خبرگزاری کار ایران

گمرک سلفچگان پل ارتباطی شمال به جنوب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۸۹

چرا که با برخورداری از چنین موقعیت استراتژیک، گمرک سلفچگان به راحتی امکان ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای میانه و اروپا را دارد. با استفاده از چنین ویژگی منحصر به فرد و خاصی است که این گمرک توانسته در بهبود روند اقتصادی و تجارت کشور تاثیرگذار باشد.

مجموعه بازرگانی تجارت جویان به عنوان متخصص و مشاور در امر صادرات، واردات و ترخیص کالا از گمرک سلفچگان، آماده ارائه خدمات به بازرگانان محترم می باشد.

این گمرک با قرار گرفتن در نزدیکی پایتخت و دسترسی به 17 استان کشور از طریق راه های زمینی، به یکی از با اهمیت ترین گمرکات کشور تبدیل شده است. جالب است بدانید که این گمرک با هدف فراهم کردن ماشین آلات مختلف، کالاهای نیمه ساخت و مواد تولیدی به جهت پخش کردن آنها در شرکت های تولیدی کشور راه اندازی شد.

همین مساله باعث شده تا گمرک سلفچگان به طور اختصاصی امکان ترخیص انواع ماشین آلات را داشته باشد. البته ناگفته نماند که این گمرک امکان انجام سایر فعالیت های تجاری از جمله: صادرات، واردات و ترانزیت انواع کالاها را نیز دارد.

شرکت بازرگانی تجارت جویان با توجه به تجربه طولانی مدت خود کلیه امور مربوط به صادرات، واردات و ترخیص کالا از این گمرک و سایر گمرکات کشور را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

مزایای ترخیص از گمرک سلفچگان

مسلما موقعیت جغرافیایی و شرایط مسیر و راه های ارتباطی در میزان اهمیت و کاربردی بودن یک گمرک بسیار تاثیرگذار است. این گمرک هم به دلیل برخورداری از موقعیتی استراتژیک و دسترسی آسان از طریق راه های زمینی، ظرفیت بالایی در امور صادرات و واردات کالا دارد.

 در این بخش از مطلب به برخی از مزایای ترخیص از گمرک سلفچگان اشاره می کنیم.

  1. امکان ترانزیت و صادرات بار به بازارهای بین المللی
  2. امکان دسترسی به فرودگاه و خط آهن سراسری کشور
  3. امکان ترانزیت کالا از طریق بزرگراه های شمال به جنوب و غرب به شرق
  4. امکان صدور کارت بازرگانی (البته با اخذ مجوزهای لازم)
  5. فاصله 230 کیلومتری با 60 درصد از شهرهای مهم صنعتی کشور از جمله: تهران، اراک، قم و ساوه
  6. ارائه تسهیلات گمرکی و تسریع امور مربوط به صادرات، واردات، ترانزیت انواع کالاهای تولیدی، تجاری، مواد اولیه، ماشین آلات و ...
  7. قرارگیری در نزدیکی مناطق اقتصادی، تجاری و صنعتی کشور
  8. اجازه ثبت شرکت به سرمایه گذاران خارجی
  9. اعطاء اسناد مالکیتی زمین به سرمایه گذاران داخلی و خارجی
  10. امکان آزمایش و بررسی کالاها از لحاظ مطابقت با استاندارد کشور در محل گمرک
  11. به دلیل قرارگیری در موقعیت استراتژیک در مرکز کشور، این گمرک به عنوان رابط بین بندرهای خاورمیانه و آسیای میانه برای ترانزیت و انبار کردن کالاها به حساب می آید.

موارد ذکر شده فوق الذکر، تنها بخشی از مزیت های گمرک سلفچگان و منطقه آزاد تجاری آن به شمار می روند. همین مزیت های گوناگون باعث جلب توجه تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تجارت و سرمایه گذاری در این منطقه شده است.

بازرگانی تجارت جویان متخصص در امور صادرات، واردات و ترخیص کالا آماده ارائه خدمات و مشاوره به تجار می باشد. در صورتی که به دنبال ترخیص کالای خود از این گمرک هستید، کافیست با همکاران ما در مجموعه بازرگانی تجارت جویان ارتباط گرفته تا در کمترین زمان ممکن کالای شما را از گمرک ترخیص نمایند.

ترخیص از گمرک سلفچگان چه مزیت هایی دارد؟

گمرک سلفچگان همواره برای صادرکنندگان و واردکنندگان دارای مزیت های فراوان بوده است. ترخیص بار از این گمرک نیز از مزیت هایی دارد که نه تنها باعث کم شدن هزینه ها می شود، بلکه روند ترخیص کالا را نیز تسریع می نماید.

یکی از مزیت های ترخیص اختصاصی از این گمرک امکان واردات مواد اولیه و محصولات نیمه ساخته شده برای تولید و به دست آوردن ارزش افزوده از طریق ارائه در بازارهای جهانی و منطقه است. مزیت دیگر امکان ترانزیت و صادرات کالا در سطح منطقه و بین الملل می باشد.

این گمرک برخی از تسهیلات و خدمات گمرکی از جمله واردات، صادرات، ترخیص کالا، کارنه تیر، انبارداری، بیمه، بارگیری و تخلیه در انبارهای مختلف خود را به صورت ویژه انجام می دهد که به تسریع در پیشبرد تشریفات گمرکی منجر می شود.

از آنجایی که محدودیت زمانی در انبارداری گمرک لحاظ نمی گردد، هزینه ها کاسته می شود و ضمنا از متروکه شدن کالا جلوگیری می شود. لازم به ذکر است تا هر زمان که قطعات و ماشین آلات مورد نیاز برای تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قرار داشته باشند، از دریافت مجوز و پرداخت حق ورودی گمرکی معاف می باشند.

در صورتی که محموله شما وارد این گمرک شده و به دنبال ترخیص آن هستید، با مشاوران گروه بازرگانی تجارت جویان ارتباط گرفته و از راهنمایی کارشناسانه آنها برای ترخیص کالای خود بهره مند شوید.

گمرک سلفچگان پل ارتباطی شمال به جنوب

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی گمرک سلفچگان و ویژگی های این گمرک اشاره کردیم. مزیت های مختلف آن را برشمردیم و اهمیت آنها را ذکر کردیم. بازرگانان و تجار محترم مطلع هستند که این گمرک به دلیل نزدیک بودن به شهرهای صنعتی و تجاری برتر کشور، در موقعیت استراتژیک خوبی قرار دارد. اهمیت وجود مناطق آزاد زیاد در کشور مثل منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد اروند، منطقه آزاد ماکو به توسعه هر چه بیشتر کشور کمک خواهد کرد.

از همین جهت، این گمرک به یکی از پرکارترین گمرکات کشور در زمینه صادرات و واردات کالا تبدیل شده است. گروه بازرگانی تجارت جویان با توجه به سابقه بلند مدت خود در زمینه صادرات، واردات و ترخیص انواع کالا از گمرک، آماده ارائه خدمات به تجار محترم می باشد.

بازرگانان عزیز می توانند برای ترخیص کالای خود از گمرک با همکاران ما ارتباط گرفته و از مشاوره کارشناسی آنها بهره مند شوند. ترخیص کالا از گمرک سلفچگان و سایر گمرکات کشور تخصص همکاران ما در گروه بازرگانی تجارت جویان می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز