خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین مطرح کرد:

راهکارهای پیشگیری از مطالبات و آسیب شناسی افزایش مطالبات بانک‌ها

مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در همایش مدیران بانکها و موسسات اعتباری استان گلستان راهکارهای پیشگیری از مطالبات و آسیب شناسی افزایش مطالبات بانکها را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ بهشتی مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در سخنان خود از نظام بانکی به عنوان موتور محرکه اقتصاد نام برد و به بیان نقش مهم و انکارناپذیر آن در رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب و تحقق اهداف چشم انداز کشور پرداخت.

وی افزود: بانکها از طریق تجهیز منابع، ابزار پرداخت تسهیلات را فراهم می کنند و از این طریق باعث اشتغال، کارآفرینی و استقرار چرخه پولی سالم در کشور و در نهایت تداوم کار و رونق اقتصادی می شوند.

بهشتی در ادامه صحبت های خود ضمن بیان اهمیت آسیب شناسی افزایش مطالبات در شبکه بانکی و  تاثیر عوامل درونی و بیرونی این موضوع بر عملکرد بانکها،  طولانی بودن فرآیند پیگیری وصول مطالبات و مسایلی از این قبیل را تشریح کرد.

این همایش با حضور مدیر کل دادگستری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم،  رییس پلیس آگاهی و مدیران بانکهای دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری استان گلستان در سالن همایش های بانک ملی برگزار گردید.

کد خبر : ۴۴۰۱۸۸