خبرگزاری کار ایران

آشنایی با رقیب جدید و خوش قیمت سنگ طبیعی کف !

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۲۶

این روزها در بازار به شدت شاهد افزایش قیمت سنگ های طبیعی هستیم، به شکلی که بسیاری از افراد نمی توانند از سنگ های طبیعی به عنوان کفپوش استفاده کنند و یا آنقدری متراژ بالایی دارند که به هیچ عنوان استفاده از سنگ های طبیعی صرفه اقتصادی ندارد.

در این حین بسیاری از افراد به دنبال جایگزین مناسب برای این محصولات بودند که شاید بسیار سخت می توانستند حداقل از لحاظ ظاهری کفپوش های دیگری را انتخاب کنند که دارای شکل ظاهری شیک و لاکچری باشد و بتواند جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی جهت کفسازی باشد.

این روزها محصول جدیدی وارد بازار شده که بسیار سر و صدا به پا کرده و جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی کف خواهد بود.

سنگ مصنوعی سمنت پلاست یا به آن موزاییک پلیمری نیز می گویند از کفپوش های به شدت زیبا و دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که همانطور که از نامش پیداست می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سنگ های طبیعی جهت استفاده در کف باشد. این محصولات همان موزاییک های قدیمی هستند اما با کمی تغییر در روند تولید و متریال و همچنین به دلیل استفاده از افزودنی های بتن در این کفپوش ها، به شدت تغییرات مثبتی به وجود آماده است که همه را شگفت زده خواهد کرد. برخی از ویژگی های این محصولات را در ادامه با هم ببینیم:

آشنایی با رقیب جدید و خوش قیمت سنگ طبیعی کف !

مقاومت دمایی بسیار بالا

افزودنی های بتن در این محصولات انقلاب به پا‌ کرده اند، به طوری که جذب آب این کفپوش ها به کمتر از ۳٪ رسیده و به هیچ عنوان در زمستان دچار خرابی نمی شود. یعنی به راحتی از این محصول در هر ناحیه ای با هر نوع آب و هوایی استفاده نمایید.

مقاومت فشاری خوب نسبت به دیگر محصولات فانتزی

ضخامت کم در کنار مقاومت فشاری بالا نسبت به دیگر محصولات فانتزی از دیگر مزایای مهم این کفپوش ها می باشد، که به راحتی در حیاط، پیاده رو، پارک و ... استفاده کنید. (استفاده در حیاط های گاراژها، سوله های صنعتی و به طور کلی در مکان هایی که عبور و مرور ماشین های سنگین مانند تریلی انجام می شود، ممنوع است )

شکل ظاهری بسیار زیبا

می توان از دیگر ویژگی های به شدت مهم این محصولات که باعث رقابت آن با سنگ های طبیعی شده است، که همین شکل ظاهری آن است، اشاره کرد. محصولاتی به شدت زیبا با شکل ظاهری جذاب، براق و سطح کاملا طبیعی و مشابه با سنگ های طبیعی

تنوع به شدت بالا

تنوع به شدت بالا در طرح بندی، رنگ بندی و سایز بندی که به راحتی می توانید با توجه و بررسی دقیق محل پروژه، محصول مورد نظر در سایزها، رنگ و طرح های مختلف انتخاب کرده و اجرا نمایید.

نصب ساده و آسان

شاید برای شما سوال پیش خواهد آمد که شاید نصب این محصولات‌ کار دشواری است و یا نصب آن به صورت خاصی می باشد، اما نه اصلا اینگونه نیست، با یک زیرسازی اصولی و ملات ماسه و سیمان به راحتی این کفپوش هارا نصب کرده و لذت ببرید.

قیمت به شدت مناسب

و اما مهترین علتی که بسیاری از افراد را از خرید سنگ های طبیعی کف پشیمان می کند و افراد را به سمت سنگ های مصنوعی سوق می دهد، مبحث قیمت بالای سنگ های طبیعی می باشد. قیمت مهمترین عامل محبوبیت این سنگ های مصنوعی می باشد. قیمت این کفپوش ها نسبت سنگ های طبیعی به قدری مناسب است که هر فردی را شگفت زده می کند و حتی اگر بودجه کافی برای خرید سنگ های طبیعی را نیز داشته باشید باز هم پس از آشنایی با این محصولات شاید نظرتان عوض شود

آشنایی با رقیب جدید و خوش قیمت سنگ طبیعی کف !

تا به اینجا تماما از ویژگی های خوب این محصولات گفته شده،  اما خرید این محصولات کمی در این بازار به شدت سخت شده است و اگر قصد خرید موزاییک پلیمری را داشته باشید می توانید به موارد کمی که در ادامه گفته شده است، توجه فرمایید.

یکی از عیوب اصلی در خرید سنگ های مصنوعی سمنت پلاست، خرید این محصول به شکل کاملا درجه یک و با کیفیت می باشد. دست به شدت در بازار موزاییک های پلیمری زیاد شده و بسیاری از کارگاهای غیراستاندارد و سودجو شروع به تولید این محصولات کرده و با همان شکل ظاهری این کفپوش ها را روانه بازار می کنند. این افراد جهت سود بیشتر، درمتریال این موزاییک ها کم کاری کرده و در نهایت باعث افت شدید کیفیت این محصولات خواهند شد. پس اگر روزی قصد خرید این محصولات را داشتید، حتما از منابع معتبر، مشاوره و خرید خود را انجام دهید.

این موزاییک ها این روزها به شدت در بازار سر و صدا به پا کرده است و قیمت بسیار مناسب، در کنار آن مزایای بسیار زیادی نیز دارد، به همین جهت می توانید حساب ویژه ای روی سنگ های مصنوعی سمنت پلاست به عنوان جایگزین سنگ های طبیعی جهت استفاده در کف، باز کنید.

در نهایت پس از آشنایی کامل با این محصول دوست داشتنی و در پایان این مقاله کوتاه، به معرفی یکی از تولید کنندگان برتر در این حوزه پرداختیم. از تولید کنندگان و فروشندگان برتر موزاییک های پلیمری می توان به گروه تولیدی صنعتی آبین بتن اشاره کرد که می توانید به عنوان یک منبع معتبر خرید خود را انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز