خبرگزاری کار ایران

دستگاه چاپگر صنعتی بهتر است یا دستی؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۹۷

دستگاه‌های جت پرینتر به دو نوع جت پرینتر صنعتی و جت پرینتر دستی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربرد خاصی در مکان‌های مختلفی مانند کارخانجات و محیط‌های تولیدی بزرگ یا کارگاه‌های کوچک دارند.

جت پرینترها نوعی چاپگر حرفه‌ای هستند که برای درج بارکد یا تاریخ محصول و آرم و... روی محصولاتی مانند لوله و اتصالات، قوطی پلاستیکی و شیشه‌ای یا محصولات غذایی و دارویی.. استفاده می‌شوند که بنا به تعداد محصول تولیدی می‌توان از دستگاه‌های دستی یا صنعتی آن استفاده نمود.

انواع دستگاه جت پرینتر

·جت پرینتر صنعتی

دستگاه‌های جت پرینتر صنعتی در انتهای مسیر خط تولید کارخانجات  نصب می‌شوند و اطلاعات ثابت و متغیر مانند بارکد، قیمت و تاریخ محصول و... را به ابعاد صنعتی روی محصولات چاپ می‌کنند. جت پرینترهای صنعتی بدون تماس با محصول یا شی‌ء قادر به چاپ با تکنولوژی‌های مختلف همچون CIG ، DOD ، TIG  هستند. یکی از ویژگی‌های مفید این دستگاه‌ها استفاده در مکان‌های غبارآلود با هزینه استهلاک پایین و استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمز و سفید و مشکی و.. با کیفیت بالا نسبت به جوهری که استفاده می‌کنند، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد جت پرینتر صنعتی به سایت آرادجم خاورمیانه مراجعه کنید.

 

·جت پرینتر دستی

دستگاه‌های جت پرینتر دستی و پرتابل در صنایع کوچک و بسته به نوع خط تولید کاربرد دارند این نوع جت پرینتر فاقد سنسور است و با قرار دادن پرینتر روی محصول می‌توان روی بسته‌بندی‌ها یا جلد کالاها اطلاعاتی مانند تاریخ، قیمت یا بارکد و... را در 6 خط با انواع فونت روی جلد چاپ کرد. این دستگاه با کارتریج کار می‌کند که در صورت اتمام شارژ کارتریج می‌توان جت پرینتر دستی را دوباره شارژ کرد. یکی از ویژگی‌های مفید این دستگاه رزولوشن بالا با هزینه چاپ پایین است که در رنگ و سایز مختلف می‌تواند با قیمت پایین تاریخ یا لوگو را روی جلد محصول چاپ کند.

دستگاه چاپگر صنعتی بهتر است یا دستی؟

قیمت جت پرینتر در آرادجم خاورمیانه

قیمت جت پرینتر بستگی به نوع و کارایی دستگاه دارد، قطعا جت پرینتر دستی قیمت کمتری نسبت به صنعتی دارد، توجه کنید با وجود جنس‌های فیک در بازار خرید یکم سخت است ولی شرکت آرادجم خاورمیانه انواع پرینتر دستی و صنعتی را به قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهد. استفاده از ابزار سالم و با کیفیت می‌تواند روی عمر و قیمت دستگاه تاثیر بگذارد به عنوان مثال دستگاه هیتاچی استاندارد مدل UX-D160W با دستگاه جت پرینتر هیتاچی مدل RX2 تفاوت‌هایی مانند ظرفیت حافظه و وزن و ابعاد و... دارد که روی قیمت و کاربرد آن در مکان‌های مورد استفاده تاثیر گذار است.

در هنگام خرید جت پرینتر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از خرید جت پرینتر نوع استفاده از دستگاه را مشخص کنید، قرار است دستگاه در روز روی چه تعدادی و چه محصولی اطلاعات درج کند شاید یک پرینتر دستی کار شما را انجام دهد اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با پشتیبانی سایت آرادجم خاورمیانه تماس برقرار کنید تا شما را در خرید خود راهنمایی کنند.

با توجه به نیاز خود در دستگاه جت پرینتر دستی باید به سرعت چاپ و عمر باتری یا جوهرهای مورد استفاده در آن توجه کنید.

جت پرینتری خریداری کنید که در بازار زیاد و زود پیدا شود در این صورت قطعات آن در بازار موجود است و در صورت خرابی بتوان به راحتی قطعات آن را فراهم کرد، حتما از زبان فارسی و انگلیسی دستگاه چاپگر پشتیبانی کند تا در آینده به مشکل نخورید، به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه کنید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

دستگاه جت پرینتر در چه کسب و کار هایی استفاده می شود؟

حوزه‌هایی که بیشترین استفاده از دستگاه پرینتر را دارند:

  • صنایع غذایی
  • آشامیدنی
  • صنایع دارویی
  • آرایشی و بهداشتی
  • سلولوزی
  • صنایع ساختمانی و چوب
  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی
  • صنایع کشاورزی و دام و طیور
  • لاستیک سازی
  • صنایع شیشه و آینه سازی

تقریبا تمامی کسب و کارها نیاز به چاپگر دارند که ما بسیاری از آن‌ها را نام نبرده‌ایم.

سفارش جت پرینتر از آرادجم خاورمیانه

در سایت آرادجم خاورمیانه تمامی پرینترها اعم صنعتی و دستی در انواع مختلف موجود است شما می‌توانید با مراجعه به سایت ذکر شده و کلیک بر روی محصولات پرینتر توضیحات و مشخصات پرینتر را مشاهده و برای خرید یا مشاوره می‌توانید از قسمت تماس با ما با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

خدمات پس از فروش آرادجم خاورمیانه

این خدمات شامل موارد زیر است:

-آموزش کار با چاپگر، پشتیبانی فنی، خدمات فنی، تماس تلفنی و...

-آموزش صحیح استفاده از پرینترها به صورت حضوری یا تلفنی

-بازدید از خط تولید شما به صورت رایگان

تعمیر، تعویض کالا یا قطعات در صورت خرابی به صورت رایگان در قالب ارائه گارانتی(ضمانت نامه) و...

نتیجه گیری

جت پرینتر دستگاهی است که می‌توان با آن تاریخ، قیمت، بارکد و... را روی جلد محصول درج کرد و از ترکیب دو بخش مکانیکی و هیدرولیکی است و بیشترین نوع کاربرد در کارخانجاتی مانند سیم و کابل است، این دستگاه‌ها دو نوع دارد (صنعتی) و (دستی) و هرکدام دستگاه‌های متفاوتی دارد که بنا به ابزار به کار رفته در آن می‌تواند قیمتی متغیری داشته باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز