خبرگزاری کار ایران

کوچ و مراجع از طریق سایت coachh.ir یکدیگر را پیدا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۳۷

در عصر حاضر، استفاده از مهارت‌های کوچینگ به یک ضرورت و امر انکارناپذیر تبدیل شده است. هر فردی که بخواهد سریع‌تر در زمینه‌های مختلف زندگی، اعتمادبه‌نفس، توسعهٔ فردی، کسب‌وکار و مدیریت و رهبری و... رشد کند و به اهداف والای خود دست یابد؛ باید از یک کوچ یا مربی کمک بگیرد. یکی از اولویت‌های افراد موفقی مثل بیل گیتس و استیو جابز، برگزیدن کوچ برای زندگی و کسب‌وکارشان بوده است. بنابراین رهبرانی که به دنبال موفقیت و تحول هستند باید یک کوچ را با خود همراه کنند.

سایت coachh.ir به‌منظور آسان‌سازی دسترسی به اطلاعات و خدمات کوچ‌های معتبر و متخصص در همه زمینه‌ها و کمک به مراجع برای دریافت خدمات حرفه‌ای راه‌اندازی شده است. در این پلتفرم هر فردی که دارای مهارت‌های کوچینگ باشد می‌تواند ثبت‌نام کند و با معرفی کامل خود به روشی بسیار مفید و کارآمد، اطلاعات و زمان حضور مراجعین خود را به‌صورت آنلاین مدیریت نماید. همچنین هر فردی که نیاز به خدمات کوچینگ دارد می‌تواند در این وب‌سایت ثبت‌نام کند و با یک جستجوی ساده و در عرض چند دقیقه کوچ موردنظر خود را پیدا کند و با او ارتباط بگیرد.

قدم‌به‌قدم با مربی در پلتفرم coachh.ir

بسیاری از، مدیران عامل، مدیران اجرایی، کارآفرینان و حتی سیاستمداران موفق برای رشد و پیشرفت خود و حرفه‌شان کوچ شخصی دارند. این افراد بلندپرواز خوب می‌دانند که موفقیت یک مفهوم ثابت و راکد نیست، مهم نیست که تا به امروز به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اید، همیشه این پتانسیل را دارید که موفقیت‌ها و پیروزی‌های بیشتری کسب کنید. یک کوچ به‌واسطه یاری هم یاری مراجع را کمک می‌کند که از نقطه A به نقطه B برسد.

یک مربی برای معرفی و مطرح کردن خود و مشتری یابی باید راه طولانی را طی کند، وب‌سایت coachh.ir یک پلتفرم آماده و امن برای برقراری ارتباط بین کوچ و مراجع است که این راه طولانی را تا حد زیادی کوتاه کرده است.

افراد دارای مهارت کوچینگ می‌توانند با پر کردن فرمی در این پلتفرم ثبت‌نام کنند و خدمات خود را معرفی نمایند، برندسازی کنند، مشتری یابی کنند و افرادی هم که برای کسب‌وکار یا زندگی شخصی خود به همراهی کوچ نیاز دارند می‌توانند در این سایت با کوچ موردنظر خود ارتباط بگیرند.

 وب‌سایت coachh.ir دسترسی به اطلاعات و خدمات کوچ‌های معتبر و متخصص در همه زمینه‌ها را برای مراجع آسان کرده است. این سامانه بستری مطمئن برای برقراری رابطه مابین کوچ و کوچی است.

سایت coachh.ir چه مزیت‌هایی دارد؟

  • معرفی، ارائه خدمات، افزایش مشتری و برندسازی کوچ‌های جوان و کم‌سابقه در هر حوزه کاری
  • تسهیل جست‌وجو و مقایسه کوچ‌های متخصص بر اساس حوزه کاری، سابقه و شهر محل خدمت
  • مشاهده و مطالعه نظرات مراجعین قبلی در رابطه با خدمات هر کوچ و تصمیم‌گیری درست
  • استفاده از خدمات کوچ‌های حرفه‌ای و مطمئن متناسب با بودجه و معیارهای موردنظر

همین‌الان شما می‌توانید در سایت coachh.ir ثبت‌نام کنید و از خدمات حرفه‌ای این سایت استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز