خبرگزاری کار ایران

معتبرترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۷۱

معتبرترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو در تهران

با توجه به تفاوت قطعات و سیستم خودرو‌ها، ثبت‌نام در بهترین دوره آموزش تعمیرات ایسیو یکی از دغدغه‌های کارآموزان داوطلب است. آموزشگاه‌های زیادی وجود دارند که پکیج آموزش ریمپ و تیونینگ ارائه می‌کنند و هر کدام سرفصل‌های متفاوتی دارند؛ اما واقعا کدام یک بهترین است؟ قیمت دوره آموزش تعمیرات ایسیو چقدر است؟ کدام آموزشگاه جامع‌ترین آموزش تعمیرات ایسیو خودروهای داخلی و خارجی را دارد؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش‌ها را بدانید.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو (ECU)

ایسیو یا کامپیوتر خودرو یکی از مهم‌ترین قطعات یک اتوموبیل است که وظیفه کنترل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف را برعهده دارد؛ درواقع این قطعه می‌تواند یک گزارش کلی از وضعیت عملکردی سیستم خودرو بدهد. اهمیت کارکرد صحیح ایسیو به‌قدری زیاد است که در‌صورت وجود اختلال در آن خودرو از کار می‌افتد؛ بنابراین شرکت در دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو خارجی و داخلی بسیار خوب و کاربردی خواهد بود.

با شرکت در دوره آموزشی به‌خوبی می‌توانید به مباحث مربوط به ایسیو خودرو مسلط شده و در بازار کار مشغول شوید. برای ارائه خدمات تخصصی و تبدیل شدن به یک تکنسین حرفه‌ای، تنها یک راه وجود دارد و آن شرکت در کلاس‌های کامل و تکنیکی آموزشی است. مهم‌ترین مباحثی که در این کلاس‌ها ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • آموزش اصولی الکترونیک پایه

  • شناخت، بررسی و عیب‌یابی برق و انژکتور خودرو

  • آموزش کامل و جامع مالتی پلکس فرانسه

  • آموزش و تعمیرات مالتی پلکس ایرانیزه

  • آموزش تعمیرات ایسیو خودروهای داخلی و خارجی به صورت کامل و کاربردی

  • آموزش نحوه خواندن و تعریف کد سوئیچ، همچنین کلید و ریموت خودرو

  • آشنایی جامع با تمامی تکنیک‌های تعمیر و اصلاح کیلومتر

  • بررسی کاملی از نحوه عملکرد ایربگ و عیب‌یابی آن

  • آشنایی با انواع دیاگ و آموزش کار با آن‌ها

  • آموزش نحوه انجام کار با تستر ایسیو

  • آشنایی دقیق با پروگرامر و نحوه ذخیره‌سازی و بازیابی فایل

معتبرترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو

آموزش صفر تا صد ریمپ و تیونینگ خودرو

یکی دیگر از آموزش‌های مرتبط با دوره آموزش تعمیرات ایسیو، پکیج آموزش ریمپ و تیونینگ است. از آنجایی که هر خودرو قطعات الکترونیکی زیادی دارد؛ شناخت، بررسی عملکرد و عیب‌یابی هر قطعه از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید جالب باشد که بدانید حضور و فعالیت در این حوزه‌ها نیز یکی از پولسازترین مشاغل است که البته به تخصص و مهارت زیادی هم نیاز دارد. با ثبت‌نام در دوره آموزش صفر تا صد ریمپ و تیونینگ خودرو به‌راحتی می‌توانید بر مباحث مربوط به ریمپ و تیونینگ مسلط شوید.

در اصلاح فنی منظور از ریمپ، ارتقاء عملکرد خودرو و برطرف‌سازی مشکلات زمان طراحی است. این بهینه‌سازی عملکرد خودرو به‌صورت کلی تیونینگ نام دارد؛ در واقع ریمپ کردن زیردسته تیونینگ است. در تیونینگ کردن اتوموبیل تمامی مشکلات سخت افزاری در اجزاء الکترونیکی و مکانیکی سیستم‌های مختلف رفع می‌شود؛ بنابراین با شرکت در دوره آموزشی می‌توانید به راحتی ارتقاء عملکرد خودرو را در دست بگیرید. از مهم‌ترین مباحثی که در دوره آموزشی ریمپ به آن پرداخته می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی اولیه با ریمپ

  • معرفی عملکرد موتور خودرو و اجزای آن

  • آشنایی با دستگاه TNM 7000 و ریمپ آن

  • آشنایی با جداول ایسیوهای زیمنس و تحلیل آن

  • آشنایی کامل با جداول ایسیوهای زیمنس و SSAT

  • تحلیل پارامترهای ایسیو والئو و ساژم

  • آموزش ریمپ و تغییرات در پارامترهای استخراج شده

  • آموزش کامل ریمپ موارد آموزشی

  • شناسایی کدهای خطای ریمپ و رفع آن

  • رفع مشکل نوسان دور موتور در ایسیو‌های بوش

  • رفع مشکل محدودیت دور سرعت نیسان زامیاد

  • آموزش کاهش دمای مایع خنک‌کننده موتور برخی خودروهای داخلی و خارجی

معتبرترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو

بهترین و کامل‌ترین پکیج آموزش ریمپ و تیونینگ

با توجه به اهمیت زیادی که ریمپ خودرو در بهبود عملکرد سیستم آن دارد، آموزش اصولی و به‌کار‌بردن تکنیک‌های صحیح تعمیراتی از اهمیت زیادی برخوردار است. مجموعه آموزشی ایمگ در دانشگاه صنعتی شریف یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو است که با بیش از چندین سال سابقه موفق، تکنسین‌های زیادی را راهی بازار کار کرده است. تمامی مباحث دوره آموزش تعمیرات ایسیو، ریمپ، تیونینگ و دیگر مباحث مربوط به تعمیرات خودرو با بهترین اساتید این حوزه به شما تدریس می‌شوند؛ به‌طوری که نیازی به ثبت‌نام در دیگر دوره‌های آموزشی نخواهید داشت.

بعد از حضور در دوره و به اتمام رساندن کلاس‌ها، گواهی حضور معتبری به شما اهدا خواهد شد که می‌تواند برای شما یک امتیاز باشد. بعد از اتمام دوره با تسلط کاملی بر تمامی موارد تئوری و عملی می‌توانید به بازار کار وارد شوید و کار تعمیرات و ارتقا عملکرد سیستم‌های خودرو را در دست بگیرید. ایمگ با پشتیبانی خوب و عالی، برگزاری کلاس پرسش و پاسخ در انتهای دوره، همواره همراه شماست تا به‌خوبی بتوانید بر تمامی مباحث مسلط شوید.

لازم به‌ذکر است با اینکه شرکت در دوره آموزش صفر تا صد ریمپ و تیونینگ خودرو بدون پیش‌نیاز امکان‌پذیر است؛ اما بهتر است که به‌منظور فراگیری کامل اصول و تکنیک‌های آموزشی، ابتدا در دوره آموزش تعمیرات ایسیو شرکت کنید و سپس در کلاس‌های آموزشی بعدی حضور یابید.

قیمت دوره آموزش تعمیرات ایسیو

یکی از سؤالات پرتکرار کارآموزان داوطلب برای ثبت‌نام پکیج آموزش ریمپ و تیونینگ قیمت دوره آموزشی است. با توجه به اینکه ایمگ دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند، قیمت و تعداد جلسات هر دوره با دیگری متفاوت است. نکته‌ای که در این خصوص باید به آن توجه داشت، تعیین منصافه مبلغ دوره باتوجه به تعداد جلسات و آموزش‌های کاربردی است.

شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ایسیو و ریمپ مجموعه آموزشی ایمگ در دانشگاه صنعتی شریف دیگر نیازی به ثبت‌نام مجدد در دوره‌های آموزشی مشابه را نخواهید داشت و با یک‌بار آموزش بر همه تکنیک‌ها مسلط خواهید شد؛ پس هر مبلغی هم که برای دوره بپردازید، منطقی خواهد بود. ضمن ذکر این نکته که تمامی قیمت‌های دوره‌های آموزشی ایمگ منطقی و عادلانه هستند و هیچ نگرانی از بابت پرداخت هزینه غیرمنطقی وجود ندارد. نظر شما درباره آموزش‌های کاربردی ایمگ چیست؟ آیا آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

راههای ارتباطی با مجموعه آموزشی ایمگ

www.ameg.ir

09120344551-52

02166166271

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز