خبرگزاری کار ایران

هتل ‌های کیش نزدیک ساحل را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۶۳

در کیش هتل های متنوعی برای مسافران وجود دارد اما هتل های کیش نزدیک ساحل بسیار پرطرفدار هستند. در این مطلب هتل های نزدیک ساحل را معرفی کردیم.

در این مطلب به معرفی هتل ‌های کیش در نزدیکی ساحل خواهیم پرداخت. جزیره کیش با مساحتی در حدود 5/91 کیلومتر مربع در 20 کیلومتری سواحل خلیج فارس ایران قرار گرفته است. جزیره کیش که منطقه آزاد محسوب می‌شود، مقصدی جذاب برای گردشگران خارجی است  که هرساله از سرتاسر جهان برای مسافرت به این جزیره سفر می‌کنند. گردشگران برای سفرهای کمتر از 14 روز به این منطقه نیازی به دریافت روادید نخواهند داشت. از آن‌جا که تابستان‌های کیش گرم و شرجی است، بهترین فصول برای سفر به این جزیره زیبای ایران زمستان و  اوایل بهار خواهد بود. انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب برای هر گردشگری از اهمیت بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پس از رزرو یا خرید بلیط خود از flightio.com می‌‌توانید اقامت خود در جزیره کیش را در این هتل‌ها بگذرانید.

1- هتل ترنج کیش

هتل ترنج، اولین هتل دریایی ایران است که در نوع خود یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل ‌های کیش محسوب می‌شود و در مجاورت ساحل قرار دارد. اتاق‌های این هتل بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بنا شده‌اند که فضایی مطلوب و آسوده را برای گردشگران فراهم می‌کند. اگر از نمای بالا و ارتفاع زیاد به این هتل بنگرید، خواهید دید که چیدمان اتاق‌های این هتل به شکل ترنج قرار گرفته‌اند که یک الگوری سنتی و قدیمی فارسی برای لباس است. در کنار امکانات فراوان و مناظر جذاب و دیدنی که از بالکن اتاق‌ها پیداست، یک پنجره شیشه‌ای در کف هر اتاق قرار دارد. این دروازه‌های جادویی و شگفت‌انگیز به گردشگران این امکان را خواهد داد که زیبایی سواحل کیش را بهتر لمس کنند و یک آکواریوم زیبا در اتاق خود داشته باشند و از آن لذت ببرند. پس اگر علاقه‌مند به طبیعت هستید و می‌خواهید دریا را تا جایی که می‌شود از نزدیک مشاهده کنید، این شانس را در جزیره کیش بدست خواهید آورد.

2- هتل مارینا پارک

مارینا پارک، یک هتل 5 ستاره در جزیره کیش است. در این هتل نه‌ تنها در نزدیکی بزرگ‌ترین پاساژ‌‌ها و مراکز خرید کیش خواهید بود بلکه می‌توانید از پارک آبی این هتل نیز لذت ببرید. مارینا پارک برای قرارهای تجاری و مهم نیز انتخاب مناسبی خواهد بود و می‌تواند به مقصدی مجلل برای شما تبدیل شود. از امکانات و اسباب تفریح و آسایش این هتل می‌توان به زمین تنیس، جکوزی، باشگاه، استخر شنا، گیم‌نت، سونا و ... اشاره کرد. پس به هیچ وجه نگران اوقات فراغت خود در این هتل نباشید!

3- هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از بهترین هتل‌ های کیش است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای گردشگرانی باشد که جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند. این هتل 5 ستاره نام خود را از پادشاه بزرگ ایران باستان، داریوش کبیر، گرفته است، پادشاهی که ساخت بنای عظیم تخت جمشید از دستاوردهای بزرگ دوران او است. در کنار امکانات بسیاری که در اتاق خود دریافت خواهید کرد، خدمات رایگانی همچون سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، صبحانه و استخر رایگان در اختبار شما خواهد بود. علاوه بر این، رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، میز پینگ پونگ و زمین دوچرخه سواری از دیگر امکانات این هتل مجلل است که می‌توانید در اوقات فراغت از آن‌ها استفاده کنید.

هتل ‌های کیش نزدیک ساحل را بشناسید

4- هتل شایان کیش

در میان هتل ‌های زیبای جزیره کیش، هتل شایان، فراهم کردن فضایی آرام و لذبخش برای گردشگاران را هدف و اولویت اصلی خود قرار داده است. قهوه صبحگاهی و استفاده از استخر هتل پیشنهاد صبحگاهی این هتل برای میهمانان خود خواهد بود. این هتل 193 اتاق دارد که چشم‌اندازی زیبا از آب‌های خلیج فارس را به نگاه میهمانان خود هدیه می‌دهد. دسترسی به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع هوا، آرایشگاه، رستوران، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، دوچرخه سواری و ... بخشی از امکاناتی است که هتل شایان در اختیار شما خواهد گذاشت. این ویژگی‌ها در کنار منظره عالی و موقعیت مکانی مناسب، این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های این جزیره کرده‌است.

5- هتل ارم کیش

پیدا کردن هتل در جزیره کیش چندان کار سختی نخواهد بود. هتل‌ های کیش اغلب فضایی مجلل و مناسب را برای گردشگران فراهم می‌کنند. هتل ارم کیش یکی از این هتل‌ها است. هنگام بیدار شدن از خواب، صبحانه رایگان در اختیار شما خواهد بود تا سفرتان دلچسب‌تر شده و روزتان با انرژی بیشتری آغاز شود. پس از گردش در جزیره و بازگشت به هتل، رستوران گردان این هتل مکانی مناسب برای صرف غذا و استراحتتان خواهد بود. همچنین اگر علاقه‌مند به موسیقی و لذت بردن از منظره دریا باشید می‌توانید غذای خود را در رستوران رویال هتل میل نمایید. استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، آرایشگاه، آتلیه عکاسی و ... از امکاناتی است که هتل در اختیار شما قرار خواهد داد.

6- هتل شایگان

هتل 5 ستاره شایگان، اقامتگاهی مناسب برای گردشگرانی خواهد بود که هم منظره و نزدیکی به دریا برای آنان اهمیت دارد و هم نزدیکی به مراکز خرید. این هتل در مجاورت مراکز خریدی همچون بازار پانیز و مرکز خرید پردیس قرار دارد. هتل شایگان در سال 1381 بنا نهاده شد و در سال 1396 با نوسازی آن امکانات رفاهی مناسبی در اختیار میهمانان قرار داده شد. هتل دارای 130 اتاق است که اکثر آن‌ها رو به دریا هستند. تماشای منظره زیبا و دلنشین خلیج فارس زمانی که در جکوزی در حال استراحت هستید سفر خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. رستوران و فست فود، چای‌خانه، کافی شاپ، استخر، سونا خشک و بخار، باشگاه بدنسازی، باشگاه بیلیارد، خشک‌شویی و ... از امکاناتی است که هتل شایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

7- هتل سورینت مریم

یکی دیگر از هتل‌ های کیش در مجاورت ساحل، هتل سورینت مریم است. این هتل در میدان امیرکبیر که یکی از میدان‌‌های اصلی کیش است بنا نهاده شده است. هتل 4 ستاره مریم که اخیراً بازسازی شده است، 56 اتاق دارد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، پاساژ‌ها و مرکز جزیره اشاره کرد. صبحانه رایگان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا و ... از امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل است. پس بازسازی هتل در سال 1392، هتل سورینت مریم به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های کیش بدل شده که امکانات رفاهی و مجللی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز