خبرگزاری کار ایران

بانک صادرات ایران ٦٤ ساله شد؛

پیام مدیر عامل به مناسبت سالروز تأسیس بانک

​زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی شصت و چهارمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک و از تلاش کارکنان، اعتماد ارزشمند مشتریان وهمراهی سهامداران قدردانی و بر نقش آفرینی بیشتر این بانک در اقتصاد کشور تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در پیام زراعتی با اشاره به شرایط  اقتصادی حاکم در زمان تأسیس بانک متبوع آمده است: نگاهی گذرا به تاریخ بانکداری کشورمان نشان از این واقعیت دارد که تأسیس "  بانک صادرات و معادن ایران" در ١٥ شهریور ماه ١٣٣١ سرآغاز بانکداری به مفهوم واقعی و توام با  رشد و جهش اقتصادی ایران بوده است.

وی افزوده است : در آن روزگار که ارائه خدمات پولی منحصر به اقشار خاص جامعه بود، بانک ها با ماهیتی تماماً دولتی به فعالیت اشتغال داشتند اما این بانک تازه تأسیس که تبلور نبوغ و همت بلند و آینده نگر بنیانگذارانش بود، با انگیزه گسترش خدمات بانکی در میان آحاد جامعه پا به میدان گذاشت و هدف محوری خود را در ترویج این فرهنگ پایه ریزی کرد . در این راه پر فراز و نشیب با نظم و پیوستگی سازمانی توانست جایگاه ممتازی را بدست آورد  و این موقعیت را پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به یاری کارکنان پاک خود افزون تر از پیش گرداند.

زراعتی تصریح کرد: اکنون ٦٤ سال از پیشگامی در ارائه خدمات بانکی، خوش نامی در مشتری مداری و خلاقیت  و سرعت در خلق محصولات جدید این بانک می گذرد.

وی یادآور شد: " بانک صادرات ایران " به حق در تاریخ سترگ فعالیت خود نقش مهمی در ایجاد و تقویت زیر ساخت های شبکه بانکی، گسترش خدمات جامع شعبه ای، سرعت در خدمت دهی به مشتریان و خلق ارزش برای ذی نفعان و بالاخره الگو بودن در بانکداری مجازی و پاسخگویی به هنگام، ایفا کرده است.

ایستادن در این سکوی افتخار بی تردید وام دار تلاش و کوشش جانانه کارکنان، همدلی شامخ مدیران، ا عتماد ارزشمند مشتریان و همراهی سهامداران است.

زراعتی با اشاره بر قابلیت و توانمندی های این بانک گفت:کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران با تکیه بر ایزد منان و با پشت گرمی به ساختار مستحکم خود و با  باوری ژرف به چشم انداز و اهداف ترسیم شده، نه تنها به تحقق و اجرای مسئولیت های بانک پایبند می باشند،  بلکه در کنار آن به مسئولیت های اجتماعی نیز دل سپرده و با نگاهی محلی، منطقه ای، ملی و  بین المللی افتخارات ارزشمندی را بدست آورده اند.

زراعتی در بخش پایانی پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تبریک شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور و میراث ارزشمند گذشتگانمان، از تلاش و همدلی کارکنان صدیق و دلسوز، مشتریان همدل و سهامداران همگام و همراه قدردانی و سپاسگزاری می کنم و آرزومندم در سال‌جاری که  از سوی مقام معظم رهبری  به  نام «سال اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل» نامگذاری شده است، گام هایی مؤثر تر را در مسیر تحقق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای بانک صادرات ایران برداریم و شاهد نقش آفرینی بیشتر این بانک در همه عرصه ها  باشیم.

 

کد خبر : ۴۰۸۰۳۷