خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی لیفان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۶۷

آیا از ویژگی‌های شرکت خودرو سازی لیفان و قطعات و لوازم یدکی لیفان چیزی می‌دانید و تاکنون مجبور به خرید لوازم یدکی لیفان شده‌اید؟ آیا می‌دانید قطعات یدکی لیفان را از کدام فروشگاه‌ها تهیه نمایید ؟

شرکت چینی لیفان ساخت و عرضه خودرو سواری و لوازم یدکی لیفان را از سال ۲۰۰۵ شروع کرد و هر ساله آپشن‌ها و ویژگی‌های مثبت این خودروی پرطرفدار را افزایش داد به همین دلیل خودروهای این شرکت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بین مردم دنیا تبدیل شد.

نکته جالبی که در مورد شرکت خودروسازی لیفان وجود دارد این است که این شرکت در ابتدا از یک کارگاه ۹ نفره تشکیل شده بود و تنها در کار تعمیر موتور سیکلت فعالیت داشت اما با تلاش مضاعف، شجاعت و همکاری این چند تن، توانستند اولین تولیدات خود را با تولید کامیون شروع کنند و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی دنیا تبدیل شده‌اند. در سال‌های اخیر محصولات این شرکت از جمله انواع خودرو و لوازم یدکی لیفان در ۱۶۵ کشور دنیا عرضه می‌شود و مناطقی از آسیا، آمریکای لاتین، اروپا و آفریقا را تحت پوشش قرار داده است. این شرکت برای عرضه لوازم یدکی لیفان و کلیه محصولات خود در اکثر کشورها از جمله ایران نمایندگی‌های فعال دارد که قطعات و لوازم اورجینال و با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت و بدون واسطه به راحت‌ترین روش ممکنه عرضه می‌کنند.

یکی از مراکز معتبر و بزرگ فروش لوازم یدکی لیفان در ایران، فروشگاه لوازم یدکی مدیران قطعات می‌باشد. که علاوه بر قطعات و لوازم یدکی لیفان، سایر لوازم یدکی خودروهای چینی را نیز در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. این مجموعه بزرگ که همانند یک بازارچه فروش لوازم یدکی عمل می‌کند تمامی خدمات خود را با کمک کادری مجرب و متخصص در سرتاسر ایران ارائه داده و خدماتی همچون مشاوره های تخصصی فروش، عرضه انواع لوازم یدکی لیفان، JAG ,MVM و سایر خودروهای چینی و ... را ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی برخی از لوازم یدکی لیفان عرضه شده توسط این فروشگاه خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی جلوبندی لیفان

جلوبندی خودرو، مجموعه‌ای از قطعات و لوازم مهم یک ماشین است که جهت حفظ تعادل در خودرو در زمان حرکت یا حتی در حین سکون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعات از مهمترین سیستم‌های خودرو بوده به طوری که اگر به طور کامل حذف شود ماشین شما با یک کالسکه چوبی فرقی نخواهد داشت به همین دلیل در هنگام خرید این قطعات باید دقت و درایت کافی به خرج دهید تا بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم جلوبندی را برای خودروی خود خریداری کنید. از جمله لوازم یدکی لیفان که توسط شرکت مدیران قطعات عرضه می‌شود لوازم یدکی جلوبندی می‌باشد.

این نوع از قطعات و لوازم یدکی لیفان شامل جعبه فرمان، سیبک، پلوس، سیستم تعلیق، کمک فنر و .. بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. هر یک از این محصولات دارای قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب بوده و دارای گارانتی و ضمانت فروش نیز می‌باشند.

لوازم یدکی بدنه‌ای لیفان

لوازم یدکی لیفانبدنه خودرو هر قدر محکم‌تر و مقاوم‌تر ساخته شود به همان اندازه در برابر ضربه و تصادف امن‌تر و ایمن‌تر خواهد بود. از طرفی نوع طرح، رنگ و مدل این قطعات بر روی زیبایی و جذابیت خودروی شما تآثیرگذار هستند. در نتیجه خرید محصولات اورجینال و با کیفیت نه تنها شما را از خطرات محفوظ نگه می‌دارد بلکه حس اعتماد به نفستان را نیز افزایش داده و شما را از هزینه‌های مجدد نیز در امان نگه می‌دارد. لوازم یدکی بدنه یکی دیگر از لوازم یدکی لیفان عرضه شده توسط شرکت مدیران قطعات می‌باشد. این نوع قطعات یدکی لیفان شامل درب، گلگیر، ستون، درب صندوق، درب موتور، سپر، شلگیر و... بوده و به صورت کاملاً اورجینال و با کیفیت بالا عرضه می‌گردد.

لنت و فیلتر، کاتالیزور اگزوز لیفان

از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم یدکی لیفان لنت و فیلتر، کاتالیزور اگزوز می‌باشد که توسط شرکت مدیران قطعات با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌گردد. کاتالیزور بخشی از سیستم خروجی گازهای ماشین بحساب می‌آید و تأثیر مستقیم در میزان آلایندگی گازهای خروجی اتومبیل دارد.

لنت ترمز نیز یکی از قطعات مهم تمام ماشین‌ها بوده به طوری که هر چند وقت یک بار باید توسط تعمیرکارهای خودرو مورد بررسی و حتی تعویض قرار گیرد. فیلترهای هوا و همچنین فیلترهای روغن از اجزای بسیار مهم اتومبیل شما هستند که نیاز به رسیدگی مداوم دارند زیرا هر قدر فیلتر هوا و فیلتر روغن تمیزتر باشد به همان نسبت هوا و روغن خودرو به شکل روان‌تری در موتور در جریان خواهند بود. فیلترهای کثیف و کهنه هوا و روغن باعث خفگی موتور شما شده و شتاب و کارایی ماشینتان را تا حد زیادی پایین خواهند آورد.

لوازم یدکی قطعات موتوری لیفان

بیشترین درخواست برای خرید لوازم یدکی لیفان مربوط به قطعات موتوری لیفان می‌باشد. داشتن یک موتور پر قدرت با لوازم یدکی با کیفیت نه تنها به قدرت شتاب ماشین شما کمک کرده بلکه عمر خودرویتان را نیز افزایش می‌دهد. این لوازم موتوری شامل سیلندر – پیستون – اورینگ – سوپاپ و .. می‌باشد که در کیفیت بالا و استاندارد تولید و عرضه می‌شوند.

لوازم یدکی لیفان

قطعات یدکی لوازم برقی لیفان

همانطور که می‌دانید لوازم برقی خودرو نقش مهمی در کار کردن و سلامت خودروها دارند به همین دلیل تهیه لوازم برقی اورجینال و با کیفیت همیشه باید در اولویت کار قرار گیرد. یکی از بهترین و پرفروش‌ترین لوازم یدکی لیفان لوازم برقی لیفان می‌باشد که شامل سیم کشی، ECU و یا کامپوتر خودرو، چراغ و پروژکتور، مه شکن و .. هستند.

لوازم یدکی سیستم تهویه لیفان

عوض شدن هوای داخل خودرو به کمک سیستم‌های تهویه پرقدرت و باکیفیت یکی از آپشن‌های مورد علاقه همه رانندگان می‌باشد به همین دلیل همیشه به دنبال بهترین قطعات برای این قسمت از خودروی خود هستند قطعات سیستم تهویه از جمله انواع لوازم یدکی لیفان است که توسط فروشگاه مدیران قطعات عرضه می‌گردد. این قطعات که شامل رادیاتور و اجزا می‌باشد کاملاً اورجینال و اصل بود و از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار هستند.

لوازم یدکی قطعات لاستیکی و اکسسوری لیفان

داشتن یک لاستیک با کیفیت و خوب و همچنین نصب اکسسوری‌های جذاب نه تنها خودروی شما را شیک و زیبا جلوه می‌دهد بلکه کمک زیادی به ایمنی، بهداشت و سلامت فردی شما می‌نماید. از جمله قطعات یدکی لیفان که در این دسته قرار دارند می‌توان به کفپوش، زنجیر چرخ و .. اشاره کرد تمامی این قطعات و لوازم یدکی لیفان را می‌توانید از شرکت مدیران قطعات با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر به سایت شرکت مدیران قطعات مراجعه کنید و ضمن بازدید از تمامی محصولات، از راهنمایی مشاورین این مرکز نیز بهرمند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز