خبرگزاری کار ایران

تجربه فراموش نشدنی اقامت در هتل مجلل درویشی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۰۹

همانطور که می‌دانید، هتل‌های متعددی در شهر بزرگ مشهد وجود دارد که اگر بخواهید به این شهر زیارتی سیاحتی سفری کنید، قطعا بدون جا نخواهید ماند! حال ما در این مقاله قصد داریم یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد سفر به این شهر و رزرو هتل مشهد را داشتید، چگونه می‌توانید این هتل را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی هتل مجلل درویشی مشهد

یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های شهر مشهد، هتل مجلل درویشی مشهد می‌باشد. این هتل که از هتل‌های نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) بحساب می‌آید و در بلوار امام رضا این شهر ساخته شده، 25 طبقه دارد و در مجموع با 223 اتاق، حدود 10 سال است که از مسافرانش به بهترین شکل میزبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، معماری متفاوت آن است که فضای باشکوهی را داخل هتل بوجود آورده است. جالب است بدانید که این هتل، اتاق پنت هاوس دارد و اگر در آن اقامت کنید، چشم‌انداز عجیب و بی‌نظیری از شهر مشهد را خواهید داشت.

امکانات هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد سه رستوران دارد که نام این رستوران‌ها روف گاردن، فیروزه و آتریوم هستند و شما می‌توانید در این رستوران‌ها، بهترین غذاها را برای ناهار و شام میل کنید. البته سالن صبحانه این هتل از رستوران‌های آن جداست. داخل هتل یک کافی شاپ و یک چایخانه سنتی نیز وجود دارد. از امکانات تفریحی هتل نیز می‌توان به سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و البته ماساژ اشاره کرد. یکی از امکانات جالب این هتل، وجود سالن آرایشگاه مردانه و زنانه است که می‌توانید در حین اقامت، به آرایشگاه مخصوص هتل نیز مراجعه کنید.

دسترسی هتل مجلل درویشی

همانطور که گفتیم، هتل درویشی به حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و می‌توانید با حدود یک ربع پیاده روی، خود را از هتل به حرم برسانید و زیارت کنید. هر زمان تمایل داشتید از تفریحات این شهر استفاده کنید، می‌توانید با حدود نیم ساعت رانندگی با اتومبیل شخصی و یا تاکسی، به سرزمین موج‌‌های آبی بروید و از تفریحات هیجان انگیز آن استفاده کنید. البته که خانه‌های تاریخی داروغه و توکلی نیز بسیار به این هتل نزدیک هستند. از هتل مجلل درویشی تا بازار رضا هم فاصله زیادی نیست و می‌توانید ده دقیقه‌ای خود را به آنجا برسانید و خرید کنید.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هتل مشهد با بهترین قیمت، اسنپ تریپ امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما کافیست در سایت و یا اپلییشن اسنپ تریپ، شهر مشهد را جستجو کرده و لیستی از هتل‌های آن را ببینید. برای هر هتل، صفحه مجزایی وجود دارد که اطلاعات کامل آن هتل شامل امکانات، آدرس، نقد و نظر و امتیاز بقیه مسافران و .... داخل آن است و می‌توانید به راحتی هتل‌های مختلف مشهد را باهم مقایسه کنید و در نهایت هتل مورد نظرتان را بصورت آنلاین رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز