خبرگزاری کار ایران

بیوگرافی حاج مهدی رسولی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۳۵

قبل اینکه شروع به شرح عنوان مقاله کنم ، باید بگم که اگر به یک مقاله خیلی جذاب نیاز دارید ، بهتره که وبیت رو تا انتهای این پست همراهی کنید . یکی از دلایلی که باعث جذاب شدن این مقاله میشه ، اینه که بیوگرافی حاج مهدی رسولی رو تا حد کاملی برای شما شرح میدهیم . حاج مهدی رسولی یکی از بهترین مداح های حال حاضر کشور است که نظر مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کرده است . حاج مهدی رسولی علاوه بر اینکه یکی از بهترین مداحان کشور است ، جز مطرح ترین مداح های جهان اسلام هم به شمار می آید . برای اینکه علاقه مند به مهدی رسولی باشید ، نیاز نیست که حتما ایرانی باشید ! اگر عرب ، ترک ، بلوچ و یا از هر قشر دیگری هستید ، باید بگم که با پیگیری بیوگرافی مهدی رسولی ، تا حد زیادی به آن علاقه مند میشوید .

اگر شناختی نسبت به مهدی رسولی ندارید !

برای کسانی که با حاج مهدی رسولی آشنایی ندارند ، در حدود یک پاراگراف به صورت مفصل از ایشون صحبت میکنم تا دید کلی نسبت به وی به دست آورید . حاج مهدی رسولی ، به طور کلی یکی از محبوب ترین افراد در بین مردم مسلمان جهان اسلام است . یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث میشه ، مهدی رسولی جز محبوب ترین ها در بین مردم باشه ، اینه که نمونه یک مسلمان کامل است . یعنی هر آنچه که هر انسانی از یک مسلمان انتظار دارد را میتوانید در رفتار و گفتار حاج مهدی رسولی مشاهده کنید . حالا که یک شناخت اولیه نسبت به حاج مهدی رسولی پیدا کردید ، میتونید به صورت کامل بیوگرافی ایشون رو در دلسا موزیک مطالعه کنید . علاوه بر این ، شما میتونید همه مداحی های وی را از دلسا موزیک پیدا و تهیه کنید . دلسا موزیک یکی از بهترین سایت ها با مضمون موزیک است . شما میتوانید علاوه بر جدیدترین و محبوب ترین آهنگ ها ، به بیوگرافی هر خواننده ایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید .

بریم نگاهی به بیوگرافی حاج مهدی بزنیم !

باید عرض کنم که مهدی رسولی مداحی میکند ! مداح سرشناسی است که در تاریخ 12 مرداد 1367 در زنجان، متولد شد . وی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه سراسری زنجان و لیسانس مدیریت امور فرهنگی است . همچنین فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث از دانشگاه دارالحدیث می باشد . ایشان در یک خانواده مذهبی بزرگ شدند و فقط یک برادر بنام محمد رسولی دارد . پدرش در زمان جنگ مسئول ستاد تیپ 36 انصار بود که در آبان 1369 در کردستان به شهادت رسید .

بیوگرافی حاج مهدی رسولی

شروع علاقه حاج مهدی به مداحی از مجالس روضه

مادرم من رو از همان دوران کودکی به مجالس روضه می بردن و یکی از افتخاراتم اینه که اولین روضه ها رو از حاج علی اصغر آقا زنجانی شنیدم . وارد مدرسه که شدم از دوم و سوم ابتدایی شروع به خواندن قرآن و شرکت در گروه سرود و تواشیح کردم و آروم آروم به طرف مداحی کشیده شدم . حاج رسولی در سال 1377 وقتی 10 ساله بود اولین بار با نوحه ای از کویتی پور در جلسه حاج آقا شبیری شروع کرد به خواندن که مورد تحسین قرار گرفت . او اما بصورت حرفه ای و جدی از سال 1378 با جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران، هیئتی به اسم علی اصغر، وارثان شهدا را تشکیل داد.

ازدواج و فرزندش

حاج مهدی رسولی در سال 1388 وقتی که 21 ساله بود با یک خانواده مذهبی از سادات و انقلابیون که از دوستان مرحوم پدرش بودند آشنا شد و در نهایت با آنها وصلت کرد . ثمره این زندگی یک فرزند بنام محمد جواد است که نام پدرش را روی وی گذاشته است  . می گوید در عاشورا و فتنه 88 اولین نوحه را در حسینه اعظم زنجان خواندم که به زبان عربی و کاملا برخواسته از ادبیات و گفتمان عاشورایی بود که جایگاه خوبی هم بین مردم باز کرد . میتونید همه این نوحه ها را در دلساموزیک مشاهده کنید . همچنین نوحه ترکی و عربی و ... رو هم در دلساموزیک میتونید مشاهده کنید .

مداحی حاج مهدی رسولی در محضر رهبر انقلاب

تاکنون چند مرتبه توفیق داشتم محضر رهبر معظم انقلاب مداحی کنم که ایشان یک سری فرمایشاتی فرموند که این ها برای خودم امانت است . وی بر این باور است که این اتفاق یکی از بزرگ ترین توفیق های زندگیش بود که در محضر رهبر معظم انقلاب رقم خورد .

بیوگرافی حاج مهدی رسولی

مداحی آذری

برای ما آذری ها نوحه حماسی با زبان فارسی اغنا کننده نیست و در کنار فضای حماسه، زبان آذری از چاشنی روضه ای خوبی هم برخوردار است . به همین خاطر روضه های آذری سوز و گداز خاصی دارد. دقیقا به همین دلیل هم هست که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است . از زیبایی های این مداحی های آذری میتونیم به همان سوز و عطشی اشاره کنیم که در ما ایجاد میکند .

جمع بندی :

در این پست ، ابتدا شما را با یک شناخت اولیه نسبت به حاج مهدی رسولی ، آشنا کردیم . سپس به بیوگرافی جذاب این مداح گران مایه پرداختیم . در هنگام آشنا نمودن شما با حاج مهدی رسولی ، دلسا موزیک رو به شما معرفی کردیم تا بتونید به هر مداحی از ایشون دسترسی داشته باشید . دقت کنید که علاوه بر مداحی های حاج رسولی ، میتونید به مداحی های دیگر مداحان دسترسی داشته باشید . همچنین میتونید بیوگرافی هر خواننده یا مداحی رو مشاهده کنید . به عنوان آخرین کلام ، دوست دارم بهتون بگم که اگر بیوگرافی این مداح براتون جذاب و جالب بود ، دوباره اون رو بخونید یا برای دوستان یا خانواده خود ارسال کنید . برای دانلود نوحه و مداحی های جدید به وب سایت دلسا موزیک مراجعه کنید و از گوش دادن مداحی های جدید لذت ببرید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز