خبرگزاری کار ایران

مقایسه وسایل سرمایشی ایرانی (کولرگازی و پنکه) در ایمالز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۰۸

گرمای روزهای تابستان را فقط با داشتن وسایل سرمایشی مثل پنکه یا کولر می‌توان تحمل کرد. به همین دلیل هر سال از اواسط اردیبهشت (در برخی از شهرها حتی از فروردین ماه) با گرم شدن هوا بازار خرید وسایل سرمایشی مثل پنکه، کولر گازی، اسپیلت و... گرم می‌شود.

 محصولات سرمایشی که بتوانند به خنک ماندن منزل یا محیط کار شما فراوانند و ممکن است شما را در انتخاب نوع و برند دچار تردید کنند. شاید این سوال هم برایتان مطرح شود که وسایل سرمایشی را از برندهای ایرانی بخریم یا خارجی؟

 در این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از برندهای وسایل سرمایشی محبوب ایرانی یعنی کولرگازی و پنکه آشنا کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که انواع مدل‌ها و برندهای کولر گازی و پنکه که معرفی می‌شوند با قیمت روز می‌توانید در سایت ایمالز ببینید و مقایسه کنید.

برندهای پرطرفدار کولر گازی ایرانی کدامند؟

در میان همه سیستم‌های خنک کننده، کولر گازی انتخاب بسیاری از افراد برای رهایی از گرمای تابستان است. در انتخاب کولر گازی به جز متراژ محل مورد استفاده و میزان مصرف برق بایستی به برند و گارانتی آن نیز توجه کنید. خوشبختانه برندهای ایرانی کولرگازی محصولات متنوع و خدمات پس از فروش دارند تا خیال شما را از بابت خرید محصول مورد نظر راحت کنند. برخی از برندهای معروف کولرگازی و اسپیلت ایرانی را در ادامه معرفی کرده‌ایم.  

کولرگازی اسنوا

اسنوا جزو معتبرترین برندهای تولید سیستم‌های تهویه در ایران است. این برند بیش از یک دهه تجربه در خصوص طراحی سیستم‌های تهویه در کشورمان دارد. کولر گازی اسنوا که در دو مدل ایستاده و دیواری در این شرکت تولید می‌شوند، رده انرژی A  وB  دارند.

تنظیم دمای هوشمند، راه اندازی اتوماتیک، به کارگیری قطعات و متریال درجه یک، طول عمر مفید زیاد و... از مهم‌ترین ویژگی‌های کولرهای گازی و اسپیلت‌های اسنوا است. کولرهای گازی اسنوا از 24 ماه گارانتی محصول، 124 ماه ضمانت موتور، 8 سال خدمات پس از فروش برخوردارند تا رضایت شما کاملا جلب کنند.

کولر گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور برند نام آشنا و قدیمی ایرانی است. این برند اخیرا تولید وسایل سرمایشی مثل کولر گازی را به فعالیت‌های خود اضافه کرده است. کولر گازی ایران رادیاتور با شیوه‌های نوین طراحی و با کیفیت بالا ساخته شده و سهم فراوانی از فروش کولرهای گازی بازار را در اختیار دارد. داشتن کمپرسور GMCC با قدرت خنک‌کنندگی بالا، مقاومت دربرابر پوسیدگی، 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات از مهم‌ترین دلایل فروش بالای کولر گازی و اسپیلت‌ها ایران رادیاتور است.

 

مقایسه وسایل سرمایشی ایرانی (کولرگازی و پنکه) در ایمالز

کولر گازی امرسان

امرسان از دیگر برندهای محبوب ومعروف در زمینه تولید کولرهای گازی ایرانی است. استفاده از قطعات و متریال عالی باعث شده کولر گازی امرسان از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار باشد. کولرهای گازی امرسان علارغم داشتن کمپرسوراینورتر قوی و ظرفیت هوادهی بالا، مصرف انرژی بسیار کمی دارند و در رده A قرار می‌گیرند. داشتن 24 ماه گارانتی امرسان نیز در کنار ویژگی‌های ذکر شده از مزایای خرید کولرهای گازی امرسان است.

کولر گازی جی پلاس

شرکت گلدیران که محصولات متنوع خود را با برند جی پلاس عرضه می‌کند جزو تولید کنندگان کولرهای گازی با کیفیت ایرانی است. کولر گازی جی پلاس دارای دو سیستم گرمایش و سرمایش است. داشتن کمپرسور اینورتر هوشمند روتاری مصرف انرژی کولرهای گازی جی پلاس را به به سطح A رسانده است. از دیگر مزایای خرید کولرهای گازی جی پلاس می‌توان به پرتاب باد به چهارجهت، قابلیت استفاده در مناطق شرجی، عملکرد سریع (Turbo)، طول عمر بالای دستگاه و 5 سال گارانتی اشاره کرد.

برندهای پرطرفدار پنکه ایرانی کدامند؟

با وجود وسایل سرمایشی جدیدتر و قوی‌تری مثل کولرهای گازی و آبی هنوز هم بسیاری از افراد استفاده از پنکه را ترجیح می‌دهند. پنکه‌ها در مدل‌های مختلف ایستاده، رومیزی، سقفی و دیواری تولید می‌شوند و از شدت گرما کم می‌کنند. در ادامه دو برند معرف  و پرطرفدار پنکه ایرانی را برای شما معرفی کرده‌ایم.

مقایسه وسایل سرمایشی ایرانی (کولرگازی و پنکه) در ایمالز

پنکه پارس خزر

پارس خزر از جمله برندهای قدیمی و معروف تولید لوازم خانگی همچون پنکه است. سهم فراوانی از تولید و فروش پنکه‌های ایرانی در دست برند پارس خزر است. پنکه پارس خزر در مدل‌های ایستاده و رومیزی تولید می‌شوند. متریال به کار رفته در پنکه‌های پارس خزر درجه یک است تا طول عمر دستگاه را بالا ببرد و اطمینان شما را برای خرید جلب کند.

پنکه‌های پارس خزر دارای ظاهری شیک و زیبا، گارد محافظ ایمن، قابلیت گردش باد آسان، تایمر و ریموت کنترل هستند. علاوه بر این‌ها، گارانتی 25 ماهه و قیمت مناسب پنکه‌های برند پارس خزر دیگر جای تردید برای خرید باقی نمی‌گذارد.

خرید انواع پنکه سقفی، رومیزی و ایستاده

پنکه سانی

برند سانی با کمتر از 10 سال سابقه توانسته در بازار تولید پنکه حرفی برای گفتن داشت باشد. پنکه سانی در مدل‌های ایستاده و رومیزی تولید می‌شوند و برخی از محصولات قابلیت نصب دیواری نیز دارند. کلیه قطعات استفاده شده در پنکه‌های سانی از کیفیت بالایی برخوردارند و دربرابر ضربه، حرارت و رطوبت مقاوم هستند. حالت ریتمیک، پوشش الکترواستاتیک، فیوز ایمنی حرارتی و تایمر و حرکت سینوسی از ویژگی‌های مهم پنکه سانی هستند.

خرید بهترین وسایل سرمایشی ایرانی (کولرگازی و پنکه) از سایت ایمالز

اگر می‌خواهید بهترین وسایل سرمایشی ایرانی را انتخاب کنید، با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار باید مدل‌های مختلف را ببینید و مقایسه کنید. برای خرید انواع کولرهای گازی و پنکه ایرانی و مقایسه آن‌ها می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز