خبرگزاری کار ایران

مرکز فروش انواع حوله های با کیفیت و مرغوب

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۷۰

مقدمه

حوله یکی از وسایل شخصی است که اهمیت زیادی دارد و زمانی که می‌خواهید آن را تهیه کنید، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. درواقع یک حوله با کیفیت، می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ سال عمر کند و به علت این که به مسئله بهداشت فردی مربوط است، باید بهترین گزینه ای که می‌توانید را انتخاب کنید. اینکه محصول از چه الیافی تولید شده باشد و چه ویژگی هایی برای آن در نظر بگیرند، اهمیت فراوانی دارد. زمانی که حوله از الیاف طبیعی و با کیفیت تولید شود، بسیار نرم تر خواهد بود.

به طور کلی تمامی این جزئیات، می‌توانند روی کیفیت محصول خروجی تأثیرگذار باشند. از طرفی نمونه های مختلفی در اندازه ها و انواع متفاوت تولید می‌شوند که هر یک کارایی مختص به خود را دارند و هر یک برای خشک کردن صورت و یا قسمت های مختلفی از بدن، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما هم قصد دارید یک حوله مرغوب بخرید و از بین گزینه هایی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا هم ویژگی های یک محصول با کیفیت را در اختیارتان قرار دهیم و هم مرکز معتبر برای خرید را به شما معرفی کنیم.

از کجا حوله بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سؤال هایی که برای افراد پیش می‌آید، این است که محصول را از چه مرکزی تهیه کنید. همان طور که می‌دانید، همواره اجناس با کیفیت های متفاوتی در مغازه ها و تولیدی های مختلف به فروش می‌رسند.  زمانی که شما به دنبال خرید حوله می‌روید، احتمالاً با طیف وسیعی از  گزینه ها روبرو می شوید که ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کنند. حتی در بسیاری از مواقع، ممکن است از خرید خود پشیمان شوید. اگر می‌خواهید یک مرکز قابل اعتماد و حرفه‌ای را برای این کار انتخاب کنید، ما به شما تولیدی حوله میخک نو را معرفی می‌نماییم.

 این مرکز اجناس را به صورت مستقیم به  مشتریان ارائه می‌دهد و به دلیل حذف واسطه ها، قیمت محصولات ارائه شده بسیار مقرون به صرفه تر  از نمونه های مشابه خواهد بود. یکی دیگر از فاکتور هایی که این مجموعه به عنوان یک آپشن در نظر گرفته است، تولید انواع حوله ها و وسایل جانبی می‌باشد. شما می‌توانید همه محصولاتی که نیاز دارید را در بهترین شرایط تهیه کنید. تمامی محصولات زیر در این تولیدی ارائه می‌شوند.

سرویس حوله عروس و داماد

حوله استخری

شنل و تاپ حوله / انواع حوله دستی / انواع کلاه هندیو روسری

حوله سیسمونی

دمپایی حوله ای

حوله بچه گانه

 

ویژگی های حوله های میخک نو

مهم‌ترین نکته‌ای که  پیش از خرید حوله باید به آن توجه کنید، این است که بدانید یک محصول خوب چه ویژگی هایی دارد. زمانی که شما با ویژگی ها و معیارهای یک محصول مناسب و با کیفیت آشنا باشید، می‌توانید از بین گزینه های مختلف بهترین نمونه را انتخاب کنید. در این قسمت قصد داریم به مهم ترین ویژگی های یک حوله استاندارد اشاره کنیم.

سایز  حوله

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید حال باید مد نظر قرار دهید، سایز و اندازه آن می‌باشد. با توجه به اینکه این محصول را برای چه کارکردی در نظر می گیرید، می‌توانید آن را در سایت های مختلفی تهیه نمایید. زمانی که می‌خواهید  قله متناسب با بدن خود را انتخاب کنید. در صورتی که سر شانه های شما اندازه های کوچکی دارند سایز small برای شما بهترین گزینه خواهد بود. اگر سر شانه هایتان بزرگ باشد، باید حوله هایی با سایز مدیوم تهیه کنید. برای افرادی با اندازه های بیشت تر، نمونه هایی در سایزهای لارج، ایکس لارج و 2x لارج تولید می‌شوند.

قد حوله

برای در نظر گرفتن  قد حوله باید دقت داشته باشید. اگر شما فردی قد بلند محسوب می شوید، حوله استاندارد باید سرشانه تا مچ شما را بپوشاند و در صورتی که قد متوسطی دارید، قد حوله از پایین باید بین ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر بالاتر از مچ پا قرار بگیرد، به طوری که ساق پا کاملاً پوشیده شود و در صورتی که به طور کلی به حول های بلند علاقه ندارید، می‌توانید انواع دیگر را امتحان کنید.

جنس حوله

 جنس محصولی که تهیه می‌کنید، هم در میزان رضایت  از محصول و کیفیت آن تأثیرگذار خواهد بود. درواقع جنس حوله یکی از مهم‌ترین فاکتورهای است که باید هنگام خرید آن  را در نظر بگیرید. معمولاً حوله ها از  الیافی مانند پنبه، ترکیب پنبه با پلی استر،  الیاف سبک zero twist ، ابریشم، بامبو، اجناس نایلونی و ترکیب ابریشم و ساتن، تولید می‌شوند. میزان ضخامت و سبکی و همچنین نرمی این حوله ها باهم متفاوت است و هر شخص با توجه به سلیقه ای که دارد، یکی از آن ها را انتخاب می‌کند.

قدرت جذب محصول

 کارکرد اصلی حوله با توجه به اینکه آن را برای صورت و یا بدن خود تهیه می‌کنید، استانداردهای متفاوتی خواهد داشت. حوله ها در وزن و ضخامت های متفاوتی تولید می‌شوند که هر یک قدرت جذب آب را تا حدی افزایش یا کاهش می‌دهد؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید خرید کنید، به این نکته نیز توجه داشته باشید. اگر حوله برای صورت است، حتی اگر خشک کردن آن به صورت کامل انجام نشود، ایرادی ندارد؛ اما اگر  قصد خرید  حوله برای تن پوش را دارید، باید مواردی را انتخاب کنید که جذب آب بیشتری دارند.

نرم و لطیف بودن حوله 

حوله باید تا اندازه‌ای نرم باشد و به هیچ وجه به پوست بدن و صورت آسیب نرساند. معمولاً بسیاری از حوله ها به دلیل بی کیفیت بودن الیاف محصول، بعد از شست و شو بافت اولیه خود را از دست می‌دهند. در نتیجه زمانی که می‌خواهید  حوله بخرید، به الیاف آن توجه کنید و مطمئن شوید لطافت آن به اندازه کافی خواهد بود.

 ماندگاری و طول عمر حوله

زمانی که شما محصول بی کیفیتی خریداری می‌کنید، بعد از مدتی مجبور می شوید آن را با یک نمونه دیگر تعویض کنید. در نتیجه خرید محصولی که کیفیت خوبی دارد، می‌تواند از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد. بهتر است حوله ای تهیه کنید که طول عمر خوبی دارد و می‌تواند تا سال ها برای شما کار کند.

خشک شدن

 یک کالای مرغوب زود خشک می‌شود و بعد از چند ساعت، دوباره قابل استفاده خواهد بود. همچنین جنس الیاف آن می‌تواند روی این مسئله تأثیر داشته باشد. به طور مثال هایی که سبک تر هستند، زودتر خشک  می‌شوند و در این مورد نمی توان گفت این مسئله ربطی به کیفیت آن ها دارد؛ زیرا میزان الیاف به کار رفته در محصول، در خشک شدن آن تأثیر خواهند داشت.

ویژگی های ظاهری

علاوه بر موارد ذکر شده، شما باید به ماندگاری رنگ حوله و کیفیت آن و همچنین کلاه دار یا بدون کلاه بودن و جیب دار یا بدون جی بودن آن نیز توجه کنید. از طرفی سعی کنید رنگ ها را طوری انتخاب نمایید که هم با سلیقه شما سازگاری داشته باشد و هم از آن خسته نشوید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد، خرید حوله می‌تواند با توجه به بازار عرضه متنوعی که دارد، کمی سخت باشد. در نتیجه باید معیارهایی برای تشخیص یک حوله استاندارد و باکیفیت داشته باشید. زمان انتخاب این محصول، می‌توانید به نکات مختلفی از جمله جنس حوله، قد آن، رنگ و کیفیت الیاف به کار رفته در محصول توجه کنید. در این صورت می‌توانید یک انتخاب ماندگار و استاندارد داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز