خبرگزاری کار ایران

مصالحی پرکاربرد با قیمتی باورنکردنی! با سیوان لند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۳۲

شاید برایتان غیر قابل باور باشد که از ارزان قیمتی برخی مصالح ساختمانی بشنوید اما باید بگوییم که این می‌تواند واقعی باشد. برخی از این مصالح با این که طرفداران زیادی دارند و از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نیز برخوردارند، قیمت مناسب و کمی دارند که یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها شاید همین باشد. با ما باشید تا به بررسی این مصالح بپردازیم.

شن و ماسه

این مصالح در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود هستند که نوع طبیعی آن همانطور که از نامش مشخص است به صورت طبیعی یافت می‌شوند اما نوع مصنوعی شن و ماسه را در کارخانه‌ها تولید می‌کنند. جهت استعلام قیمت شن و ماسه می‌توانید به سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین صنعت ساختمان مراجعه و پس از خرید آنلاین محصول خود، آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.

 

شن و ماسه طبیعی

این نوع شن و ماسه را از طبیعت استخراج می‌کنند که نسبت میزان شن و ماسه در مکان‌های مختلف متفاوت است. همچنین این مصالح در رنگ‌های مختلفی از جمله: سفید، سبز و سیاه یافت می‌شوند. می‌توان این سنگدانه ها را به‌وسیله عوامل طبیعی مثل باد،آب و دما بدست آورد به این شکل که در نتیجه خرد شدن سنگ هایی که در طبیعت موجود می‌باشند بدست می آیند و با ذخیره شدن در بستر سواحل  رودخانه ها و بیابان ها میتوان از آن ها استفاده کرد.

شن و ماسه مصنوعی

شن و ماسه مصنوعی را برخلاف نوع طبیعی آن که در طبیعت یافت می‌شود، در صنعت تولید می‌کنند. و به طور معمول بعد از خرد کردن سنگ های گرانیت یا بازالت بدست می آید که بعد از گذراندن مراحل خرد کردن که شامل سه مرحله میشود تولید میشوند. از این شن و ماسه ها میتوان به عنوان یک جایگزین مناسب برای شن و ماسه های رودخانه‌ای استفاده کرد.این شن و ماسه ها را در کارخانه های تولید شن و ماسه و به‌ وسیله دستگاه های مختلفی که مسئول شکستن سنگ های بزرگ اند و به سنگ شکن معروف هستند تولید می شوند.

دسته بندی شن و ماسه براساس چگالی

  • سنگین دانه
  • سبک دانه
  • وزن معمولی

ایزوگام‌ها، عایق‌هایی پرکاربرد

ایزوگام ها عایق‌های رطوبتی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. این پوشش‌های مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روی بستر بام‌ها و دیگر مکان‌های موردنظر اجرا و نصب می‌کنند. ایزوگام‌ها جهت عایق‌سازی سطوح مختلف از جمله دیوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنین عایق کردن پی‌ها کاربرد دارد. ایزوگام‌ها دارای ویژگی‌های خوبی از جمله: نصب آسان، قیمت مناسب و عمر بالا هستند. این محصولات به صورت رول‌های به هم پیچیده در بازار عرضه می‌شوند.

           

قیمت روز ایزوگام

هر کاربری قبل از خرید محصول مورد نظر خود ابتدا کمی درمورد آن تحقیق کرده و از شاخصه‌های محصولی که قرار است خریداری کند، آگاهی پیدا می‌کند. یکی از این شاخصه‌ها، قیمت آن محصول است که قیمت مصالح ساختمانی با توجه به پیشرفت روز افزون این صنعت، روز به روز درحال تغییر است و کاربرد به دنبال قیمت به روز آن محصول است. سیوان لند با قرار دادن قیمت به روز محصولات خود از جمله ایزوگام، تلاش کرده تا نیازمشتریان را برطرف سازد. شما می‌توانید قیمت ایزوگام را در این سایت، آنلاین مشاهده کنید. عوامل مختلفی در قیمت به روز ایزگام تاثیر دارند که در ادامه به برسی آن‌ها می‌پردازیم.

تعداد لایه‌ها

یکی از عوامل موثر در تغییر قیمت ایزوگام‌ها، تعداد لایه‌هایی است که ایزوگام‌ها در آن نوع تولید شده‌اند. لازم به ذکر است که قیمت ایزوگام‌های دولایه به مراتب بیشتر از ایزوگام‌های تک لایه می‌باشد. دلیل این افزونی قیمت هم، بیشتر بودن مواد اولیه‌ی مصرفی در ساخت این ایزوگام‌ها می‌باشد و از طرف دیگر، وزن بیشتری هم دارند. قیمت انواع ایزوگام‌ها و همچنین قیمت رول 10 متری ایزوگام را می‌توانید در سیوان لند مشاهده کنید.

نوع روکش ایزوگام‌ها

روکش‌های آلومینیومی و طرح‌دار به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی گران‌تر نسبت به ایزوگام‌های ساده، قیمت بیشتری دارند به همین جهت توصیه می‌شود در مکان‌هایی که لزومی به استفاده از روکش‌های آلومینیومی و طرح‌دارنیست مانند: پی ساختمان‌ها یا کف سرویس‌های بهداشتی، از روکش‌های ساده استفاده کنید. ایزوگام طرح دار، در بیشتر موارد جهت زیبا سازی محل اجرا استفاده می‌شود.

متراژ محل نصب

طبیعی است که هرچه وسعت محل اجرای ایزوگام بیشتر باشد، هزینه‌ی کل افزایش می‌یابد اما در متراژهای بزرگ معمولا تخفیف‌های خوبی اعمال می‌شود که به صرفه تر است. به عنوان مثال هزینه‌ی متراژهای کمی مانند 10 متری، تفاوت چندانی با یک متراژ 20 متری ندارند و معمولا متراژهای کوچک هزینه‌ی ثابتی دارند.

مصالحی پرکاربرد با قیمتی باورنکردنی! با سیوان لند

افزودنی های بتن، موادی برای بهبود کیفیت ساخت و ساز

افزودنی‌‌های بتن برای بهبود رفتار بتن در شرایط مختلف استفاده می‌شود. مواد افزودنی باعث کاهش هزینه‌های ساخت، اصلاح خصوصیات بتن سخت شده، اطمینان از کیفیت بتن در هنگام اختلاط، حمل و نقل، ریختن و عمل آوری می‌شوند. این افزودنی‌ها به صورت آماده به فروش می‌رسند و به بتن در کارخانه یا محل کارگاه ساختمانی اضافه می‌شوند. از افزودنی های بتنی در مواردی چون نسبت کم آب، افزایش زمان گیرش بتن برای انتقال بتن در مسافت های طولانی استفاده‌ می‌شود. ژل میکروسیلیس یکی ازمواد افزودنی های پرطرفدار درساختمان سازی است.

انواع افزودنی‌های بتن موجود در سیوان لند

شما می‌توانید انواع مختلف افزودنی‌های بتنی را در سیوان لند مشاهده کنید و پس از مقایسه‌ی آن با دیگر بازارهای آنلاین، خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

مصالحی پرکاربرد با قیمتی باورنکردنی! با سیوان لند                     

افزودنی‌های بتن زودگیرکننده یا تندگیر کننده

یکی دیگر از انواع افزودنی های بتن، افزودنی بتن زودگیر کننده به منظور افزایش سرعت گیرش اولیه بتن مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه از افزودنی بتن، سرعت سخت شدگی بتن را سریع تر می‌کند و همینطور به عنوان ضد یخ بتن نیز شناخته می‌شود.

افزودنی های حباب هواساز بتن

کاربرد اصلی این افزودنی حباب هواساز، در بتن  افزایش دوام و بهبود کیفیت در برابر سیکل های ذوب و یخبندان است. این افزودنی که حاصل ابتکار در زمینه تکنولوژی بتن است، با ایجاد میلیون ها حباب در بتن باعث بهبود بخشیدن خواص بتن می شود.

افزودنی های بتن روان کننده آب

این نوع از افزودنی های بتن، به منظور کاهش میزان آب در طرح اختلاط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افزودنی ها که معروف به روان کننده‌ها هم هستند، به سه دسته روان کننده‌ها، فوق روان کننده‌ها و ابر روان کننده‌ها تقسیم می شوند که هر یک به ترتیب، میزان آب اختلاط را تا 10%، 15% و 25% کاهش می دهند. کارایی بتن با افزایش آب به آن تغییر می کند و از آنجایی که با افزایش بیش از اندازه آب در طرح اختلاط بتن، خاصیت هایی چون: مقاومت و دوام بتن کاهش پیدا می‌کند، لازم است از افزودنی‌های بتن کاهنده آب استفاده شود برای حفظ کیفیت و کارایی بتن، همچنین نه تنها این افزودنی باعث افزایش چسبندگی میان بتن و فولاد می‌شود، بلکه مانع از ترک خوردگی، جداشدگی و پدیده خونریزی در بتن می‌شوند.

بهترین افزودنی های بتن را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

ما با توجه به تمام مواردی که موجب می‌شود تا بهترین افزودنی به دست خریداران برسد، اقدام به جذب فروشگاه های معتبر در زمینه فروش افزودنی های باکیفیت کرده ایم، شما می‌توانید با خیال آسوده با بهترین قیمت، افزودنی بتن مورد نیاز خود را از سیوان لند تهیه نمایید. جهت استعلام قیمت افزودنی های بتن به سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین صنعت ساختمان مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز