خبرگزاری کار ایران

خودروی خود را ردیابی کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۴۴

با افزایش تعداد خودروها در سطح جاده ها و خیابان های شهری و برون شهری، امنیت خودروها به مساله مهمی برای افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. خطر همواره در کمین این وسایل نقلیه قرار دارد و تنش های زیادی ممکن است پیش روی رانندگان و سرنشینان خودرو قرار داشته باشد. تجهیزات امنیتی زیادی برای ارتقاء ایمنی خودروها طراحی شده اند که از میان آنها می توان به دوربین خودرو، ردیاب خودرو و نیز دوربین مدار بسته پلاک خوان اشاره کرد.

این فناوری های نوین در هنگام تنش ها و نیز تصادفات به کمک رانندگان و سرنشینان می آیند و مزایای زیادی را برای افراد به دنبال دارند. امنیت خودروها یکی از موضوعات روز و مهم دنیای مدرن می باشد؛ به خصوص برای کسانی که زمان زیادی را در خودروی خود می گذرانند، مساله ایمنی اتومبیل بسیار حائز اهمیت است. چه در حال حرکت باشید و چه در حال توقف یا پارک، خودرو به امنیت نیاز ضروری دارد. پس اگر شما هم قصد خرید دوربین خودرو دارید، مزایای این دوربین ها و نیز آشنایی با دوربین خودرو را در ادامه این مطلب دنبال کنید. هم چنین مدل های متفاوتی از این دوربین های داخل و خارج از خودرو را می توانید در سایت فروشگاه دوربین مارکت مشاهده کنید.

دوربین خودرو چیست؟

دوربین های خودرو، نوعی از دوربین های امنیتی هستند که در جلو یا عقب خودرو نصب می شوند و تصاویری واضح از خارج خودرو را ارائه می دهند. هر تصادف می تواند در یک لحظه رخ دهد و همه چیز را برای راننده و کسانی که در داخل خودرو هستند، تغییر دهد. دوربین های خودرو در این مواقع، شاهد سوم تصادف هستند و با ارائه تصاویر به عنوان مدرک، به حل تنش ها و درگیری ها کمک کنند. دوربین های خودرو که به عنوان دوربین داشبورد هم شناخته می شوند، در واقع دوربین های مداربسته ای هستند که با اهداف امنیتی در درون خودرو نصب می شوند. برخی از این دوربین های خودرو، قابلیت ردیابی نیز دارند و به عنوان یک GPS عمل می کنند و این ویژگی یکی از مزایای مهم این دوربین ها برای ارتقاء ایمنی می باشد.

همه این امکاناتی که دوربین های خودرو به کاربران خود ارائه می کنند، موجب محبوبیت بالای این دوربین ها میان مردم در سراسر جهان شده است و روز به روز بر تعداد افرادی که با استفاده از این دوربین ها امنیت خودرو خود را تامین می کنند، افزوده می شود. دوربین های خودرو انواع متفاوتی بر اساس کیفیت تصاویر، فناوری دوربین و نیز برندهای متنوع دارند که هر کدام مزیت های خاص خود را ارائه می کنند. برای انتخاب بهترین دوربین خودرو، موارد مهمی را باید در نظر بگیرید که در خرید خود دچار اشتباه نشوید که یکی از مهم ترین آنها انتخاب فروشگاه و نمایندگی معتبر می باشد.

خودروی خود را ردیابی کنید!

مزایای دوربین داخل خودرو

همان طور که اشاره کردیم دوربین های امنیتی داخل خودرو، مزایای بی شماری دارند که مهم ترین آنها فراهم آوردن امنیت و آرامش خاطر برای راننده و سرنشینان می باشد. دانستن این مزایا در شناخت بهتر این دوربین ها و نیز تصمیم گیری برای خرید دوربین خودرو می تواند مفید باشد.

  • ضبط تصاویر به عنوان مدارک
  • ثبت تصاویر خاطره انگیز از سفرهای ماندگار
  • پیدا کردن مجرمان در هنگام وقوع حادثه
  • کمک به رفع تنش ها در تصادفات
  • تامین امنیت خودرو در هنگام توقف و خروج راننده
  • ردیابی خودرو در هنگام سرقت و یا گم شدن ماشین

این موارد، مزایای پرشمار دوربین خودرو می باشد که جذابیت خاصی به این دوربین های کوچک و کاربردی بخشیده است و آنها را تبدیل به گزینه ای جذاب برای رانندگان زیادی در نقاط مختلف جهان کرده است. برای خرید دوربین خودرو، مدل های متنوع و برندهای این دوربین ها را در فروشگاه های معتبر بررسی کرده و با آگاهی کامل برترین نوع این دوربین ها را انتخاب کنید.

آشنایی با دوربین پلاک خوان

دوربین مدار بسته پلاک خوان یا LPR نوع دیگری از دوربین های امنیتی مرتبط با خودروها می باشد که عملکرد شناسایی پلاک خودروها را انجام می دهد و با کیفیت بالای تصاویر، امنیت را در فضاهایی که تردد خودروها زیاد است، ایجاد می کنند. برای شناسایی پلاک خودروها بیشتر در ارگان های دولتی یا بزرگ از دوربین مدار بسته پلاک خوان استفاده می شود.

  • پارکینگ های عمومی و خصوصی
  • کارخانجات با تردد زیاد خودرو
  • ترافیک و حمل و نقل شهری
  • جاده های برون شهری
  • بزرگراه ها و اتوبان های داخل شهرها
  • پلیس راهنمایی و رانندگی
  • مجموعه های مسکونی و تجاری بزرگ

از جمله مکان هایی هستند که به دوربین مدار بسته پلاک خوان و تشخیص پلاک خودروها برای امنیت بیشتر نیاز دارند. به دلیل کاربردهای امنیتی و ردیابی اهداف که همان خودروها هستند، دوربین پلاک خوان باید ویژگی هایی چون کیفیت و وضوح بالای تصاویر، ویژگی های هوش مصنوعی مانند تشخیص حرکت و نیز مقاومت بالایی داشته باشد تا بتواند نیازهای بسیار امنیتی سازمان های مختلف را پاسخ دهد. برای انتخاب بهترین نوع دوربین پلاک خوان، با در نظر گرفتن نیاز و هدف امنیتی خود و نیز بودجه ای که مد نظر دارید، اقدام به خرید این دوربین ها از یک فروشگاه قابل اعتماد نمایید. مدل های به روز و متنوع از دوربین خودرو و دوربین مدار بسته پلاک خوان را می توانید با بازدید از سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com ملاحظه کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خودروی خود را ردیابی کنید!

خرید دوربین های امنیتی از دوربین مارکت

دوربین مارکت، مجموعه ای از دوربین های امنیتی برای فضاهای متفاوت و هم چنین برای خودروها را ارائه می کند که هر کدام از برندهای معتبر و با ویژگی های خاص خود هستند. با کیفیت ترین نوع از این دوربین ها و دیگر تجهیزات امنیتی را می توانید با مناسب ترین قیمت و نیز گارانتی معتبر در این سایت پیدا کنید. دوربین خودرو، ردیاب خودرو، دوربین مدار بسته پلاک خوان، دزدگیر اماکن و بسیاری دیگر از کالاهای امنیتی با برندهای اورجینال در این مجموعه به فروش می رسد؛ دوربین مورد نظر خود را می توانید از میان هزاران مدل از دوربین های نظارتی در سایت دوربین مارکت انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز