خبرگزاری کار ایران

۵ دلیل برای اینکه چرا به آنتی ویروس نیاز داریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۱۹

 در سال ۱۹۷۱ اینترنتی وجود نداشت و حتی ما  در مورد رایانه شخصی هم اطلاع زیادی نداشتیم با این حال در این زمان اولین ویروس ها به وجود آمدند.  در مقایسه با نسخه های امروزی این نسخه ها نسبتاً بی ضرر بودن یکی از اولین ویروس ها "Creeper" نام داشت که چنین پیغامی را بر روی صفحه مانیتور اشخاص به نمایش می‌گذاشت: 

"I'm A CREEPER: CATCH ME IF YOU CAN".

از آن زمان خیلی از چیزها تغییر کرده است تقریباً همه افراد یک رایانه شخصی یا یک گوشی هوشمند دارند و تقریباً همه به اینترنت متصل هستند. همانطور که احتمالاً حدس زدید این خطرات چندین برابر شده است. ست  ابزارهای زیادی برای محافظت از شما در برابر انواع بدافزارها و تهدیدات حریم خصوصی وجود دارد.

اما با وجود این که خطرات به مراتب بیشتر از گذشته شده اند بسیاری از کاربران هنوز هم اعتقادی به آنتی ویروس ندارند.

اگر شما از جمله آن کسانی هستید که از آنتی ویروس استفاده نمی کنید ما در این مقاله ۵ دلیل اصلی برای استفاده از آنتی ویروس را به ذکر خواهیم کرد.

۱- آنتی ویروس قدرتمند و قابل اعتماد سیستم و اطلاعات شما را در برابر بدافزارها محافظت می‌کند.

شاید اولین و مهمترین مأموریت یک آنتی ویروس محافظت از شما در برابر بدافزارهایی مانند ویروس ها تروجان ها بدافزارها و … باشد.  یک آنتی ویروس تضمین می‌کند که هیچ بدافزاری بر روی رایانه شخصی شما قرار نخواهد گرفت و در صورت شناسایی موارد مشکوک آنها را به شما هشدار می دهد.

اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس این کار را به خوبی انجام می دهند اما برخی از آنها عملکردی بسیار موثر تر و قوی تر از سایر آنتی ویروس‌ها دارند.

۲- یک آنتی ویروس مطمئن بدافزارها را حذف می‌کند.

حذف بدافزار و تروجان های خطرناک یکی دیگر از کارهایی است که هر آنتی ویروس مطمئن و قوی می بایست قادر به انجام آن باشد.

اگر اقدامات لازم و محافظتی را برای رایانه خود انجام نداده باشید احتمالاً رایانه شما به ویروس آلوده شده است با خرید یک آنتی ویروس خوب رایانه یا تلفن همراه شما از شر بدافزار ها نجات خواهد یافت.

 آنتی ویروس ها عموماً درایور های داخلی سیستم شما و هر درایور متصل به رایانه شما را اسکن می‌کنند تا بدافزارها را پیدا کنند و آنها را به سرعت حذف کنند.

بد افزارها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، باج افزارها، تروجان‌ها، کرم‌ها و موارد مشابه همگی در اینترنت به فراوانی یافت می‌شوند.

این بدافزار ها همگی در بستر اینترنت پنهان شده‌اند و به دنبال خطا یا حفره‌ای برای ورود به سیستم شما هستند تا اطلاعات شخصی رمز عبور و سایر داده های شما را بتوانند جمع‌آوری کنند و در فرصت مناسب از این اطلاعات بر علیه شما استفاده کنند.

۳- آنتی ویروس قوی مانع از جاسوسی افراد می‌شود.

تقریباً اکثر آنتی ویروس ها مکانیسم هایی دارند که از شما در برابر انواع جاسوسان محافظت می کند چه کوکی‌ها، چه نرم افزارهای جاسوسی و یا صفحات وبی که می خواهند اطلاعات کمی درباره شما داشته باشند: یک آنتی ویروس خوب به هر قیمتی از شما و سیستمتان محافظت خواهد کرد.

۴- با خرید آنتی ویروس می‌توانید اطلاعات خود را با امنیت بالا ذخیره و حفظ کنید.

بدون آنتی ویروس،  به راحتی می توان در دام باج افزار ها و سایر بدافزار ها گرفتار شد.  نصب آنتی ویروس پس از آلوده شدن سیستم شما می‌تواند بسیاری از بدافزارها را حذف کند اما در صورتی که باج افزار به سیستم شما رسوخ پیدا کرده باشد میتواند رایانه شما را به صورت کامل قفل کند.

این بدان معناست ست که اگر نسخه پشتیبان نداری می بایست به باد افزار پول پرداخت کن کنید و در در غیر اینصورت می بایست کل سیستم خود را مجدداً نصب کنید.

با خرید آنتی ویروس از ویندوزایران محصولی اورجینال و در عین حال قیمتی مناسب نصیب شما خواهد شد و همچنین تهیه یک آنتی ویروس قوی و معتبر می‌توانید به راحتی از این گونه خطرات پیشگیری کنید تا دیگر نیازی به اتلاف زمان و هدر دادن پول خود نخواهید داشت.

۵- با خرید و نصب آنتی ویروس بدون دغدغه و به راحتی به وبگردی بپردازید

 آیا شما از آن دسته از افراد هستید که می گویند که به آنتی ویروس هیچ نیازی ندارند، زیرا وقتی در اینترنت هستند بسیار مراقب بوده و هیچ گونه فایل یا ایمیلی را باز نمی کنند؟

این خیلی خوب است که همه انسان ها به اندازه‌ی کافی مراقب اینترنت هستند. اما انسان جایزالخطاست بدون آنتی ویروس هر لحظه خطری سیستم و اطلاعات شما را تهدید خواهد کرد.

خطر در هر لینک دانلودی در کمین است و شما با کوچکترین اشتباه ممکن است راه ورود باج افزارها و بدافزارها را به سیستم خود بازکنید.

کدام آنتی ویروس بهترین عملکرد را برای سیستم من دارد؟

۵ دلیل برای اینکه چرا به آنتی ویروس نیاز داریم؟

با مطالعه پنج دلیل بالا احتمالاً شما هم نیاز خود را به یک آنتی ویروس ضروری می دانید اما سوال اینجاست که چگونه با طیف وسیعی از آنتی ویروس ها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشیم؟

هر سال و هر ماه سایت های معتبر مانند وب سایت av-test.org به صورت تخصصی انواع آنتی ویروس‌ها از لحاظ عملکرد و محافظت مورد پایشش و سنجش قرار می‌دهند. 

اما در کنار این محافظت و عملکرد می بایست شما نیاز های خود را از یک آنتی ویروس به صورت کامل بسنج و سپس اقدام به خرید آنتی ویروس کنیم ما در زیر لیستی از از برترین آنتی ویروس های حال حاضر دنیا را به شما نشان خواهیم داد. 

لیست برترین آنتی ویروس‌های حال حاضر دنیا:

  1. آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender
  2. آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky
  3. آنتی ویروس نورتون Norton
  4. آنتی ویروس ترند میکرو Trend Micro
  5. آنتی ویروس اویرا Avira
  6. آنتی ویروس مکافی McAfee
  7. آنتی ویروس ایست نود ۳۲ ESET
  8. آنتی ویروس اوست Avast
  9. آنتی ویروس AVG Technologies
  10. آنتی ویروس Sophos

در پایان اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید انواع آنتی ویروس مانند: خرید آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، خرید آنتی ویروس نورتون، خرید آنتی ویروس بیت دیفندر و سایر آنتی ویروس‌های معتبر و اورجینال می گردید بد نیست به فروشگاه اینترنتی ویندوز ایران به آدرس زیر هم سری بزنید. 

https://windowsiran.com/antivirus/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز