خبرگزاری کار ایران

بهترین تشک طبی بازار را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۰۷۶

خوابی با کیفیت و تغذیه‌ای سالم دو اصل مهم برای داشتن سبک زندگی سالم هستند. شاید برای افراد بسیاری داشتن خواب کافی اهمیت چندانی نداشته باشد اما اگر این افراد با دقت بیشتری به زندگی خود نگاه کنند، خواهند دید که بی‌حوصلگی، کرختی و انرژی کم را در طول روز تجربه می‌کنند و اگر چه شاید ندانند که دلیل این حالات آنها چیست اما ممکن است این علائم از نبود خواب کافی در آنها باشد. اما به واقع برای رفع این حالات چاره کار چیست؟ چطور می‌توانیم خوابی کافی را در زندگی پر مشغله امروز، برای خود محیا کنیم؟

پیش از هر چیز باید بدانید که بدن انسان در طول شبانه‌روز به ۷ تا ۸ ساعت خواب با کیفیت نیازمند است. در طول این ساعات بدن ریکاوری شده و انرژی کافی برای شروع یک روز کاری را بدست خواهد آورد. اما یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن خواب کافی و با کیفیت، داشتن یک تشک راحت و استاندارد است.

اگر نمی‌دانید که تشک شما فاکتورهای لازم برای داشتن خواب کافی را داراست به شروع روز خود دقت بیشتری کنید، اگر صبح‌ها با خستگی از رختخواب بیرون می‌آیید یا در نواحی از بدن احساس خشکی و درد دارید، شاید تشک فعلی شما یکی از موانع برای خواب با کیفیت باشد.

اگر مدت‌هاست که به فکر تعویض تشک قدیمی‌تان هستید، یا اگر به تازگی می‌خواهید یک تشک تهیه کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله ضمن مقایسه تشک طبی و معمولی، یکی از بهترین مدل‌های تشک طبی موجود در بازار نیز معرفی شده است.

خرید تشک طبی یا تشک معمولی؟

بدون شک در زمان انتخاب و خرید تشک، با واژه تشک طبی رو به رو خواهید شد و حتما می‌خواهید بدانید که این تشک‌ها چه خصوصیاتی دارند که با عنوان طبی خطاب می‌شوند. شاید در ابتدای ورود تشک‌های طبی به بازار، اکثر فروشندگان، خرید تشک طبی را بیشتر به افرادی که دچار عارضه در ناحیه گردن و ستون فقرات بودند، توصیه می‌کردند اما در حال حاضر به توصیه پزشکان و محققان حوزه خواب، تشک‌های طبی نه تنها برای افراد بیمار بلکه برای تمامی افراد در سنین مختلف، می‌تواند یک انتخاب درست باشد.

خرید تشک طبی و استفاده از آن، بروز مشکلات و آسیب‌هایی که در آینده ممکن است در اثر استفاده از تشک نامرغوب در بدن ایجاد شوند را به میزان چشم گیری کاهش خواهد داد. در واقع با این تشک‌ها هر نوع عادت خوابی که داشته باشید، به خوبی از بدن و ستون مهره‌های شما حفاظت خواهد شد. در حال حاضر یکی از بهترین تشک‌های طبی موجود در بازار، تشک ارتوپدیک است که با ساختار استانداری که دارد خواب راحت و با کیفیت را محیا می‌کند. اما پیش از معرفی تشک ارتوپدیک زست لازم می‌دانیم تا تفاوت تشک طبی و تشک معمولی را با هم بررسی کنیم.

بهترین تشک طبی بازار را بشناسید

تفاوت تشک طبی و تشک معولی در چیست؟

تشک‌های معمولی در واقع همان تشک‌های فنر متصل قدیمی هستند که استفاده از آنها بسیار رایج بود. ساختار این تشک‌ها بسیار ساده است و از یک فنر یک تکه و ابر تشکیل می‌شوند. تشک فنری را می‌توان قدیمی‌ترین شکل تشک معرفی کرد که در حال حاضر استفاده از آنها از طرف متخصصان توصیه نمی‌شود. در واقع شکستگی فنر و گود رفتگی و سایر ایرادات که در طی استفاده در آنها مشاهده می‌شود سبب شده تا انتخاب و خرید این تشک‌ها، به افرادی که به دنبال خوابی آسوده هستند توصیه نشود. تشک فنر متصل جزو تشک‌های طبی به حساب نمی‌آید و اگر چه شاید در استفاده‌های اولیه راحتی موقتی ایجاد کنند اما عمر این تشک‌ها بسیار کوتاه است و به زودی دچار خرابی می‌شوند.

با پیشرفت‌هایی که در حوزه خواب ایجاد شد، تکنولوژی‌های جدیدی نیز در ساخت تشک روی کار آمد که سبب شد تا ساختار تشک‌ها از یک فنر به پاکت‌هایی که هر کدام دارای فنر هستند تغییر شکل بدهد. به عبارت دیگر تشک‌های میکرو پکت متشکل از هزاران فنر هستند که هر کدام به صورت مجزا در یک پاکت قرار می‌گیرند. این شکل جدید تشک‌ها که می‌توان آنها را با عنوان تشک طبی نیز خطاب کرد، تجربه متفاوتی از خوابی راحت را به وجود آوردند. عمر تشک‌های طبی بسیار بالاتر از تشک‌های فنر متصل است و از طرفی بدن بر روی تشک‌های طبی احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

در تشک فنری دو نفره، با تغییر حالت شریک خواب، فرد دیگری که در سوی دیگر تشک است، تکان‌های زیادی را احساس می‌کند در صورتیکه در تشک طبی دو نفره این تکان‌ها به حداقل رسیده و هر دو نفر، خوابی آسوده را تجربه خواهند کرد حتی اگر شریک خواب در طول شبانه‌روز دائما حالت خوابیدن خود را تغییر دهد.

بر عکس تشک‌های فنری که از ابر و پارچه‌هایی معمولی برای روکش آنها استفاده می‌شود در تشک‌های طبی جدید، از فوم‌های مرغوب و پارچه‌هایی مخصوص و با کیفیت استفاده می‌شود تا کیفیت خواب مصرف کننده بالاتر رود.

علاوه بر نکات بالا، دوام و عمر بالای تشک طبی سبب شده تا این تشک‌ها بهترین انتخاب باشند. در ادامه یک مدل از بهترین تشک‌های طبی موجود در بازار را معرفی کرده تا اگر قصد خرید تشک طبی دارید با یک مدل بی‌نظیر از این تشک‌ها آشنا شوید.

بهترین تشک طبی بازار را بشناسید

معرفی تشک ارتوپدیک زست، بهترین تشک طبی بازار

برند زست که سال‌هاست در زمینه واردات و تولید تشک‌هایی با درجه کیفی بالا فعالیت دارد، بهترین تشک‌های طبی که با آخرین متد و تکنولوژی روز ساخته شده‌اند را ارائه می‌دهند.

تشک ارتوپدیک یکی از پر فروش‌ترین تشک‌های طبی این شرکت است که از جمله تشک‌های هیبریدی آن نیز به شمار می‌آید. در واقع تشک‌های هیبریدی یک نمونه کامل و راحت از تشک‌ها هستند که در ترکیبات آنها هم از فنر و هم از فوم‌های مخصوص مختلف استفاده شده است. وجود این دو عنصر توامان کمک می‌کند تا تجربه بهتری از خوابیدن داشته باشید.

در تشک ارتوپدیک زست، ۱۸۱۰ فنر به همراه مموری فوم (بهترین و با کیفیت‌ترین فوم در صنعت تشک) استفاده شده است. سیستم فنربندی در تشک ارتوپدیک به صورت «مولتی میکروپکت اسپیرینگ ۷ ناحیه‌ای» است در واقع با این سیستم، وزن و فشار بدن در ۷ ناحیه تقسیم می‌شود و به این ترتیب از سر، شانه، کمر، باسن، ران، زانو و ساق پا در زمان خواب به بهترین شکل پشتیبانی خواهد شد.

در سطح تشک ارتوپدیک زست، از ۶ سانت مموری فوم با دانسیته بالا استفاده شده است که وجود این فوم فشار وارد شده به بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. پر کردن گودی‌های بدن و به طور کلی راحتی بدن بر روی این تشک سبب شده تا به هنگام خواب نیز خون در تمامی بدن به خوبی به گردش درآمده و همین موضوع باعث می‌شود تا خوابی با کیفیت را تجربه کرده و صبح‌هایی پر انرژی را آغاز کنید.

بر روی سایت زست می‌توانید جزئیات بیشتری از این تشک را مشاهده کرده و حتی می‌توانید در نمایندگی زست در شهر خود از نزدیک راحتی این تشک را امتحان کنید و سپس با اطمینان خرید کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز