خبرگزاری کار ایران

­­­­4 مدل از جدیدترین کیف های بافتنی مدروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۸۰۲

کیف بافتنی بسیار زیبا و دلایل خوبی برای قلاب بافی کردن یا قلاب بافی کردن کیف های خود وجود دارد - ساختن آنها بسیار سرگرم کننده است، آنها کاملاً اصیل هستند و می توانید با لذت آنها را تزئین کنید. از کیف های بافتنی گرفته تا کلاچ های قلاب بافی، امکانات ساخت کیف بی پایان است!

علاوه بر این، ساختن کیف های شخصی برای این سیاره خوب است. ارائه نخ های باکیفیت، سالم یا سازگار با محیط زیست تضمین می کند که کیف های شما بادوام و فوق العاده بادوام هستند. برای خودتان چند کیسه خرید و کیسه های محکم درست کنید و دیگر هرگز به کیسه پلاستیکی نیاز نخواهید داشت! کوچک، بزرگ، شیک، کاربردی - مدل های کیف بسیار زیبایی وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید…

کیف های بافتنی

بیایید با مجموعه ای شگفت انگیز از کیف های بافتنی شروع کنیم. در این مجموعه شما الگوهایی را پیدا خواهید کرد که از بافنده های مبتدی تا پیشرفته مراقبت می کنند و چیزی برای بافتن برای خود یا به عنوان هدیه وجود دارد. کیف خود را برای هر مناسبتی ببافید! هورا!

الگوی بافندگی رایگان را ببافید و بچرخانید

بافته شده به انتخاب شما از نخ وزن آران، الگوی رایگان کیف بافتنی Plaits and Twists توسط استیون هیکس مطمئناً به سرعت مورد علاقه شما خواهد بود. این مدل میان‌رده دارای کابل‌ها و پیچ‌ش‌های فراوان برای پرداخت بافتی زیبا است.

الگوی بافتنی کیف خوار و بار مارکت

خرید خواربار هفتگی خود را با کیف Thistle Market دوست خواهید داشت. این کیف شیک توسط MillaMia Naturally Soft Cotton بافته شده است تا ظاهری محکم و کشدار داشته باشد. فروشگاه مواد غذایی شما هرگز اینقدر شیک نبوده است! این کیف همچنین به عنوان هدیه برای دوستان محیط زیست شما مناسب است.

الگوی بافندگی نانجینگ

آیا تا به حال به بافتن کوله پشتی خود فکر کرده اید؟ اگر به دنبال کیفی منحصربفرد و زیبا هستید که بتوانید هر روز تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن حمل کنید، الگوی بافتنی نانجینگ برای شما مناسب است. این مدل کوله پشتی سطح متوسط ​​با درز موزاییکی بافتی ساخته شده است که کاملاً با درز صاف جوراب تضاد دارد. این کیف دوست‌داشتنی را در MillaMia Naturally Soft Merino ببافید تا کیفی نرم اما بادوام داشته باشید که سال‌های آینده آن را دوست خواهید داشت.

کیسه ریسمان آماده

الگوی بافتنی بسیار متراکم احتمالاً یکی از بهترین چیزها است. چند وقت. کاموای فوق العاده سریع بافته می شود و شما با پوششی نرم و متراکم خواهید ماند که شما را شگفت زده خواهد کرد. کیسه Cable Ready یک الگوی رایگان است که از پشم Lion Brand Ease Thick & Quick استفاده می کند که نخی از مخلوط اکریلیک و پشم است. در 27 رنگ، با بافتن این کیف بافت دار در تمام رنگ های مورد علاقه خود، لذت خواهید برد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز