خبرگزاری کار ایران

چگونه آهنگ بی کلام بسازیم؟ 3 روش حذف صدای خواننده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۳۳

چگونه آهنگ بی کلام بسازیم؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم روش های مختلفی را پیشنهاد کنیم.بستگی به این دارد که هدف شما از این کار چیست؟ اگر هدف شما از آهنگ بی کلام، حذف صدای خواننده از آهنگ مورد نظرتان می باشد، پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید، چون سه روش کاملا ساده برای اینکار معرفی کرده ایم.

 یک روش تحت وب، روش دوم برای اندروید و روش سوم هم نرم افزار تحت ویندوز که هر سه این روش ها می توانند به شما در ساخت آهنگ بی کلام از موسیقی مدنظرتان راهگشا باشند.

اما اگر می خواهید آهنگ بی کلام را خودتان به صورت صفر تا صد بسازید طبیعتا نیاز به نرم افزارهای اختصاصی این کار را دارید. در صورتی که قصد دارید از آهنگ بی کلام برای پس زمینه کلیپ و ویدیو استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با استفاده از لینک زیر، به سایت استوک موزیک رفته و از 12000 آهنگ بی کلامی که در دسته بندی های مختلف قرار دارد استفاده کنید:

دانلود 12000 آهنگ بی کلام با لینک مستقیم!

خب همانظور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، در اینجا چند نرم افزار و سایت معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید صدای خواننده را از موسیقی مورد نظر خود حذف کنید.

1-آموزش حذف صدای خواننده به صورت آنلاین

اول روشی که ما برای این کار برای شما پیشنهاد میکنیم، ساخت آهنگ بی کلام با استفاده از ابزارهای تحت وب آنلاین می‌باشد. البته به شرطی که حجم آهنگ مورد نظر شما کم باشد.

یکی از بهترین سایت هایی که میتوان از آن برای این کار استفاده کرد، سایت vocalremover می‎‌باشد. در این سایت شما میتوانید هم صدای خواننده و هم آهنگ بی کلام مورد نظرتان را به صورت جداگانه دانلود کنید.

بهترین افکت های صوتی را از اینجا دانلود کنید: افکت صدا

برای این منظور آهنگ مورد نظر خود را از قسمت Browse my files  آپلود کرده و چند دقیقه منتظر بمانید. پس از چند دقیقه فایل خروجی مورد نظر شما آماده دانلود است.

2-آموزش حذف صدای خواننده در اندروید

برای سیستم عامل اندروید برنامه های کاربردی زیادی وجود داد که میتوان با آن آهنگ را بی کلام کرد ولی بهترین روش برای این کار، استفاده از نرم افزار کاربردی Vocal Remover for Karaoke میباشد.

چگونه آهنگ بی کلام بسازیم؟ 3 روش حذف صدای خواننده!

  • امکان ذخیره پس زمینه آهنگ (فایل بدون صدای خواننده)
  • دارای عملکرد با کیفیت در حذف صدای خواننده
  • امکان تنظیم نرخ بیت آهنگ ذخیره از ۹۶ تا ۳۲۰ کیلو بیت در ثانیه

ابتدا برنامه را از انتهای این مطلب و بخش باکس دانلود بر روی گوشی اندرویدی خود دریافت و نصب کنید

پس از دانلود برنامه از سایت گویا تک و نصب آن ، برنامه را باز کرده و آهنگ MP3 خود را از گالری انتخاب نمایید.

در مرحله بعد گزینه Vocal Remover را فعال کنید. این امکان وجود دارد که با استفاده از نوار لغزنده میزان حداکثر و حداقل را سفارشی سازی کنید.

پس از حذف صدای خواننده از روی آهنگ گزینه Save را انتخاب کنید.

3-آموزش حذف صدای خواننده  و ساخت آهنگ بیکلام در ویندوز

برای حذف صدای خواننده از روی آهنگ در ویندوز و کامپیوتر نیز یک نرم افزار رایگان با نام MP3 Karaoke وجود دارد. برای این منظور ابتدا نرم افزار را از باکس دانلود انتهای این مطلب دانلود و نصب کنید.

پس از نصب MP3 Karaoke را اجرا کنید. محیط برنامه به مشابه تصویر زیر در این مطلب سایت گویا تک می باشد. ابتدا با انتخاب گزینه سبز رنگ + آهنگ مورد نظر خود را وارد کنید. سپس بر روی آیکون نارنجی رنگ k کلیک کنید.

چگونه آهنگ بی کلام بسازیم؟ 3 روش حذف صدای خواننده!

پس از چند ثانیه صدای خواننده از روی آهنگ حذف خواهد شد. شما می توانید آدرس فایل جدید را که در تصویر زیر نمایش داده ایم مشاهده کنید. همچنین با کلیک روی گزینه Open dir می توانید به محل فایل آهنگ بدون صدا مراجعه کنید.

چگونه آهنگ بی کلام بسازیم؟ 3 روش حذف صدای خواننده!

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید روش های مختلفی برای ساخت آهنگ بی کلام با حذف صدای خواننده وجود دارد که در این مقاله ما سه روش کاملا ساده را به شما آموزش دادیم.

علاوه بر این سایت استوک موزیک را به شما معرفی کردیم که یکی از بزرگترین سایت های آهنگ بی کلام و افکت صوتی در ایران می باشد. اگر کار شما ساخت کلیپ و تیزر می باشد و به صورت مداوم از فایل های صوتی برای این کار استفاده می کنید، پیشنهاد میکنیم حتما از سایت استوک موزیک و کتابخانه عظیم آن استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز