خبرگزاری کار ایران

آشنایی با محصولات شرکت آقای سایبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۴۷

شرکت آقای سایه بان مجموعه ای پیشرو در زمینه تولید و اجرای انواع سایه بان در کشور میباشد. سنگ بنای این مجموعه  توسط آقای مهندس مردی گذاشته شده است. و در طول 50 سال فعالیت خود پروژه های بیشماری را در کشور اجرا نموده اند. و حتی صادرات سایبان به کشورهای عراق، عمان ، نروژ و انگلیس نیز داشته اند. برای آشنایی بیشتر با محصولات  آقای سایبان  در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

معرفی شرکت آقای سایبان 

برند آقای سایبان با شماره ثبت 401246  تنها شرکت تخصصی تولید،فروش، نصب و خدمات انواع سایبان و چادر در کشور میباشد. 

شرکت آقای سایبان با مدیریت مهندس مردی تنها تولید کننده دارای ثبت اختراع سایبان در کشور میباشد. (شماره ثبت:13915014000302821)

شرکت تولیدی آقای سایه بان، دارای 50 سال تجربه درخشان در زمینه تولید،نصب و فروش انواع سایبان و چادر در کشور میباشد. که با لطف خدا و تکیه بر  پشتکار و سختکوشی پرسنل خود، موفق به صادرات انواع سایبان به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، آلمان و نروژ شده است.

محصولات شرکت آقای سایبان عبارتنداز:

سایبان بازوئی، سایبان دستی، سایبان زنچیری ، سایبان چتری ، آلاچیق، سایبان فنری، سایبان بازویی، سایبان کالسکه ای ، سایبان سیم بکسلی، چتر پایه کنار، چترپایه وسط، سایبان تراس، سایبان ماشین، سایبان بالکن، سایبان حیاط، سایبان ویلا، سایبان کانکس، سایبان پنجره، سایبان درب، سایبان هوشمند، سایبان اتوماتیک، سایبان متحرک، سایبان تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، فروش گیربکس سایبان، فروش میله سایبان(هندل سایبان)، فروش موتور سایبان، فروش پارچه پی وی سی و ...

آشنایی با محصولات شرکت آقای سایبان

خدمات شرکت آقای سایبان:

شرکت آقای سایبان طیف وسیعی از خدمات در زمینه سایبان را انجام میدهد از جمله انها میتوان به:

تعویض روکش سایبان، تعمیر انواع سایبان، تعویض موتور سایبان، تعمیر موتور سایبان، تعویض گیربکس سایبان، تعمیر گیربکس سایبان، تعویض بازوی سایبان، تعویض گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیر گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیرات سایبان فنری، تعمیرات سایبان بازویی، تعویض روکش سایبان و...

برخی از مشتریان آقای سایبان:

شرکت ایرانسل، شرکت همراه اول، شرکت رایتل،صنایع لبنی دامداران، صنایع لبنی صباح، شرکت کیمبال، اب معدنی دیزین، ماالشعیر شمس، مالشعیر جوجو، آب معدنی بلومر، پمینا، چای فامیلا، سامسونگ، ال جی باروژ، لانجین، شرکت گلنوش، کاله، سولیکو، دنت

انواع سایبان بر اساس کاربرد:

  1. سایه بان غرفه نمایشگاهی

  2. سایه بان باشگاه سوارکاریش

  3. چادر ماشین آفرود

  4. سایه بان دوچرخه

  5. سایه بان زمین تنیس

  6. سایه بان مهد کودک

  7. سایه بان دو طرفه

  8. سایه بان هوشمند

  9. سایه بان 180 درجه

  10. سایه بان سفری

  11. سایه بان آکاردئونی

  12. سایه بان زنجیری

  13. سایه بان فنری

  14. سایه بان کانکس

  15. سایه بان نیم کره

  16. سایه بان سیم بکسلی

  17. سایه بان عمودی

  18. سایه بان رول شید

  19. پرده برقی

  20. سایه بان پرتابل

در ادامه مطلب با انواع پر فروش  سایه بان آشنا میشویم .

سایبان مغازه

سایبان مغازه اکنون تبدیل به یکی از ملزومات فروشگاه های مختلف شده است. این موضوع به خاطر کیفیت و کارایی بسیار خوب این نوع از سایبان ها می باشد. از طرفی حفاظت مغازه ها در برابر ورود نور مستقیم آفتاب دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و باعث شده تا سایه بان مغازه کاربرد بسیار بیشتری پیدا کند. سایبان مغازه از چند نظر برای صاحب آن ارزشمند است. اولین مزیت سایبان مغازه، راحتی خود مغازه‌دار و کارکنان آن است. که ساعت‌های طولانی در این مکان به سر می‌برند. و تحمل فضایی با حرارت بالا یا نور شدید برایشان بسیار سخت است. با استفاده از سایبان مغازه مشتریان با آسودگی، انتخاب‌های مناسب و متعدد خود را انجام می‌دهند. علاوه بر این، یک سایبان مغازه خوب باعث می‌شود که هوای مغازه بر روی ذهنیت خریدار تأثیر منفی نگذارد. و مراجعات بعدی او را هم بتوانیم میسر کنیم.

سایبان برقی

سایبان برقی با توجه به سهولت نصب و طول عمر بالای سایبان ابزاری مناسب برای فضاهای گوناگون به حساب می آید. وزن کم سازه مورد استفاده در سایبان برقی برای فضاهای گوناگون بسیار مفید می باشد.

سایبان برقی دارای  قابلیت جا به جایی است. و این به این معنی است که در صورت تغییر مکان مورد استفاده سایبان برقی به شرط برابر بودن اندازه حدودی سایبان برقی به راحتی قابل جابه جایی و استفاده مجدد هستند. این برابری در سایز در مورد سایبان برقی چتری و یا دوطرفه نیاز نیست.

در تولید سایبان برقی بایستی به این نکته توجه نمود که پارچه سایبان برقی باید محیط مورد نظر را در برابر نور آفتاب ، بارش باران و برف کاملا محافظت نماید زیرا هدف از خرید سایبان برقی برای هر مشتری همین می باشد.

سایبان چتری 

شما ممکن است در یک روز بارانی هوس خوردن شام در باغچه خانه به سرتان بزند...یا اینکه در یک روز آفتابی قصد شنا در استخر اختصاصی حیاط خانه را داشته باشید...در هر دو حالت یک سایبان چتری می تواند لحظات لذت بخش شما را زیباتر سازد.    است در یک روز بارانی هوس خوردن شام در باغچه خانه به سرتان بزند...یا اینکه در یک روز آفتابی قصد شنا در استخر اختصاصی حیاط خانه را داشته باشید...در هر دو حالت یک سایبان چتری می تواند لحظات لذت بخش شما را زیباتر سازد.

سایه بان چتری بهار و تابستان را برای شما لذت بخش تر خواهد ساخت.

سایه بان چتری وسیله ای بسیار کاربردی است که مورد نیاز هر خانه و خانواده نیز می باشد. شما چه بخواهید در روزهای گرم تابستان کنار ساحل وقت بگذرانید و چه در یک روز نیمه بارانی در باغچه یا حیاط خانه مشغول مطالعه و استراحت شوید، سایبان چتری لحظاتی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع قرار نیست سایه بان چتری فقط برای محافظت از اشعه های نور آفتاب استفاده شود، بلکه برای جلوگیری از وزش باد یا باران نیز قابل استفاده می باشد. سایه بان چتری ممکن است از نوع قابل حمل نیز ساخته شود که در این حالت شما می توانید به راحتی آن را به هرجایی که رفتید منتقل نمایید.   

سایه بان ویلا

سایبان ویلا  علاوه بر کنترل نور خورشید در روزهای گرم تابستان می تواند موجب ایجاد جلوه و نمای بسیار زیبا به محیط شود. این سایبان ها را می توان از سازه های چوبی طراحی نمود که دارای تجهیزاتی همچون پارچه و یا گیاه های رونده باشد. این فضا را می توان به صورت جدا و یا متصل به خانه و ویلا انجام داد.

سایه بان باغ ( سایبان باغی )

به دلیل این که کشور زیبا و سرسبز ایران مملو از باغ های زیبا می باشد وجود یک چادر باغی در آن می تواند موجب ایجاد یک فضای راحت و محیطی آرام شد. این نوع سایبان ها می تواند تلفیقی از انواع متریال ها باشد. کاربرد اصلی سایه بان باغ در جلوگیری از تبخیر آب و آفتاب سوختگی و کاهش مصرف آب و در نهایت افزایش عملکرد در واحد سطحی در درختان می باشد.

سایه بان استخر

 با نصب سایبان استخر می توانید در تمامی ساعت های روز به راحتی شنا کنید. همین طور چادر های استخر موجب می شود تا از بارش برف و باران در داخل استخر جلوگیری به عمل بیاد. از دیگر کاربردهای استفاده از سایبان استخر در این است که می توان در محیط استخر یک پوششی را برای راحتی بیشتر بانوان و ایجاد جلوه ی زیبا به فضا فراهم نمود. از دیگر کاربردهای اصلی آن در جلوگیری از تبخیر آب استخر می باشد. سایبان استخر  در دو نوع متحرک و ثابت می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

سایه بان بالکن

یکی از بهترین گزینه های استفاده بهینه از تراس خانه ها در استفاده از سایبان بالکن  است. این سایه بانشیک دارای سازه ی بسیار مقاومی است که در بالکن نصب می شود و استفاده از محیط و فضای تراس را در روزهای آفتابی برای ساکنین میسر می سازد. این نوع از انواع سایبان دارای مقاومت بالایی در مقابل رطوبت باران و برف و تگرگ می باشد و موجب ایجاد فضایی پر از آرامش برای صاحبان خانه می شود.

سایه بان پاسیو

با توجه به اندازه پاسیوی مورد نظر, شرکت ایران سایه بان می تواند یک سایه بان پاسیوی مناسب را طراحی نماید. برخی از این سایبان ها به دیوار متصل می شوند و در دو صورت دستی و اتوماتیک می تواند باشد. با نصب این پاسیو ها می توان از فضای پاسیو به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. کاربرد چادر پاسیو در این است که می توان از فضای پاسیو نهایت استفاده را داشت و از تابش شدید نور خورشید در ساعات معین روز جلوگیری به عمل آورد و همین طور از رطوبت و بارش تگرگ و برف و باران به ناحیه ی تحت پوشش ممانعت می کند.

سایبان خودرو ( سایه بان ماشین, چادر پارکینگ)

به دلیل این که اگر ماشین در زیر سایبان نباشد. ممکن است در معرض خطرهای احتمالی زیادی قرار بگیرد. از جمله خطراتی که در صورت نبو دسایبان خودرو احتمال دارد برای ماشین ها اتفاق بیفتد به این صورت است که:

  1. موجب آسیب دیدن بدنه ی ماشین در اثر بارش باران های مکرر

  2. رنگ پریدگی بدنه

  3. آسیب دیدن قطعات داخلی ماشین و پوسیدگی روکش های صندلی

  4. احتمال سقوط اشیا بر روی ماشین.

راههای تماس با شرکت آقای سایبان:

شرکت آقای سایبان فروش انواع سایبان را از طرق زیر انجام میدهد:

آدرس: تهران، غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از خروجی اسلامشهر، شهرک علی اباد قاجار، جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:44903002         کارشناس فروش:09208199519         مدیریت: 09121694829 (مردی)

سایت آقای سایبان: WWW.AGHAYESAYEBAN.COM     

سایت ایران سایبان: WWW.IRANSAYEBAN.COM         سایت ایران سایه بان: WWW.IRANSAYEHBAN.COM         سایت سایبان ایران:  WWW.SAYBANIRAN.COM

آشنایی با محصولات شرکت آقای سایبان

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز