خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال بلیط یک طرفه قسمت ۱ اول (دانلود قسمت 1 بلیط یکطرفه) پیمان معادی و ارکان پتک کایا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۶۲۸

دانلود سریال بلیط یک طرفه قسمت ۱ اول، دانلود قسمت ۱ بلیط یک طرفه کامل، دانلود قسمت 1 سریال بلیط یکطرفه ، دانلود قسمت اول سریال بلیط یک طرفه، دانلود سریال بلیط یک طرفه قسمت ۱، دانلود بلیط یک طرفه قسمت 1 کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید بلیط یک طرفه در ادامه مطلب امکان پذیر است.

سریال بلیط یک طرفه محصول کشور ایران که کارگردانی سریال پوریا حیدری اوره برعهده دارد این سریال در ژانر پلیسی معمایی میباشد. در این سریال هنرمندانی چون پیمان معادی, ارکان پتک کایا, کیدا رمضان, امین شعرباف و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند.

************************

برای دانلود سریال بلیط یک طرفه قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال بلیط یک طرفه

************************

بازیگران سریال بلیط یک طرفه :

پیمان معادی, ارکان پتک کایا, کیدا رمضان, امین شعرباف.

داستان سریال بلیط یک طرفه:

ماجرای این پروژه که در ژانر پلیسی معمایی است که در ترکیه اتفاق افتاده و تمامی صحنه‌های آن در این کشور با حضور بازیگران ایرانی، ترک، عرب و امریکایی فیلمبرداری می‌شود.

فیلم آهنگ دونفره

فیلم دسته دختران

با توجه به افزایش هزینه‌های اینترنت و کاهش حجم بسته از طرف اپراتور‌ها، کاربران برای دانلود فیلم ایرانی و خارجی با مشکلات مختلفی روبرو شده‌اند که البته سایت‌های‌ایده‌آل ارائه دهنده‌ی فیلم و سریال با در نظر گرفتن قابلیت دانلود نیم‌ب‌های فیلم‌ها تا حد زیادی به این مشکل پاسخ داده‌اند. به طور کلی اگر به دنبال یک سایت دانلود فیلم مناسب هستید، حتماً به این موضوع توجه داشته باشید. ضمناً اگر به عنوان یک مدیر سایت دانلود فیلم در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، به هیچ عنوان از چنین قابلیتی فرار نکنید و حتماً آن را برای کاربران‌تان لحاظ کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز