خبرگزاری کار ایران

پیچ و رولپلاک سنگ نما با بهترین قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۷۵۷

نمای ساختمان ها از بخش های بسیار مهم است و صاحبین ساختمان ها از انواع متریال برای زیبا سازی ساختمان ها استفاده می کنند. در نمای ساختمان می توان از انوع متریال استفاده کرد و به همین منظور نما های مختلفی توسط معماران طراحی می شود که بر اساس سلیقه ی کارفرما و شرایط آب و هوایی صورت می گیرد.

یکی از نماهای رایج ، سنگ می باشد که در بسیاری از ساختمان ها مشاهده می شود . سنگ نمای ساختمان مانند هر متریال دیگر به مرور زمان دچار شل شدگی می شود و نیاز به پیچ و رولپلاک سنگ نما پیدا می کند و برای داشتن یک نمای خوب برای ساختمانتان بسیار مهم است که در زمان شل شدن سنگ نما فورا اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما نماییم. شل شدن سنگ نما علاوه بر این که بر اثر ریختن آن ، بر ظاهر ساختمان ها تاثیر منفی دارد، موجب بروز خطرات و مشکلات زیادی می شود. به همین دلیل توجه به ظاهر ساختمان ها بسیار اهمیت دارد.

گروه نماروز انواع خدمات مرتبط با نمای ساختمان از جمله پیچ و رولپلاک سنگ نما با بهترین قیمت، نماشویی، نقاشی نما و... را ارائه می کند. این مجموعه شامل یک تیم با تجربه و حرفه ای می باشد که بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما چیست؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما در زمان شل شدن و افتادن سنگ نما مورد استفاده قرار می گیرد. عواملی محیطی همچون یخ زدگی، گرد و غبار زیاد، استفاده از سیمان خشکه ،استفاده از بتونه و دوغاب نامناسب و... باعث شل شدن سنگ های نمای ساختمان می شود. با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما ، از خطرات ناشی از ریزش سنگ نما جلوگیری می شود. گروه نماروز یکی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد که خدماتی عالی را با بهترین کیفیت ارائه می کند بنابراین اگر می خواهید نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام دهید ،می توانید با مراجعه به سایت نماروز و تماس با همکاران ما ، این خدمات را دریافت نمایید.

ریزش سنگ نما موجب می شود که نیاز دوباره به تعویض متریال نمای ساختمان داشته باشید اما اگر از شل شدن سنگ نما پیشگیری کنید، نیازی به هزینه ی تعویض نخواهید داشت و نمای ساختمان طول عمر بالاتری خواهد داشت. به طور کلی عوامل محیطی موجب می شود که سنگ نما دچار شل شدگی شود و در نهایت ریزش پیدا کند. ریزش سنگ نما می تواند صدمات مالی و جانی را به بار بیاورد و به همین دلیل استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما بسیار مهم خواهد بود. رولپلاک بستی است که بر روی دیوار نصب شده و این بست در جنس پلاستیکی و معمولا به شکل مخروطی می باشد. پیچ مورد استفاده در نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما نیز در جنس گالوانیزه بوده و با کیفیت و مقاوم است. برای استفاده از این پیچ ،اگر روی بتونه استفاده شود بهتر است. این پیچ و رولپلاک سنگ نما از دور قاب مشاهده نمی باشند و در مشاهده تا 5 متری دیده می شوند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با بهترین قیمت

مراحل پیچ و رولپلاک سنگ نما

نمای ساختمان نقش موثری در زیبایی ساختمان ها دارد و افراد در جهت زیباسازی ساختمان از اواع متریال بهره می برند که از پر کاربرد ترین متریال ساختمانی برای بخش نما، سنگ می باشد. سنگ نما به دلیل وزن بالایی که دارد اگر به صورت مقاوم نصب نشود ممکن است دچار ریزش شود و یا در گذشت زمان بر اثر عوامل محیطی دچار شل شدگی شود و به همین دلیل پیچ و رولپلاک نصب می گردد. استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بسیار مهم است و برای پیشگیری از ریزش نمای ساختمان ها باید حتما مورد استفاده قرار گیرد. ریزش سنگ نما می تواند خطرات زیادی داشته باشد و صدمات زیادی را ایجاد کند بنابراین از پیچ و رولپلاک برای ثابت نگه داشتن سنگ نما استفاده می شود. پیچ و رولپلاک سنگ ها را در جای خود ثابت نگه داشته و از ریزش آن جلوگیری می کند.  از پیچ و رولپلاک سنگ نما در هر 50 سانتی متر در نما استفاده می شود اما این میزان برای نما های کوچک تر می تواند متفاوت باشد. برای نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما، از دریل برای سوراخ کردن استفاده می شود و زمانی که به بافت بتن رسید، از دریل چکشی استفاده می شود تا بتوان بتن را سوراخ کرد و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما ، سنگ محکم می شود. سپس از بتونه در رنگ سنگ نما برای زیبایی بر روی پیچ و رولپلاک ها پوششی ایجاد می شود. گروه نماروز با بهره گیری از پرسنل مجرب خود قادر به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما برای انواع ساختمان ها می باشد.

استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما برای سنگی که ریزش کرده است

برای بخش هایی که سنگ ریزش کرده است، بعد از تمیز کردن سطح و برداشتن نخاله های سنگ بدون آسیب رسیدن به بافت های دیگر ساختمان، محلی را با استفاده از سنگ فرز ایجاد کرده و از سیمان و پودر سنگ و چسب برای پر کردن آن استفاده می شود. سپس نصب سنگ انجام می گیرد و از پیچ برای مقاوم سازی آن استفاده می شود. در نهایت درز ها با استفاده از مواد سیمان ، چسب و پودر سنگ پوانده می شود. استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند مقرون به صرفه ترین روش برای مقاوم سازی سنگ نما و کاهش هزینه ها باشد. این کار به راحتی و در زمان کوتاه توسط مجموعه های حرفه ای انجام می گیرد. زمانی که از پیچ و رولپلاک سنگ نما استفاده می شود، سنگ ها بر روی ساختمان مقاوم می شوند و از حرکت سنگ ها به سمت جلو جلوگیری می کند. بنابراین با قرارگیری وزن سنگ ها بر روی یکدیگر در نهایت وزن به زمین انتقال داده شده و از افتادن سنگ ها جلوگیری می شود.

مراکز ارائه دهنده ی پیچ و رولپلاک سنگ نما

یک از مهم ترین مواردی که برای پیچ و رولپلاک سنگ نما لازم است به آن توجه داشته باشید ، بهره گیری از افراد مجرب و با مهارت است زیرا هر فردی قادر به اجرای صحیح پیچ و رولپلاک سنگ نما نخواهد بود و فرد نصب کننده ی پیچ و رولپلاک سنگ نما باید تجربه ی لازم در این زمینه داشته باشد. سوراخ کاری سنگ ها و شناخت جنس آن بسیار هم بوده و در صورتی که فرد اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشد می تواند این کار را بهترین شکل انجام دهد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با بهترین قیمت

شرایط مجری نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما

مجری نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما باید متعهد باشد و اجرا را بدون عیب انجام دهد. داشتن وجدان کاری بسیار مهم است و شرکت مورد نظر شما باید طبق تعهدات خود عمل کند. پروژه باید حتما توسط شرکت انجام شود و به فرد دیگری سپرده نشود. استفاده از ابزار آلات کامل و متریال با کیفیت بسیار مهم است تا کیفیت اجرا بالا رود. اجرای اصولی با کمترین هزینه از موارد مهمی است که شرکت خدمات نمای ساختمان باید به آن توجه داشته باشد . گروه نماروز به عنوان معتبرترین و بزرگ ترین مرکز خدمات نمای ساختمان ،انواع خدمات مرتبط با نمای ساختمان از جمله پیچ و رولپلاک سنگ نما را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

 https://namarooz.com/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز