خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی در شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۵۹

مشهد به دلیل بهره مندی از جاذبه های زیارتی مانند حرم امام رضا، تاریخی، فرهنگی و تفریحی بسیار زیاد به عنوان یکی از محبوب ترین شهرها، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر مشهد، خرید سوغاتی است. تنوع زیاد سوغاتی در مشهد، انتخاب و خرید را برای تمامی سلیقه ها آسان کرده است. اما سوالی که پیش می آید این است که در مشهد از کجا سوغاتی بخریم؟

ما در ادامه قصد داریم بهترین مکان ها را برای خرید انواع سوغاتی در مشهد معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

 

بازارهای مناسب خرید سوغاتی در مشهد

بهترین بازارهای مشهد برای خرید سوغاتی عبارتند از:

  • بازار رضا؛ ارزان ترین بازار مشهد برای خرید سوغاتی

همانطور که می دانید اصلی ترین برنامه تور مشهد از تهران و ...، بازدید و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است؛ بنابراین اگر به دنبال یک بازار برای خرید سوغاتی هستید که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده باشد، بازار رضا را به شما پیشنهاد می کنیم.

نقطه قوت بازار رضا، فقط نزدیکی به حرم امام هشتم نیست و در آن اجناس با تنوع بسیار زیاد و قیمت های ارزان وجود دارند.

معرفی بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی در شهر مشهد

  • مرکز خرید پروما؛ متنوع ترین بازار برای خرید سوغاتی در مشهد

به عنوان یکی دیگر از بازارهایی که در پاسخ به سوال در مشهد از کجا سوغاتی بخریم؟ می توان معرفی کرد، مرکز خرید پروما مشهد را پیشنهاد می کنیم.

مجتمع تجاری پروما، انواع و اقسام سوغاتی های مشهد را در خود جای داده است؛ بنابراین افراد با هر سلیقه ای می توانند سوغاتی مد نظر خود را در این بازار، پیدا و خریداری کنند.

از جمله نقاط قوت پروما می توان به شهربازی آن اشاره کرد؛ بنابراین هم شما می توانید از گشت و گذار در این مرکز خرید نهایت لذت را ببرید و هم کودکانتان از بازی با وسایل و سرگرمی های موجود در شهربازی.

  • مرکز خرید فردوسی؛ بازاری طبقه بندی شده برای خرید سوغاتی مشهد

یکی دیگر از بهترین بازارها برای خرید سوغاتی در مشهد، مرکز خرید فردوسی نام دارد. در این مجتمع تجاری تمامی اجناس، طبقه بندی شده اند؛ به این معنا که طبقه لباس زنانه، لباس مردانه، سوغاتی مشهد و ... با هم متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید سوغاتی در مشهد را دارید می توانید به طبقه مخصوص سوغاتی بازار فردوسی، مراجعه کنید.

  • مجتمع تجاری الماس شرق؛ کامل ترین بازار مشهد برای خرید سوغاتی

انواع سوغاتی مشهد از صنایع دستی گرفته تا طلا را می توان در مرکز خرید الماس شرق پیدا کرد. بنابراین اگر نمی دانید چه سوغاتی برای عزیزان خود خریداری کنید، حتما یک سر به الماس شرق مشهد بزنید، حتما یک سوغاتی ایده آل، پیدا خواهید کرد.

  • بازار سپاد؛ بازار بین المللی مشهد برای خرید سوغاتی

یکی دیگر از بازارهایی که برای خرید سوغاتی مشهد، پیشنهاد می شود، بازار بین المللی سپاد است که نزدیک به 500 واحد تجاری را با انواع و اقسام محصولات در خود جای داده است.

بازار سپاد در نزدیکی مرکز خرید الماس شرق، واقع شده است.

نتیجه گیری بررسی در مشهد از کجا سوغاتی بخریم؟

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین، کامل ترین، ارزان ترین و متنوع ترین بازارهای مشهد را برای خرید سوغاتی معرفی کنیم تا هنگام سفر به این کلانشهر بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین سوغاتی مشهد را برای عزیزان خود خریداری کنید.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از خرید سوغاتی مشهد را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. 

منبع

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز