خبرگزاری کار ایران

اجاره قایق در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۴۴

مدت زمان اجاره قایق خصوصی در کیش حداقل یک ساعت است که شما با توجه به برنامه خودتان در صورت تمایل میتوانید مدت زمان بیشتر یا حتی یک روز کامل رزرو کنید.

اگر قصد سفر به کیش دارید یکی از خاص ترین تفریحاتی که به شما پیشنهاد میکنیم اجاره یات در کیش است. یات ها که معمولا به قایق تفریحی لوکس شناخته میشوند دارای امکانات خاصی هستند و انواع متفاوتی از نظر اندازه٬ ظرفیت و امکانات دارند. این قایق ها با قایق های پارویی یا موتوری تندرو کاملا متفاوت هستند.

اجاره  قایق لوکس در کیش در هر ساعت روز از طلوع خورشید تا غروب لذت خاص خود را دارد. تجربه سپری کردن زمانی بر روی آب های خلیج فارس با لوکس ترین شناورهای موجود تجربه ای تکرارنشدنی خواهد بود. امکان گذراندن مدت زمانی بر روی آب به صورت خصوصی با عزیزانتان با اجاره قایق در کیش فراهم میشود. شما میتوانید با توجه به تعداد نفراتتان و همچنین امکانات مورد نظرتان اقدام به رزرو قایق در کیش کنید و از میان انواع آن ها مورد متناسب را انتخاب کنید.

در حال حاضر اجاره قایق خصوصی در کیش تا ظرفیت ۱۵ نفر امکان پذیر است.

در جزیره کیش انواع مختلفی از یات ها ٬ قایق ها و کشتی های تفریحی وجود دارد.

برای برگزاری مراسمات مختلف مثل جشن تولد یا سالگرد ازدواج یا مهمانی های خصوصی اجاره یات در کیش گزینه مناسب و متفاوتی است که مهمانی شما را بسیار خاص و منحصر به فرد میکند. یات های بزرگتر با داشتن امکانات رفاهی کامل مثل اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی گزینه مناسب برای اینگونه مراسم هستند که تمام نیاز شما را برای چند ساعت بر روی آب فراهم کنند. این کشتی های تفریحی خصوصی درست مانند یک هتل خصوصی هستند اما به صورت شناور بر روی آب.

همچنین برای برگزاری جلسات کاری خاص میتوانید اقدام به اجاره قایق در کیش کنید.

حتی اگر قصد یک گشت دریایی کوتاه مدت را داشته باشید به راحتی می توانید برای اجاره قایق در کیش برنامه ریزی کنید و یک قایق اسپرت تفریحی با قیمت و امکانات محدودتر رزرو کنید.

شرایط اجاره قایق در کیش

برای اجاره یات در کیش نیازی به هیچ تخصص دریانوردی ندارید. همه قایق ها و یات ها با کاپیتان اجاره داده میشوند.

مدت زمان اجاره قایق خصوصی در کیش حداقل یک ساعت است که شما با توجه به برنامه خودتان در صورت تمایل میتوانید مدت زمان بیشتر یا حتی یک روز کامل رزرو کنید.

برای اجاره قایق در کیش باید از چند روز قبل اقدام کنید تا روز و ساعت موردنظرتان را مشخص کنید و با محدودیت مواجه نشوید.

سایت های معتبر برای اجاره یات در کیش

  • کیش آنلاین | Kishonline.com

کیش آنلاین یکی از معروف ترین سایت های خدمات مسافرتی است. اگر قصد سفر به کیش دارید میتوانید تمام خدمات مسافرتی موردنیاز خود از بلیط هواپیما و هتل و تور تا اجاره قایق در کیش یا اجاره ماشین در کیش را از طریق این سایت انجام دهید. امکان اجاره قایق در کیش و اجاره یات در کیش از میان کلیه شناورهای فعال از طریق مجموعه کیش آنلاین وجود دارد. اگر قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید اجاره قایق در کیش و درخواست خدمات ویژه و دیزاین قایق همراه با پذیرایی پیشنهاد ما به شماست. در صورت نیاز میتوانید از کارشناسان فروش برای اجاره قایق خصوصی در کیش و انتخاب قایق مناسب راهنمایی بگیرید.

اجاره قایق در کیش

  • کیش اسپید | Kishspeed.ir

یکی از سایت های معتبر برای اجاره قایق در کیش وبسایت کیش اسپید است. این سایت به صورت اختصاصی در زمینه اجاره وسایل نقلیه و تفریحی در کیش فعالیت میکنید. امکان اجاره قایق خصوصی در کیش در قالب پکیج های مختلف  در این سایت وجود دارد.

اجاره قایق در کیش

 

  • کیش۲ | Kish2.com

وبسایت کیش۲ یکی از وبسایت های تخصصی در زمینه تفریحات کیش با تخفیف است. در این سایت علاوه بر اجاره یات در کیش امکان رزرو کلیه خدمات گردشگری کیش وجود دارد که این موضوع باعث میشود تمام خدمات گردشگری موردنیازتان را به صورت یکجا و با تخفیف ویژه خریداری کنید. در سایت kish2 اجاره قایق در کیش به شکل های مختلف مثل رزرو تور تفریحی دریایی یا تور ماهیگیری در کیش ارائه میشود.

اجاره قایق در کیش

  • ممدلی | Mamdali.com

برای اجاره کشتی تفریحی در کیش یکی دیگر از وبسایت های معتبر سایت ممدلی است. در این سایت امکان اجاره قایق در کیش برای هر مدت زمانی که بخواهید وجود دارد. بسته به تعداد نفراتتان و همچنین برنامه ای که دارید میتوانید قایق تفریحی اسپرت یا یات های لوکس را از طریق این سایت رزرو کنید. شما میتوانید علاوه بر اجاره قایق تفریحی در کیش درخواست خدمات تشریفات و دیزاین ویژه تولد یا مراسم موردنظرتان را داشته باشید. همچنین امکان اجاره قایق تفریحی با پذیرایی به سلیقه شما وجود دارد تا به بهترین شکل تجربه ای خاطره انگیز داشته باشید.

بلیط لحظه آخری استانبول

اگر برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ قصد سفر خارجی دارید به شما سفر به استانبول را پیشنهاد میکنیم. همانطور که میدانید برای سفر به استانبول نیازی به گرفتن ویزای ترکیه ندارید و به همین دلیل شما تنها با رزرو بلیط لحظه آخری استانبول و رزرو هتل استانبول میتوانید یک سفر خارجی داشته باشید.  پیشنهاد ما برای خرید بلیط هواپیما استانبول وبسایت bono.ir است. در سایت بونو امکان رزرو بلیط لحظه آخری هواپیما با قیمت های مناسب در مسیرهای مختلف وجود دارد. خرید بلیط لحظه آخری استانبول به مقدار زیادی در کاهش هزینه سفر به استانبول تاثیر دارد. در حال حاضر با توجه به کاهش نرخ لیر و نزدیک شدن آن به ارزش پول ایران هزینه سفر به استانبول و خرید در استانبول بسیار اقتصادی است. برای اطلاع از بلیط لحظه آخری استانبول کافیست به سایت بونو سر بزنید یا با نصب اپلیکیشن بونو از نرخ بلیط لحظه آخری هواپیما در مسیرهای مختلف مطلع شوید.

بلیط لحظه آخری کیش

کیش آنلاین از قدیمی ترین و بهترین سایت های بلیط لحظه آخری در میان سایت ها است. ارزان ترین قیمت ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته و ساعات کاری بالا برای فروش بلیط لحظه آخری از ویژگی های این سایت است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید پیشنهاد ما برای خرید بلیط لحظه آخری کیش  سایت کیش آنلاین است.

یکی از شلوغ ترین مسیرهای پروازی در کشور به سمت جزیره کیش و از طرف کیش هست.

همین امر سبب شده در طی سال مواقعی که مسافر بیشتری وجود دارد نرخ بلیط حتی در لحظه آخر هم بالا باشد ولی برعکس بلیت لحظه آخری کیش در زمانی که تقاضا برای این مسیر کاهش پیدا میکند به میزان بسیار زیادی کم شده و بلیط ارزان کیش به وجود می آید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز