خبرگزاری کار ایران

کالای خواب مناسب چه تاثیری روی سلامت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۹۹

کالای خواب از دسته لوازمی است که برای هر خانه ای لازم و ضروری است. جنس و کیفیت آن روی سلامت بدن انسان نیز تاثیرگذار می باشد. بنابراین خرید این دسته لوازم به توجه و دقت بیشتری نیاز دارد. برخی اقلام کالای خواب اعم از روتختی علاوه بر کاربرد و نیاز آن در زیبایی ظاهری اتاق نیز موثر است. پس باید مرکز خریدی را انتخاب کنید که علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت و جنس خوب ظاهری زیبا و جذاب نیز داشته باشد.

معمولاً عروس خانم ها اول زندگی، سرویس کالای خواب با ظاهری یکپارچه خریداری می کنند. روتختی در ابعاد مختلف عرضه می شود. اما روتختی عروس دو نفره  اندازه استاندارد دارد. امروزه تنوع رنگ و طرح پارچه روتختی بسیار گسترده است. به طوری که هر فرد با توجه به تم رنگی عناصر اتاق و سلیقه خود می تواند رنگ و مدل مد نظر خود را خریداری کند. در این مطلب با معرفی بهترین فروشگاه کالای خواب شما را در خرید روتختی دونفره و تک نفره کمک خواهیم کرد.

 

آشنایی با انواع کالای خواب

کالای خواب اجزای اصلی و جدانشدنی هر خانه ای است. امروزه انواع روتختی در مدل های متنوع و طرح های مختلف به صورت تک نفره و دو نفره تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به پرمشغله بودن اعضای خانواده ساعات استراحت هر شخص مهم و قابل توجه است. محیط استراحت و کیفیت کالای خواب روی آرامش و کیفیت خواب افراد نیز تاثیرگذار است. پس چه بهتر که ابتدا با تهیه اقلام خواب با کیفیت زمینه خواب با آرامش را برای اعضای خانواده فراهم کنیم.

تشک خواب با کیفیت، بالشت یا بالش استاندارد و پتوی نرم و لطیف می تواند خستگی اعضای خانواده پس از سپری نمودن یک روز پردردسر را از بین ببرد. علاوه بر کیفیت، ظاهر شیک و جذاب کالای خواب روی روحیه افراد نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

انواع مختلف روتختی اعم از هتلی، ساتینت، سه بعدی، پلی استر و روتختی عروس از لحاظ جنس و قیمت با هم فرق می کنند. این محصول عضو اصلی کالای خواب شمرده شده و ضروری ترین وسیله تازه عروس ها است. علاوه بر روتختی، کوسن، بالشت، پتو و ... نیز هر یک اهمیت قابل توجهی دارند.

پیش از خرید روتختی ابتدا سبک دکوراسیون منزل مخصوصاً اتاق را خوب بررسی کنید و مطابق با همان بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید. کیفیت پارچه روتختی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که به دلیل استفاده مداوم از روتختی بازه زمانی شستشوی لوازم زود به زود خواهد بود. بنابراین چنانچه پارچه محصول کیفیت خوبی نداشته باشد خیلی زود مجبور به خرید روتختی جدید خواهید شد. تشک طبی، تشک فنری و تشک مسافرتی انواع تشک خواب موجود در بازار است که از لحاظ روش تولید و متریال استفاده شده با هم کاملاً متفاوت هستند.

کالای خواب مناسب چه تاثیری روی سلامت دارد

روتختی

تشک و بالش

تشک خواب دارای چند لایه مختلف بوده و از پارچه، فوم و فنر تشکیل شده است. متریال استفاده شده روی نرمی و سفتی تشک تاثیرگذار می باشد. هر تشک خواب دارای کاور یا همان لایه نهایی است که مشتری تنها آن را می بیند.

کیفیت بالش نیز همانند تشک روی کیفیت خواب انسان تاثیر مستقیم دارد. بالش باید بر اساس آناتومی بدن انسان تولید گردد. در غیر این صورت بالش خیلی ضخیم یا خیلی باریک موجب اذیت انسان شده و کیفیت خواب انسان را مختل می کند. برخی بالش ها موجب عرق کردن انسان شده و برخی دیگر موجب گردن درد می شوند. بنابراین به هنگام خرید بالش از استاندارد بودن محصول اطمینان پیدا کنید. انتخاب مدل و طرح روبالشی هم کاملاً سلیقه ای است. هر فرد بسته به رنگ و طرح سایر اجزای کالای خواب می توانید بهترین رنگ و طرح بالش را خریداری کند.

چه نوع تشک خوابی بخریم؟

تشک خواب مهمترین اجزای کالای خواب می باشد چرا که در صورت غیر استاندارد بودن به کمر و سلامت بدن آسیب وارد می کند. در صورت حساس بودن کمر حتما تشک طبی تهیه کنید چرا که در بهبود درد کمر بسیار تاثیرگذار می باشد. چنانچه به دنبال تشک خواب با کیفیت در عین حال قیمت مناسب هستید کافی است به دسته بندی تشک در سایت مورن هوم مراجعه کنید.

کالای خواب مناسب چه تاثیری روی سلامت دارد

کالای خواب با کیفیت

در خرید روتختی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

در خرید روتختی ابتدا باید به سایز و کیفیت محصول توجه کنید. سپس برند و نوع الیاف بکار برده شده اهمیت بسیار زیادی دارد. البته مهم تر از همه معتبر بودن فروشگاه است؛ فروشگاه کالای خواب مورن هم عرضه کننده بهترین و متنوع ترین روتختی ها است. به طوری که افراد با هر سبک سلیقه ای می توانند روتختی دلخواه و مورد علاقه خود را خریداری کنند. در این فروشگاه پتو، نیم ست ملحفه و روبالشی، لحاف، روتختی و هر نوع کالای خواب با بالاترین درجه کیفیت موجود است. قیمت کالای خواب با توجه به ویژگی های محصول متفاوت است.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز