خبرگزاری کار ایران

زندگی آسان با کمک سوپر اپلیکیشن اسنپ

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۳۵

بیشتر آدم‌ها در کنار زندگی واقعی خودشان یک زندگی خیالی هم دارند. در این زندگی‌های خیالی همه چیز طبق خواسته فرد اجرا شده و در چشم به هم زدن هر آنچه دلخواهش می‌خواهد در برابر چشمانش حاضر یا آماده می‌شود. برای ساختن این زندگی خیالی در دنیای واقعیت و تجربه یک زندگی آسان و دل‌چسب می‌توانید از سوپر اپلیکیشن اسنپ کمک بگیرید.

این سوپر اپلیکیشن در یک چشم بر هم زدن هر آنچه نیاز دارید را برایتان آماده می‌کند و دیگر نیازی نیست که هر روز برای برطرف کردن نیازهایتان به بیرون از منزل بروید و گرما یا سرما و ترافیک را تحمل کنید. در ادامه ویژگی‌های این سوپر اپلیکیشن را برای شناخت بهتر آن ارائه کرده‌ایم.

 سفارش انواع خوراکی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

زندگی آسان با کمک سوپر اپلیکیشن اسنپ

دلتان چه خوراکی خوشمزه‌ای را همین حالا می‌خواهد؟ آیا گرسنه هستید و می‌خواهید یک غذای خوشمزه سنتی یا فست فودی داشته باشید، یا هوس خوراکی‌های متفرقه مانند چیپس و پفک یا آبمیوه‌های متنوع را کرده‌اید؟

هر آنچه از غذا و فست فود تا خوراکی‌های سوپرمارکتی را نیاز دارید می‌توانید با سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش دهید و آن‌ها را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

https://snapp.ir/online-food-delivery/

دریافت خدمات درمانی از سوپر اپلیکشن اسنپ

اگر گلودرد دارید یا احساس تب و التهاب در بدنتان می‌کنید، همین حالا باید به یک مرکز درمانی مراجعه کنید و ویزیت شوید؛ اما ویزیت شدن در درمانگاه‌های سطح شهر به آسانی مسیر نیست! چون تعداد بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند زیاد است و باید ساعت‌ها در نوبت منتظر بمانید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ این امکان را برایتان فراهم کرده است که در منزل ویزیت شوید، آزمایش‌های کنترل فشارخون و قند خون را انجام دهید و درنهایت داروهایتان را هم به صورت اینترنتی تهیه کنید؛ بنابراین با کمک این سوپر اپ همه خدمات درمانی را می‌توانید در منزلتان دریافت کنید.

https://snapp.ir/medical-services/

سفرهای درون‌شهری راحت با سوپر اپلیکیشن اسنپ

تجربه منتظر ماندن در خیابان برای رسیدن تاکسی در روزهای گرم تابستان، روزهای بارانی پاییز یا روزهای سرد زمستان چندان خوشایند نیست. مخصوصاً وقتی عجله داشته باشید و بخواهید خودتان را به جلسه‌ای که فوری و مهم است برسانید؛ اما تاکسی‌های خطی برنامه کاری خودشان را دارند و نمی‌توانید برنامه آن‌ها را خواست خودتان تغییر دهید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ خدمات تاکسی اینترنتی را برای برطرف کردن همین مشکل ارائه کرده است. اگر همین حالا نیاز به تاکسی دارید و می‌خواهید سفر درون‌شهری داشته باشید، فقط باید در سوپر اپ اسنپ درخواست تاکسی دهید. همه خودروهای اطراف شما که آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند این درخواست را مشاهده می‌کنند و نزدیک‌ترین تاکسی برای سفر درون‌شهری با شما همراه خواهد شد.

 حتی برای سفرهای فوری می‌توانید روی اسنپ بایک هم حساب باز کنید. پیک موتوری اسنپ همین حالا می‌تواند در کنارتان حاضر شود و بدون اینکه در ترافیک بمانید شما را به مقصد برساند.  با وجود این قابلیت، اسنپ بایک حتی از تاکسی اینترنتی اسنپ هم سریع‌تر است و یک تجربه لذت‌بخش از موتور سواری درون‌شهری را هم برایتان فراهم می‌کند.

https://snapp.ir/taxi-ride/

سفرهای جذاب با سوپر اپلیکیشن اسنپ

زندگی آسان با کمک سوپر اپلیکیشن اسنپ

یک سفر به کیش می‌تواند یک دنیا خاطره فراموش‌نشدنی برایتان بسازد. البته اگر دلتان سفر به اصفهان، شیراز، مشهد یا حتی خارج از کشور می‌خواهد هم سوپر اپلیکیشن اسنپ اینجاست تا آرزویتان را برآورده کند.

در مرحله اول سفر باید مبدا و مقصد حرکتتان را مشخص کنید و بلیط پرواز داخلی یا خارجی را از اسنپ بخرید. بعد از آن می‌توانید از بین اقامتگاه‌هایی که در این سوپر اپ ارائه شده‌اند یک گزینه را برای اقامت در طول سفر انتخاب کنید. درنهایت وقت این می‌رسد که چمدانتان را ببندید و عازم سفر شوید و یک خاطره جذاب برای خودتان بسازید.

بنابراین سفرهای آسان و سریع را با کمک این سوپر اپ می‌توانید به آسانی برنامه‌ریزی کرده و انجام دهید. در هر مرحله از برنامه‌ریزی سفر که نیاز به کمک داشته باشید هم می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته اسنپ برای خرید بلیط یا رزرو اقامتگاه و هتل کمک بگیرید.

https://snapp.ir/flights-ticket/

حمل انواع بار و اسباب‌کشی با سوپر اپلیکیشن اسنپ

اسباب‌کشی بی‌دردسر و آسان آرزوی هر مستاجری است. مخصوصاً مستاجرانی که به دلایل مختلف مجبور می‌شوند در طول یک سال چند بار جابجا شوند و هر بار مشکل بسته‌بندی وسایل، حمل بار به سمت مقصد و پرداخت هزینه اسباب‌کشی را دارند.

https://snapp.ir/pickup-truck/

سوپر اپلیکیشن اسنپ این امکان را فراهم کرده است که ماشین حمل بارتان را از طریق این پلتفرم انتخاب کنید، ساعت اسباب‌کشی و حرکت ماشین را مشخص کنید، مبلغ تعیین شده برای اسباب‌کشی را بپردازید و به راحتی وسایل منزل یا محل کارتان را به مقصد جدید منتقل کنید.

و در نهایت...

اگر مشتری وفاداری باشید اسنپ امکان خرید اعتباری را هم برایتان فراهم می‌کند. با داشتن این امکان می‌توانید حق ویزیت دکتر یا هزینه خریدهای سوپرمارکتی‌تان را آخر هر ماه بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز