خبرگزاری کار ایران

راهنمای تور استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۶۳

تور استانبول را برای تفریح میخواهید رزرو کنید یا خرید؟اگر قصد شما از سفربه استانبول خرید کردن است ما به شما پیشنهاد میدهیم که در هتل های نزدیک میدان تکسیم یا شیشلی اقامت داشته باشید تا بتوانید راحت تر به مراکز خرید استانبول دسترسی داشته باشید.اما اگر قصد شما برای رزرو تور استانبول تفریح است،کارشناسان ما بهترین هتل را نسبت به هدف شما از سفر راهنمایی میکنند تا بتوانید  بهترین اقامت را تجربه کنید.

لیست قیمت تور استانبول

نوع حرکت

حرکت

تعداد روز

قیمت تور

مبدا

هوایی

22 مهر

5 روز

10.000.000

تهران

زمینی

هرروز حرکت

4 روز

5.660.000

تهران

هوایی

9 مهر

7 روز

13.660.000

مشهد

هوایی

17 مهر

7 روز

13.620.000

اصفهان

هوایی

19 مهر

8 روز

9.700.000

تبریز

هوایی

22 مهر

7 روز

11.720.000

شیراز

 

 

قیمت تور استانبول چقدراست؟

قیمت تور های استانبول بستگی به چند فاکتور مختلف دارد که در ادامه به شما توضیح میدهیم

  • زمینی یا هوایی بودن تور استانبول
  • فصل سفر
  • نوع ایرلاین
  • نوع هتل و موقعیت مکانی آن

برای رزرو تور استانبول کلیک کنید.

تور هوایی استانبول

اگر بخواهید با تور هوایی به استانبول بروید حدود 2 ساعت در مسیر هستید و خیلی آسوده تر و سریع تربه استانبول میرسید.اما ممکن است که هزینه سفر شما بیشتراز تور زمینی شود که این موضوع هم باز بستگی به نوع ایرلاین و زمان سفر دارد.

تور زمینی استانبول

سفرو آفر های خیلی به صرفه و ارزانی را برای تور زمینی به استانبول به شما پیشنهاد میدهد،در تور زمینی استانبول شما حدود 30 ساعت در مسیر هستیید.

سوال های تور ارزان استانبول

دلیل اختلاف قیمت تور های مشابه استانبول چیست؟گاهی اوقات ممکن است شما در لیست قیمت به مبلغ های متفاوت در تور های مشابه بر بخورید که دلیلش ممکن است نوع پرواز و ایر لان آن باشد.

برای مقایسه‌ی انواع تورهای مسافرتی کلیک کنید.

بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول تکسیم است اما نکته مهم این است که محله تکسیم چون مرکز شهر است هزینه هتل هایش کمی گران تر است و شما میتوانید هتل های کمی دور تر از سطح شهر را رزرو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز