( قبوض شرکت های بیمه ای، لیزینگ و...) را نیز با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سامانه همبانک فراهم ساخته است و هموطنان با استفاده از این خدمت می توانند به آسانی در سریعترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وجوه قبوض یاد شده اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز