خبرگزاری کار ایران

چطور در قرن بیست و یک میلیاردر شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۹۳

در واقع می توان گفت اهمیتی ندارد که در کدام قرن زندگی می کنیم تنها چیزی که برای میلیاردر شدن مهم است استفاده از قدرت ذهن و توانایی ها در جهت رسیدن به ثروت می باشد و در این مقاله به بررسی یک تکنیک موثر در کسب ثروت و دو حوزه کاری که می توان از طریق آنها میلیاردر شد خواهیم پرداخت.

وزن بلوک سقفی

برای عملیات محاسبه تعداد و وزن بلوک سقفی باید مرکز تیرچه را به عنوان محور قرار داد. طبق استاندارد برای یک متر مربع سقف به 10 بلوک سبک نیاز داریم. یکی از بلوکهایی که می توان آن را جایگزین انواع بلوک سقفی کرد، بلوک پلاستیکی است که قابلیت استفاده در سقف های تیرچه بلک را دارد. از مزیت های استفاده از این بلوک می توانیم حذف هزینه ینولیت، قابلیت 50 بار استفاده در بتن ریزی، سبک و کم حجم، حمل نقل آسان، حذف رسیک مالی و جانی و غیره را نام ببریم.

در واقع برای محاسبه تعداد ابتدا باید نوع بلوک مشخص شود و بعد از ان مساحت سقف بررسی شود. اگر فردی بخواد از بلوک سفالی استفاده کند چون سایز ان کوچکتر است به 2 برابربلوک نیاز دارد. یکی از جدید ترین بلوک سیمانی سقفی، بلو پلی استایرن یا یونولیت است که از پلیمر مصنوعی معطر تولید شده و کاربرد زیادی دارد. وزن یونولیت 2.5 کیلو گرم است و استفاده از آن باعث می شود که وزن ساختمان کاهش یابد. این نوع بلوک بهترین نوع است.

 

مبل سبز

شما به راحتی می توانید عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاور مبل سبز سلطنتی را با توجه به کیفیت و متریال استفاده شده از آن به دست آورید. همه ی ما می دانیم برای تهیه یک مبل باکیفیت بالا لازم است از چوب محکم و سخت که بسیار مقاوم است، استفاده نماییم. اصولا در تهیه اسکلت مبلها از چوبهای راش، گردو و توسکا استفاده می شود این مدل از چوبها به دلیل استحکام بالایشان در حین کار و تراش و شکل دادن کمتر آسیب ممی بینند و می شکنند.

در واقع تنها دلیل استفاده از این مدل چوبها در تهیه مبلها مخصوصا نوع سلطنتی آن همین عامل می باشد. یکی دیگر از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در دوام و مانداگاری مبلها دارد نوع پارچه به کاربرده شده در آن می باشد. برای تولید این محصول علاوه بر چوب خوب، پارچه باکیفیت باید از فوم بسیار باکیفیت استفاده نمود تا هنگام نشستن احساس راحتی را برای مصرف کننده فراهم آورد. مبلهای راحتی، نشیمنگاهی، بسیار راحت دارند که مبل راحتی طوسی در برابر مبلهای سلطنتی صحبتشان نیست.

چطور در قرن بیست و یک میلیاردر شدم

متن تشکر

به طور کلی باید از اعتماد مشتری با یک متن تشکر منحصر به فرد قدر دانی کرد اما مسئله بعدی جواب تشکر مشتری است. هنگامی که مشتری از شما تشکر می‌کند و به دلیل محصول با کیفیت یا حتی خدمات فوق العاده‌ای که برای او داشتید به شما یادآوری می کند که از خرید خود و ارائه خدمات شما خوشحال است. بهتر است که شما نیز به همان اندازه این احساس را به او منتقل کنید؛ چرا که باز خورد شما در وهله اول نشانگر ادب و احترام شما می باشد. همچنین ممکن است همین رفتار پسندیده شما باعث جذب دوباره مشتری گردد. بنابراین این مسئله بسیار مهم می باشد که جواب تشکر مشتری داده شود و مشتری احساس کند که از جانب فروشنده مورد احترام قرار گرفته است و به نوعی فروشنده برای او ارزش قائل است.

چطور در قرن بیست و یک میلیاردر شدم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز