خبرگزاری کار ایران

اهمیت ویژه کتاب کمک درسی در کنکور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۳۵

اهمیت ویژه کتاب کمک درسی در کنکور

کنکور مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه اکثر دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و حتی پایین‌تر می‌باشد و این موضوع بدیهی است که کتاب‌های کمک درسی تا چه حد در موفقیت در کنکور تأثیر‌گذار و حائز اهمیت هستند. کتاب‌های کمک درسی تجربیات اساتیدی هستند که همواره در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته و می‌توانند دیدگاهی دقیقاً به مانند دیدگاه طراح‌های سؤال‌های کنکور و بسیار متفاوت از آنچه که خودتان در کتاب‌های درسی سال می‌خوانید به شما بدهند از همین رو می‌توان به اهمیت ویژه کتاب‌های کمک درسی در کنکور پی برد. اما موضوع تنها به این جا ختم نشده و این داستان طولانی‌تر است و امروز در سایت کتاب کنکور‌ های بوک قصد داریم تا بیشتر در مورد این موضوع با شما عزیزان صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

چرا کتاب کمک درسی اهمیت دارد؟

سایت‌ های بوک به عنوان یک مرجع بزرگ کتاب کنکور همواره به دلیل برخورد با دانش‌آموزان تجربیات مختلفی را در رابطه با اهمیت ویژه کتاب‌های کمک درسی در کنکور به دست آورده و از همین رو و با تکیه بر همین تجربیات شروع به جمع‌بندی و ارائه کتاب‌های کمک درسی برای مقطع کنکور کرده است. اما در این مقاله قصد نداریم تا به عنوان یک سایت کتاب کنکور با شما سخن بگوییم بلکه قصد ما این است که به عنوان یک دوست و راهنما این موضوع را با شما در میان بگذاریم که آیا اصلاً استفاده از کتاب کمک درسی درست است یا نه؟ آیا اقدام به فعالیت‌های کمک آموزشی مانند ثبت نام در کلاس‌های کنکور و یا خرید کتاب‌های خیلی سبز و سایر کتاب‌های کمک آموزشی کنکور به نفع شماست؟ و موارد این چنینی.

اگر موضوع تنها امتحانات عادی شما بود می‌توان به جرات گفت که کتاب‌های درسی‌تان کاملاً کفایت می‌کند اما رویکرد کنکور بسیار متفاوت از امتحانات مدرسه شما می‌باشد و می‌توان گفت که برای بعضی از دروس نه تنها استفاده از کتاب کمک درسی کار درستی می‌باشد بلکه حتی لازم و بسیار تأثیرگذار است! اما داستان تنها به اینجا ختم نمی‌شود که شما یک سایت کتاب کنکور مراجعه کرده و اقدام به خرید کتاب‌های خیلی سبز و یا سایر کتاب‌های کمک درسی کنید بلکه باید دقیقاً بررسی کرد که شما در چه رشته‌ای تحصیل می‌کنید و نیازمند چه کتاب‌های کمک درسی می‌باشید.

اما پیش از اینکه در این مورد صحبت کنیم باید بدانید که ابداً کتاب‌های کمک درسی جای خود کتاب درسی را نگرفته و در واقع کتاب‌های کمک درسی نیز نشأت گرفته از کتاب‌های سازمانی شما هستند و در صورتی که اهمیت ویژه کتاب‌های کمک درسی در کنکور را در نظر می‌گیرید به هیچ عنوان نباید از اهمیت ویژه‌تره کتاب‌های درسی‌تان غافل نشوید! نام کتاب‌های کمک درسی با خودشان همراه است و تنها یک منبع کمکی برای شما می‌باشد اما در صورتی که درست و به جا استفاده شود به شدت مؤثر خواهد بود. البته سنجش این موضوع خود مقاله جداگانه‌ای می‌طلبد اما اگر بخواهیم مثالی کلی خدمتتان عرض کنیم، همگی شما از اهمیت دروس محاسباتی مانند ریاضیات و فیزیک بالاخص در رشته‌های ریاضی فیزیک و تجربی آگاه هستید. حرفه‌ای شدن در این دروس مستلزم حل مثال‌های متفاوت و متنوع است و نمی‌توان تنها به چند مثال عادی کتاب درسی اکتفا کرد بنابراین در این زمینه حتماً باید از یک سایت کتاب کنکور مناسب اقدام به خرید کتاب‌های خیلی سبز یا گاج و یا هر نوع دیگری از کتاب‌های کمک درسی بکنید تا بتوانید در میان وفور مثال‌ها خود را قوی‌تر کنید. در واقع می‌توان گفت کتاب درسی منبع یادگیری و کتاب کمک درسی جایی برای تمرین است و مرز بین این دو باید مشخص باشد و نباید در استفاده از یک کدام افراط و در دیگری تفریط کرد و اهمیت ویژه کتاب‌های کمک درسی در کنکور تنها زمانی مطرح می‌شود که شما اهمیت کتاب درسی خودتان را نیز دریابید.

اهمیت ویژه کتاب کمک درسی در کنکور

سایت کتاب کنکور

در میان انبوه و تنوع کتاب‌های کمک درسی پیدا کردن یک سایت کتاب کنکور که تمامی آرشیو‌ها را دارا باشد و بتواند تمام نیاز‌های شما را پاسخ دهد کار سختی به نظر می‌رسد اما در واقع اینطور نیست! سایت کتاب کنکور‌ های بوک یک فروشگاه آنلاین کتاب کنکور است که می‌تواند به تمام نیاز‌های شما عزیزان در رابطه با کتاب‌های کنکور پاسخ داده و شما می‌توانید به سادگی اقدام خرید کتاب‌های خیلی سبز و یا انواع دیگر کتاب کمک درسی کرده و شروع به ساختن آینده خودتان بکنید. برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف از سایت ‌های بوک می‌توانید به سادگی به سایت مربوطه با عنوان های بوک مراجعه کرده و در همان جا به دنبال کتاب خودتان گشته و یا از پشتیبانی آنلاین سایت کمک بگیرید. از همین جا از طرف سایت کتاب کنکور ‌های بوک برای شما عزیزان هم در موقعیت مهم کنکور و هم مابقی موقعیت‌های زندگیتان آرزوی موفقیت کرده و‌امید است تا بتوانیم نیاز‌های شما عزیزان را به خوبی پاسخ بدهیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز