خبرگزاری کار ایران

فرصت‌های شغلی برای مهندسین برق

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۳۶

شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان مهندسین برق برای سمت‌های شغلی خود و در صنایع مختلف، استخدام دارند.

آگهی‌های استخدامی این شرکت‌ها در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده است و با مراجعه به این وب‌سایت و بررسی هر کدام از آگهی‌های استخدامی، می‌توانید برای مناسب‌ترین گزینه‌ها رزومه ارسال کنید. در آگهی‌های استخدام مهندس برق با توجه به نیاز شرکت‌ها در صنایع مختلف، ممکن است نیاز به تخصص‌ها و گرایش‌های مختلفی از رشته برق باشد که معمولا در تمام این آگهی‌ها، داشتن کارشناسی یا کارشناسی ارشد از مهم‌ترین الزامات به‌شمار می‌آید.

شرکت‌هایی که برای مهندسین برق استخدام دارند‌

فرصت های شغلی برای مهندسین برق در سایت ایران تلنت، به شرکت‌ها در صنایع مختلف تعلق دارد که بسیاری از این شرکت‌ها در میان شرکت‌های شناخته شده ایران به‌شمار می‌آیند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از: گروه صنعتی هوایار، ماشین سازی نیو، کروز، مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا، گروه انتخاب، ایرانسل، مهندسین ساخت و بهره وری آرمان، فکور صنعت تهران، پاکمن و اکسیر نوین فرآیند آسیا.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی مهندسی برق

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین اگهی های استخدامی برای مهندسین برق، اینجا را کلیک کنید. در اینجا می‌توانید تمام این فرصت‌های شغلی را مشاهده کنید و رزومه خود را برای هر تعداد آگهی‌های استخدامی ارسال کنید. برای ارسال رزومه هیچ محدودیتی وجود ندارد و با انجام این کار، شانس خود برای استخدام را افزایش خواهید داد. از آنجایی که نیازمندی‌های این آگهی‌های استخدامی متفاوت است، حتما باید شرح شغلی آنها را مطالعه کنید و بعد اقدام به ارسال رزومه کنید. مواردی که در زیر مشاهده می‌کنید توضیحات یا همان شرح شغلی یکی از آگهی‌های استخدامی مهندس برق است:

  • طراحی بردهای الکترونیکی.
  • عیب‌یابی بردهای الکتریکی.
  • انجام مهندسی معکوس برای ساخت قطعات جدید.
  • نظارت بر روند تولید و اجرای طراحی‌ها.
  • مدیریت و برطرف‌کردن شکایات مشتری‌ها.
  • آزمودن محصولات الکتریکی.

منبع: Irantalent.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز