خبرگزاری کار ایران

رشد ١٢٢ درصدی تعداد تراکنش های سامانه همراه بانک صادرات ایران

​در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب و متنوع سامانه همراه بانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه رشد ١٢٢ درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت افزایش رضایت مندی بیش از پیش و کاهش هزینه های  مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در دستور کارقرارداده است که در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب و متنوع این سامانه تعداد تراکنش های آن رشد ١٢٢ درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته را به ثبت رسانده است. 

بر این اساس این بانک اخیرا" نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه ٩/٥ سامانه مذکور را که مخصوص دستگاه هایی با سیستم عامل IOS است را روانه بازار ساخت. در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید امکان جستجوی شعب و ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت ( برای دستگاه هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است.

این گزارش می افزاید هموطنان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه نمایند.

بر اساس این گزارش خدماتی از قبیل: اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری تلفن همراه و.... خدمات جدیدی شامل: انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات و... را به مشتریان ارایه می دهد.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران در جهت کاهش هزینه ها، سفرهای درون شهری و آلودگی هوا، افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به گونه ای که تعداد تراکنش های سامانه همراه بانک طی تیر ماه سالجاری بیش از ١١ درصد رشد را نسبت به خرداد ماه را نشان می دهد که این میزان افزایش ناشی از تنوع خدمات و رضایت کاربران از خدمات این سامانه می باشد.

 

کد خبر : ۴۰۰۰۷۶