خبرگزاری کار ایران

معرفی ۵ سازنده برتر دستگاه بسته بندی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۵۳

در این مقاله به‌سراغ بازار بسته بندی محصولات مختلف رفته و ماشین سازها و شرکت های سازنده دستگاه بسته بندی و ماشین آلات مرتبط با این حوزه را با توجه به توانمندی های آنها بررسی کرده ایم. ما پس از تحقیق و بررسی در زمینه بسته بندی محصولات مختلف و وضعیت آن در جهان نقطه بسیار مهم و عطف این صنعت را وجود تکنولوژی های به روز در دستگاه های بسته بندی و تجهیزات و خطوط تولید مواد غذایی یافته ایم.

 پس سوال اساسی برای پاسخ دادن این است که آیا شرکت های ماشین سازی کشور توانمندی ارائه ماشین آلات مناسب برای تولید و بسته بندی با استاندارد های روز دنیا را دارند یا خیر؟

معرفی ۵ سازنده برتر دستگاه بسته بندی در ایران

در این مقاله پس از بررسی وضعیت صنعت بسته بندی در ایران و پر فروش ترین و مهمترین انواع بسته بندی در کشورمان به ارائه گزارشی در زمینه سازندگان دستگاه های بسته بندی ایرانی و مهم ترین و قدرتمندترین آنها خواهیم پرداخت.

وضعیت صنعت بسته بندی در ایران

وضعیت صنعت بسته بندی در ایران با توجه به توسعه صادرات محصولات مختلف به کشورهای دیگر، چیزی جز رو به توسعه بودن و افزایش استاندارد های ایرانی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی را نمی پذیرد.

بسیاری از شرکت ها و برند های معتبر و بزرگ ایرانی با استفاده از ماشین آلات بروز دنیا توانسته اند محصولات خود را در بسته بندی های شکیل و مورد تایید کشورهای مختلف جهان تولید کرده و به آنها ارائه دهند. اما در حالت کلی صنایع کشور ما ظرفیت های بسیار بیشتری داشته و همچنان جای کار در این حوزه بسیار زیاد است. شرکت های مختلف باید به سمت افزایش استاندارد ها و توانایی های خود در بسته بندی محصولات حرکت کنند و خلاء موجود در در بسته بندی محصولات ایرانی را که موجب فله فروشی و خام فروشی در صادرات شده است پر کنند.

وجود ماشین سازان بزرگ و فعال در حوزه ساخت ماشین آلات بسته بندی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باعث شده هر روز تولیدکنندگان بیشتری بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و با کیفیتی رقابتی و ظاهری مثال‌زدنی روانه بازار بین المللی نمایند.

شرکتهای برتر سازنده دستگاه بسته بندی ایرانی

پس از مدت ها تحقیق و بررسی و صحبت کردن با تولیدکنندگان و کارخانجات مختلف، محصولات بسته بندی شده و همینطور ماشین سازان و سازندگان خطوط تولید، لیستی از برترین سازندگان دستگاه بسته بندی ایرانی را و در حوزه های مختلف طبق لیست زیر آماده کرده ایم:

ماشین سازی عدیلی(دستگاه­های بسته بندی عددی)

امکان ندارد به دنبال دستگاه بسته بندی محصولات عددی یا پیلوپک باشید و با شرکت عدیلی آشنا نشوید. این شرکت از دیرباز توسط حاج آقا عدیلی راه اندازی شده و تجربه بسیار زیادی در طراحی و ساخت انواع دستگاه های بسته بندی افقی پیلوپک دارد. این شرکت خانوادگی توانسته است طی سال های گذشته جایگاه بسیار مناسبی در حوزه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی برای صنایع تولیدی داخلی و خارجی کسب کند و برند خود را به عنوان یکی از بهترین ها و برترین های این حوزه معرفی کند.

معرفی ۵ سازنده برتر دستگاه بسته بندی در ایران

کارخانه شرکت عدیلی در شهرک صنعتی جی اصفهان واقع بوده و خدمات و گارانتی مناسبی را ارائه می دهد.

وبسایت ماشین سازی عدیلی: adilipack.com

 

شرکت ماشین سازی آراد ماشین(دستگاه بسته بندی سیل و توزین)

شرکت ماشین سازی آراد ماشین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های توزین و بسته بندی در سلفون و همینطور شرکتی شناخته شده در حوزه ساخت دستگاه های سیل وکیوم و فیلر سیلر می باشد. این شرکت با دارا بودن تیم طراحی، توسعه و ساخت با تجربه و متخصص، توانسته در سال های اخیر جایگاه بسیار محکمی را بین ماشین ساز های مختلف بدست آورده و نقش مهمی در روند توسعه، پیشرفت و به روز کردن صنعت بسته بندی کشور ایفا کند.

معرفی ۵ سازنده برتر دستگاه بسته بندی در ایران

ارائه ماشین آلات با کیفیت بسیار بالا و بروز و همینطور ارائه خدمات و سرویس با کیفیت بسیار بالا در سریعترین زمان ممکن و اهمیت به گارانتی از ویژگی های مهم شرکت آراد ماشین است.

استراتژی های تیم مدیریت این شرکت و توسعه تکنولوژی ها و افزایش تیراژ تولید باعث شده است شرکت های کوچک تولیدی و بسته بندی هم بتوانند از ماشین آلات به روز دنیا استفاده کنند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت به قفسه فروشگاه ها بفرستند.

کارخانه تولیدی این شرکت در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران واقع بوده و توانایی تولید ماشین آلات سفارشی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا را دارد.

وبسایت ماشین سازی آراد ماشین: aradmachinery.com

ماشین سازی پی ریزان صنعت (انواع دستگاه ساشه)

شرکت پی ریزان صنعت یکی از سازندگان ماشین آلات بسته بندی ساشه است که از سال 1374 فعالیت خود را آغاز نموده است. دستگاه های ساشه این شرکت که به عنوان یکی از ماشین آلات مهم در خطوط تولید و بسته بندی بسیاری از محصولات داخلی و خارجی استفاده می شود جزو بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی تک نفره سلفونی است.

وبسایت ماشین سازی پی ریزان: payrizansanat.com

شرکت صنعتی ابزار بسته بندی خراسان (خط بسته بندی مایعات)

در حوزه تولید و طراحی خطوط تولید انواع کنسرو ها و کمپوت ها کمتر شرکتی به اندازه شرکت ابزار بسته بندی خراسان و تیم آقای مهندس نصاری در ایران موفق بوده است. این شرکت تمام تلاش خود را برای طراحی و ساخت ماشین آلات با کیفیت بسیار بالا کرده و در این زمینه موفق هم بوده است. ماشین آلات ساخت این شرکت در کارخانجات بزرگ تولید و بسته بندی انواع کمپوت ها و کنسرو ها در حال کار هستند و بسیاری از کارخانجات فعال در این زمینه با رضایت از محصولات تولیدی شرکت ابزار بسته بندی خراسان ادامه همکاری شان با این شرکت را پیگیری می کنند.

وبسایت شرکت ابزار بسته بندی خراسان: nmc-co.com

شرکت ماشین سازی کوشش کاران (انواع دستگاه پرکن)

شرکت ماشین سازی کوشش کاران، بزرگترین و برترین سازنده ماشین آلات بسته بندی آب معدنی در ایران می باشد که طی سالهای گذشته توانسته با استفاده از ماشین آلات بسیار با کیفیت جایگاه محکمی برای برند خود ایجاد کند. این شرکت طراح و سازنده انواع دستگاه های مونولوگ بلوک و دستگاه های شیشه شور، دربند در گذار و خط تولید آب معدنی با بالاترین کیفیت ممکن و بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا است.

پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی در ایران

پرفروش ترین دستگاه بسته بندی در ایران طبق تحقیقات دستگاه های بسته بندی مواد گرانولی و پودری در سلفون و همینطور دستگاه های بسته بندی محصولات مختلف در ظروف یکبار مصرف می باشد. نوع دوم بسته بندی که ذکر شد آینده بسیار بهتری داشته و صنعت بسته بندی ایران و جهان به سمت بسته بندی محصولات در ظروف یکبار مصرف پیش می رود.

بسته بندی محصولات در ظروف یکبار مصرف نیاز به دستگاه بسته بندی سیل وکیوم دارد. بسته بندی محصولات در کیسه های سلفونی با دستگاه های حجمی و یا توزین دار عمودی انجام می شود.

دستگاه های شرینک پک، سلفون کش و استرچ پالت نیز برای بسته بندی ثانویه محصولات مختلف استفاده می شوند و تضمین کننده سلامت بسته های بزرگ تا رسیدن به قفسه های فروشگاه و به دست مصرف کنندگان هستند.

خوشبختانه امروزه شرکت های ماشین سازی ایرانی که وظیفه طراحی و ساخت خطوط تولید محصولات مختلف را دارند؛ توانسته اند دستگاه های فوق را طراحی و ساخته و به تولیدکنندگان از کارخانجات مختلف داخلی و خارجی عرضه نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز