خبرگزاری کار ایران

درب ویلایی - درب فرفورژه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۳۳

تبریز متال تولید کننده انواع درب های ویلایی، درب فرفورژه

مجموعه تبریز متال با تکیه بر مهارت و تجربه تیم فنی و تولید و همچنین تجهیز به تکنولوژی روز برای ساخت انواع درب فلزی فرفورژه ، حفاظ پنجره ، فنس ، نرده پله ، پله پیچ و حفاظ روی دیوار با شعار کیفیت در تولید درب های فلزی مشغول به فعالیت می باشد.

خدمات مجموعه تبریز متال:

گروه صنعتی فلزی تبریزمتال در تبریز: تولید کننده انواع درب ویلایی، درب فلری فرفوژه، درب پارکینگ و درب برش لیزری( cnc ) در تبریز و سایر مناطق 

درب ویلایی - درب فرفورژه

مناطق تحت پوشش گروه صنعتی فلزی تبریزمتال:

  • درب فلزی ویلایی در تبریز
  • درب فلزی فرفوژه در تهران
  • درب فلزی ویلایی در اهواز
  • درب فلزی پارکینگ در تبریز
  • درب فلزی ویلایی در شیراز
  • درب فلزی فرفوژه در بوشهر
  • درب فلزی ویلایی در تهران
  • درب فلزی پارکینگ در شیراز
  • درب فلزی فرفوژه در تبریز
  • درب فلزی پارکینگ در اهواز
  • درب فلزی فرفوژه در اراک
  • درب فلزی ویلایی در بندرعباس
  • درب فلزی فرفوژه در شیراز
  • درب فلزی پارکینگ در تهران 
  • درب فلزی فرفوژه در اهواز
  • درب فلزی پارکینگ در اراک
  • درب فلزی فرفوژه در تبریز
  • درب فلزی ویلایی در بندر عباس

درب ویلایی تبریز متال

درب فلزی ویلایی در طول تاریخ همواره نمادین بوده و دچار تحولات زیادی شده است. درب ها از دیرباز در سراسر جهان یکی از عوامل مهم  برطرف کننده نیازهای غریزی انسان، یعنی امنیت و دما بوده و همواره تعیین کننده محل رفت و آمد ما و عنصر مهمی در طراحی داخلی و خارجی محسوب می شوند.

ابتدایی ترین درب که از جنس پارچه و یا چرم بوده تا درب های مدرن امروزی همگی یک هدف و استفاده مشترک دارند و آن هم چیزی نیست جز قرار گیری در ورودی ها  اولین قدم برای ورود و یا خروج به مکانها و تجارب جدید، از این رو می توان درب ها را سمبل گذر زندگی دانست.

درب های ورودی ساختمان انواع مختلفی دارند که یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین نوع درب در میان درب های ساختمانی، درب آهنی ساده حیاطی می باشد. از آنجایی که درب ورودی ساختمان تاثیر بسزایی در نمای خارجی خانه دارد، دقت در انتخاب چگونگی درب ورودی ساختمان و درب حیاط امری مهم و ضروریست.درب ویلایی - درب فرفورژه

ویژگی اصلی یک درب خوب

استحکام:  مهمترین اصل برای ساخت یک درب قطعا استحکام آن است. استفاده از فلزات و آلیاژهای فلزی کمک موثری به این امر می‌کند. همچنین به کارگیری روش‌های مدرن جوشکاری برای اتصال قطعات مختلف به هم جز اصول کار است.

زیبایی:  انسان به صورت غریزی ستایش کننده زیبایی است. به همین دلیل با صرف هزینه زیادی در تمامی مراحل طراحی و ساخت یک ساختمان سعی می‌کند زیباترین عمارت را بنا کند. درب پارکینگ به عنوان پیشانی ساختمان در معرض دید ناظران قرار دارد. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در معرفی ساختمان خواهد داشت.

هماهنگی با طراحی و نمای ساختمان:  تمامی اجزای یک ساختمان باید در هماهنگی کامل با هم باشند. برای درب ورودی حیاط، باید تنوعی از طرح و رنگ را داشت تا بتوان از میان آنها به بهترین انتخاب رسید.

کیفیت ساخت مناسب:  اگر بهترین طرح درب را داشته باشید ولی این طرح با متریال بی کیفیت ساخته شود نتیجه ناامید‌کننده‌ای به دنبال خواهد داشت. مکمل یک طرح خوب، استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد است. استفاده از مواد بی کیفیت برای جبران کمبود بودجه قطعا بدترین گزینه برای ساخت درب است.

بهترین تولیدکننده درب فلزی فرفوژه در تبریز

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ ، عابر ، فنس ، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید و به متخصصان تبریز متال بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبریز متال برای تولید درب فرفورژه در تبریز برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود شما  مشتریان فلز گداخته را در هر شکل و جهتی که میخاهید طرح دهید بچرخانید , بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت ,  تبریز متال تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

درب ویلایی - درب فرفورژه

 مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز متال در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز متال  دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. تصور عاقلانه ای نیست اگر بگوییم درب های فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبریز متال ایمن نیستند؛ زیرا از بهترین تکنولوژی برای تولید آنها استفاده شده است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در صنعت به کار می روند؛ همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز متال را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

یکی دیگر از دغدغه های مردم موقع خرید درب حیاط این است که آیا رنگ درب هم شامل خدمات ارائه شده می باشد؟

تبریز متال با بیش از سالها تجربه در زمینه درب فلزی دستساز یکی از خوش نام ترین برندها می باشد. و از مزیت های درب فلزی تولید آن در محیط کارخانه ای و تحت نظارت مهندسین می باشد و تمام قطعات درب بعد از اتصال، چربی زدایی شده و توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می شود و بعد در کوره قرار می گیرد و تمام نقاط جوش زیر رنگ پوشش داده می شود. که این خود سبب کیفیت بهتر و بالا رفتن طول عمر رنگ درب می شود و نیازی به رنگ آمیزی همه ساله درب نمی باشد.

تبریز متال با سابقه بالا در زمینه تولیدات فلزی با دارا بودن دستگاه های بروز و مهندسین با تجربه مزیتی است برای مشتریان که درخواست طرح سفارشی دارند و چنانچه از صدها طرح پیشنهادی طرحی را پسند نکردند این امکان را فراهم کردیم تا طرح مد نظر خود را ارائه کنند تا بعد از بررسی منهدسین و واحد کنترل درب مورد نظر تولید و برای خریدار ارسال شود.

تبریزمتال تولید کننده درب فلزی از کیفیت و امنیت بالایی بر خوردار بوده و سالیان سال می تواند بدون مشکل برای شما امنیت و آسایش را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز