خبرگزاری کار ایران

مزیت اصلی بیمه ایران کارکنان و نمایندگان آن هستند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران رسیدگی به امورکارکنان و نمایندگان شرکت دراولویت های برنامه های این مدیریت دردوره جدید قراردارد.

به گزارش ایلنا آقای پورکیانی روز سه شنبه 5 مردادماه در بازدید صمیمانه و اعلام نشده از شعبه آزادی بیمه ایران با بیان اینکه کارکنان و نمایندگان درصف مقدم رسیدگی به امور بیمه گذاران هستند، افزود:از کارکنان بیمه ایران که خدمات بیمه ای را درکمترین زمان ممکن به بیمه گذاران وزیان دیدگان ارائه می کنند، قدردانی و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه شرکت های بیمه را با نیروی انسانی آن ها ارزیابی ومورد سنجش قرار می دهند،افزود: بیمه ایران برترین نیروی انسانی متخصص وکارآمدترین آن ها را درکشور دراختیار دارد وکارشناسان فنی بیمه ایران ، اصلی ترین مزیت ذاتی این شرکت به شمار می روند.

مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: برهمین اساس باید قدردان زحمات نیروهای ارزشمند خود باشیم وتمامی تلاش خود را برای حفظ آنها و رفع مشکلات شان به کار گیریم.

آقای پورکیانی در بازدید از این شعبه همچنین با کارکنان،نمایندگان و بیمه گذاران از نزدیک دیدار وگفت وگوکرد.

مدیریت شعبه آزادی نیز در جلسه مشترک که با حضور معاونان شعبه و درحضور مدیریت عامل بیمه ایران برگزارشد گزارش عملکرد مجموعه خود را ارائه ومدیرعامل پس از این گزارش رهنمودهای لازم را بیان کرد. 

 

کد خبر : ۳۹۴۹۴۴