خبرگزاری کار ایران

بانک پاسارگاد به خریداران کالاهای اساسی و پزشکی تسهیلات مالی کوتاه مدت اعطا می‌کند

بانک پاسارگاد به خریداران کالاهای اساسی، ضروری وارداتی نظیر دارو، تجهیزات پزشکی و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی، تسهیلات مالی کوتاه مدت اعطا می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: دوره‌ی این تسهیلات بنا بر نیاز در نظر گرفته خواهد شد. وی ادامه داد: این تسهیلات به واردات کالاهای اساسی، ضروری، دارو و تجهیزات پزشکی و درج تعرفه‌های مجاز مرتبط با کالاهای فوق‌الذکر در ثبت سفارش تعلق خواهد گرفت.

رفیعی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات حداکثر80 درصد مبلغ هر ثبت سفارش است. اعطای این تسهیلات در ارتباط با گشایش اعتبار اسنادی و ثبت برات اسنادی امکان‌پذیر است. وی تأکید کرد: همچنین نوع نرخ ارز بستگی به نوع تأمین ارز درج شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در ثبت سفارش مربوطه دارد که باید با عبارت "بر اساس سیاست‌ها و روش‌های اعلامی بانک‌مرکزی" مشخص شده‌باشد و بازپرداخت تسهیلات به نرخ روز تسویه برای کالای مورد نظر انجام خواهد شد.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

 

کد خبر : ۴۱۷۸۳۸