خبرگزاری کار ایران

چکاوک بزرگترین مرجع خرید سیستم صوتی هیئت و حسینیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۵۶

با پیش رو بودن ماه محرم و حائز اهمیت بودن این ماه خاص برای شیعیان در برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسین بن علی و ابراز ارادت خود به این شخصیت والا، تهیه تجهیزات برگزاری مراسم عزاداری از جمله مواردی است که برای داغداران حسینی قابل توجه بوده و می بایست با بهترین کیفیت پیش رود.

سیستم صوتی هیئت و محرم، از الزامات برگزاری مراسم سوگواری در هیئت ها و مساجد در ماه محرم است. سیستم های صوتی در توانایی خود برای تبدیل سیگنال های صوتی الکتریکی به امواج صوتی، بسیار قابل توجه هستند. این سیستم در هر اندازه، از تلفن های هوشمند گرفته تا ساب ووفرهای صدای زنده، از یک سری تجهیزات صوتی تشکیل شده اند؛. از جمله آپملی فایر (تقویت کننده)، اسپیکر (بلندگو)، میکروفون، سیستم‌های پیچیده میکس صدای زنده و پردازش سیگنال.

اگر شما نیز از عزاداران و عاشقان حسینی هستید و به دنبال خرید بهترین سیستم صوتی هیئت و محرم می باشید تا مراسمی درخور این شخصیت باارزش و الگوی مسلمین برگزار کنید، تا انتها همراه ما باشید.

آمپلی فایر (Amplifier)

هدف آمپلی فایر (تقویت کننده)، دریافت یک سیگنال الکتریکی کوچک و بزرگ کردن یا تقویت آن است. انواع مختلفی از آمپلی فایر برای سیستم های صوتی وجود دارد که در نهایت موجب تقویت و افزایش کیفیت صدای سیستم صوتی می شود. یکی از این موارد، پیش آمپلی فایر است که سیگنال ورودی را باید به اندازه ای تقویت کند که توسط یک تقویت کننده قدرت پذیرفته شود. آمپلی فایر قدرت، سیگنال دریافت شده را خیلی بیشتر بزرگ و تقویت می نماید، به اندازه ای که یک بلندگو را تغذیه کند.

اگرچه آمپلی فایر‌ها جعبه‌های بزرگ و مرموز به نظر می‌رسند، اما در واقع دارای اصول اولیه عملکرد نسبتاً ساده‌ای هستند. آمپلی فایر، سیگنال ورودی را از یک منبع دریافت می کند (دستگاه تلفن همراه، CD/DVD/  مدیا پلیر و غیره) و یک کپی قوی از سیگنال کوچکتر اصلی ایجاد می کند. برق مورد نیاز برای انجام این کار از برق شهری 110 ولتی تامین می شود. آمپلی فایرها سه اتصال اصلی دارند:

  • ورودی از منبع
  • خروجی به بلندگوها
  • منبع تغذیه از برق شهری 110 ولت

 

قیمت آمپلی فایر و تجهیزات صوتی

برای داشتن سیستم پخش خوب در مراسم های محرم، قطعا وجود تجهیزات صوتی قوی مانند آمپلی فایر و انواع اسپیکر از جمله بلندگو سقفی، در جهت افزایش کیفیت و قدرت صدا بسیار مهم می باشد. بنابراین انتخاب و خرید آمپلی فایر باکیفیت و اصل و سایر تجهیزات صوتی بسیار مهم است و این مورد را می توان با مراجعه و خرید از فروشگاه های معتبر تضمین نمود.

چکاوک بزرگترین مرجع خرید سیستم صوتی هیئت و حسینیه

موضوع دیگر خرید و قیمت آمپلی فایر و سایر تجهیزات صوتی مطابق با بودجه مورد نظر شما است. چکاوک، مرجع تخصصی سیستم های صوتی است که با ارائه بهترین دستگاه ها و تجهیزات صوتی با مناسب ترین قیمت، کیفیت کار را تضمین کرده و مشتریان محترم با خریدی مطمئن از سایت چکاوک می توانند بهترین نتیجه را در برگزاری مراسم سوگواری محرم، به دست آورند.

اگر که به انواع و برندهای باکیفیت سیستم صوتی آگاهی کامل ندارید، کارشناسان سایت تخصصی چکاوک شما را در این زمینه کمک خواهند کرد و با ارائه مشاوره رایگان، شناخت و دید بسیار خوبی از سیستم صوتی مناسب با فضای مراسم شما را در اختیارتان قرار می دهند. به این ترتیب هم از خرید اشتباه و متعاقبا ضرر مالی شما جلوگیری می شود و هم مراسم عزاداری مریدان امام حسین علیه سلام به بهترین نحو پیش می رود.

 

بلندگو سقفی

بلندگوهای سقفی یک راه حل همیشگی برای پخش با کیفیت و یکنواخت صوت در فضاهای باز و بسته هستند.  تمام بلندگوهای سقفی باید توسط یک آمپلی‌فایر خارجی تغذیه شوند که با استفاده از کابل به هر بلندگو سقفی متصل می شود.

بلندگو سقفی برخلاف ظاهر کوچک خود، پر توان بوده و می توان آن را در سقف و دیوار ساختمان، سقف های کاذب و کناف ساختمان، راهرو ها و حتی فضای باز و ... جهت پخش یکنواخت، پیوسته و با کیفیت صدا نصب کرد .

چکاوک بزرگترین مرجع خرید سیستم صوتی هیئت و حسینیه

زیبایی، کیفیت بالا، حجم کم و در نتیجه اشغال بسیارکم فضا از جمله دلایل محبوبیت این نوع از بلندگو در بین دیگر اسپیکرها به شمار می‌رود.به همین دلیل، بسیار مهم است که انتخاب بلندگوی شما به دقت با کیفیت صدایی که می‌خواهید از بلندگوی خود در فضای خاص دریافت کنید، هماهنگ باشد.

اگر که به انواع و برندهای باکیفیت سیستم صوتی آگاهی کامل ندارید، کارشناسان سایت تخصصی چکاوک  شما را در این زمینه کمک خواهند کرد و با ارائه مشاوره رایگان، شناخت و دید بسیار خوبی از سیستم صوتی مناسب با فضای مراسم شما را در اختیارتان قرار می دهند. به این ترتیب هم از خرید اشتباه و متعاقبا ضرر مالی شما جلوگیری می شود و هم مراسم عزاداری مریدان امام حسین علیه سلام به بهترین نحو پیش می رود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز