خبرگزاری کار ایران

چرا تور ترکیه در زمستان ایده خوبی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۱۳۵

در اینجا آنچه را که باید در زمستان در تور استانبول ترکیه انجام دهید، آورده شده است. به علاوه دلایلی که چرا باید در زمستان به ترکیه سفر کنید.

بسیاری از مردم تصور می کنند که ترکیه فقط یک مقصد تابستانی است. درست است که در طول ماه‌های تابستان، خورشید بی‌پایان می‌درخشد، باران دور می‌ماند و دما بالا می‌رود و سواحل و جزایر را به مقصدی باورنکردنی تبدیل می‌کند. در طول تابستان زمان بیش از حد کافی برای انجام دادن وجود دارد ، اما آیا تا به حال به بازدید از ترکیه در زمستان فکر کرده اید؟

بله، ترکیه نیز یک مقصد زمستانی است!

در زمستان چیزی جادویی در ترکیه وجود دارد. شاید دلیل این باشد که چگونه برف ساختمان ها و خیابان های باستانی را غبارآلود می کند یا هوای سرد رنگ ها را زنده تر می کند. در هر صورت، این کشوری است که التماس می کند به کاوش بپردازید، به خصوص با پای پیاده. پس برای یک سرگردانی جدی آماده شوید زیرا ما شما را به تور ترکیه در زمستان می بریم!

ما از تور استانبول شروع خواهیم کرد ، با مناره های سر به فلک کشیده و خیابان های هزارتویی. سپس به سمت جنوب به تور آنتالیا می رویم ، جایی که می توانید خرابه های رومی را در میان آسمان آبی مدیترانه کشف کنید. در نهایت، برای چشیدن طعم فرهنگ سنتی ترکیه و برخی از خیره کننده ترین مناظر جهان، به سمت شرق به تور آنکارا و کاپادوکیه می رویم .

دلایلی که چرا زمستان در ترکیه ایده خوبی است

من می‌توانم دلایل بی‌نهایتی برای شما بیاورم، اما اجازه دهید در مورد اینکه چرا باید برای تعطیلات زمستانی در ترکیه رزرو کنید، مختصر صحبت کنیم.

جمعیت کمتر

استانبول بدون توجه به ماه سفر ممکن است شلوغ باشد، اما جمعیت مسافر این کشور در طول زمستان آرام تر است . این بدان معناست که شما می توانید بدون احساس گرما و چسبندگی و انتخاب راه خود در میان جمعیت، کاوش کنید . ترکیه تاریخ بسیار زیادی برای قدردانی دارد و تعداد کمتری از جمعیت به شما شانس بیشتری برای لذت بردن از آن می دهد.

قیمت های پایین تر

در خارج از ماه های تابستان، متوجه خواهید شد که قیمت ها در بیشتر مناطق ترکیه از جمله بلیط هواپیما و هتل ها بسیار پایین تر است . این بدان معناست که شما می توانید به طور همزمان مقدار زیادی ببینید، اوقات خوبی داشته باشید و پول نقد پس انداز کنید .

یک تجربه متفاوت

در طول ماه های زمستان احساس سنتی تری در اقامت خود خواهید داشت. در طول تابستان، ترکیه یک مکان بسیار بین المللی است و استراحتگاه های تعطیلات در ساحل جنوبی یک تجربه معتبر است.

آب و هوای عالی

من قصد ندارم بگویم که ترکیه سرد نمی شود، زیرا در برخی جاها واقعاً سرد می شود. با این حال، در بیشتر موارد، بسیار ملایم تر و خشک تر از تور اروپا است. وسعت بسیار زیاد ترکیه به این معنی است که نمی توانید کل کشور را در یک منطقه آب و هوایی جمع کنید.

مناظر شگفت انگیز

ازدحام کمتر، آب و هوای عالی، و کارهای زیاد برای دیدن و انجام دادن به این معنی است که می‌توانید گوشی خود را با عکس‌های جذاب Insta پر کنید .

آب و هوا در ترکیه در زمستان

آب و هوا بسته به جایی که می روید و زمانی که می روید بسیار متفاوت است. زمستان به طور رسمی از اواسط دسامبر شروع می شود، اگرچه ممکن است در اواخر نوامبر یک روز سرد عجیب داشته باشید. زمستان تا اواسط مارس طول می کشد، اما روزهای فوریه می تواند در برخی نقاط، به ویژه در ساحل جنوبی، لذت بخش باشد .

سردترین مکان ترکیه ارزروم در زمستان است که در شرق این کشور واقع شده است. با این حال، آنکارا نیز یک نقطه یخی است .بارش برف در اینجا بیشتر اوقات امکان پذیر است . اگر از تور استانبول دیدن می کنید

اگر به سمت سواحل جنوبی، شاید به بدروم ، ازمیر، مارماریس یا آنتالیا می روید، می توانید دمای هوا را در اواسط دهه 20 تا فوریه و مارس با باران بسیار کم انتظار داشته باشید. با این حال، دسامبر و ژانویه برای طوفان های زمستانی به یک چتر در دسترس نیاز دارند.

چیزهایی که در طول ماه های زمستان در ترکیه باید ببینید و انجام دهید

حالا بیایید به چیزهای خوب بپردازیم. در زمستان در ترکیه چه چیزهایی می توانید ببینید و انجام دهید ؟ غیرممکن است که یک لیست جامع به شما ارائه دهیم، بنابراین بیایید برخی از نکات برجسته را انتخاب کنیم.

استانبول و تاریخ بی پایان آن (و خرید)

تاریخ در استانبول بیشتر از آن چیزی است که کل کشورها می توانند به خود ببالند. استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، مساجد، کلیساها، کاخ ها و ساختمان های باشکوهی را حفظ کرده است که نفس شما را بند می آورد.

کاخ دولما باغچه به همراه مسجد آبی ، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی یکی از مکان‌های ضروری است .

ایاصوفیه - سلطان احمد استانبول

برای خرج کردن پول نقد خود در استانبول مشکلی ندارید؟ ! از یکی از بازارهای خیابانی خرید کنید، یا به یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ، مانند مرکز خرید استانبول یا Cevihir بروید، تا از انتخاب خود تعجب کنید و غافل گیر شوید.

کاپادوکیه و مناظر خیره کننده آن

کاپادوکیا یک معامله در تمام طول سال است، اما مناظر آن حس افسانه‌ای به خود می‌گیرند که برای باور کردن در ماه‌های زمستان باید ببینید. یک بالون هوای گرم بر فراز پارک ملی گورمه ، همراه با اقامت در هتل غار و یک صبحانه سنتی ترکی با پس‌زمینه‌ای احتمالاً برفی، ضروری است .

چرا تور ترکیه در زمستان ایده خوبی است؟

حال و هوای خنک در فتحیه

در طول ماه های تابستان، سواحل جنوبی ترکیه مرکز تفریحات شبانه و آفتابی است. فتحیه شهری در ساحل جنوبی است که حدود دو ساعت از یک نقطه محبوب دیگر - مارماریس فاصله دارد . فتحیه معمولاً احساس آرامش دارد، اما شما در طول زمستان حس واقعی زندگی مدیترانه ای در ترکیه را دریافت می کنید.

اگر می‌خواهید، می‌توانید در نزدیکی Olu Deniz، یک مکان مشهور برای این ورزش، به پاراسل سواری کنید.

بورسا

بورسا شهری در شمال غربی ترکیه است. این شهر چهارمین شهر پرجمعیت ترکیه و یکی از مراکز تاریخی و فرهنگی آن است. این شهر به خاطر حمام های حرارتی اش که یک مقصد گردشگری محبوب هستند، شناخته شده است.

اسکی در اولوداگ

در فاصله بسیار کوتاهی از بورسای پر جنب و جوش، سرزمین عجایب برفی را با مناظری خواهید دید که آرواره شما را از بین می برد . فصل اسکی از اواسط دسامبر شروع می شود و تا اواسط مارس ادامه دارد. می‌توانید انتظار تجربه‌ای شلوغ را در اینجا داشته باشید، اما فضای کافی برای همه وجود دارد.

محل اقامت نیز فوق العاده است. می توانید انتخاب کنید که در خود اولوداگ بمانید یا در بورسا بمانید و از وسایل حمل و نقل معمولی که روزانه به کوهستان می رود و از آن می روند استفاده کنید.

تاریخچه در چاناکاله

همه داستان تروا را می‌دانند، اما آیا می‌دانستید که در ترکیه امروزی قرار دارد  و نه یونان ؟ البته، این منطقه در آن زمان متعلق به یونان بود ، اما چندی بعد همه چیز تغییر کرد.

چاناک‌قلعه یک شهر ساحلی جذاب است که چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد، اما همچنین فاصله بسیار کمی با سایت تروی دارد و علاقه‌مندان به تاریخ باید از آن دیدن کنند. همچنین می توانید اسب تروا را که در فیلم سال 2004 در خود چاناک قلعه استفاده شده است، مشاهده کنید.

گامی به عقب در زمان در افسوس

بدون شک، بازدید از افسوس بسیار بهتر و آسان تر از تابستان است. نه تنها هنگام قدم زدن در محوطه عظیم افسوس ( یک شهر یونانی سابق در آن روزگار)، بلکه از ژوئن تا سپتامبر نیز مملو از توریست است.وقتی خارج از فصل از آن بازدید می کنید، مکان را تقریباً برای خود خواهید داشت و می توانید راحت عکس بگیرید.

معماری برفی در آنکارا

آنکارا در طول ماه‌های زمستان مقدار زیادی برف را تجربه می‌کند، و اگر به دنبال بارش برف مطمئن در طول تعطیلات شهری هستید، این نقطه برای شماست. همچنین مکانی عالی برای دوستداران تاریخ و معماری است، با نمونه هایی از ساختمان های عثمانی در همه جا. قلعه آنکارا نیز بهترین مکان برای بازدید است .

سواحل زمستانی آنتالیا

آنتالیا به خودی خود یک شهر است  اما دارای چندین استراحتگاه ساحلی نه چندان دور است. برخی از هتل‌های پنج ستاره شگفت‌انگیز در تمام طول سال باز می‌مانند  و بسته‌های همه‌چیز برای لذت بردن دارند. اگر به اسپا علاقه دارید، آنتالیا نیز مکان مناسبی برای شماست .

چرا تور ترکیه در زمستان ایده خوبی است؟

با این حال، اگر می‌خواهید بنشینید و یک لیوان چای بوقلمون با منظره ساحل بنوشید، آنتالیا بهترین نقطه برای انجام این کار است، با آب و هوای فوق‌العاده در بیشتر سال. اینجا آفتابی ترین مکان ترکیه است.

بهترین های طبیعت در پارک ملی یدیگولر

در نیمه راه بین آنکارا و استانبول ، یک شگفتی طبیعی ایده آل برای سرماهای زمستانی پیدا خواهید کرد. نام پارک ملی یدی گولر از هفت دریاچه موجود در پارک گرفته شده است که سال ها پیش در اثر رانش زمین عظیم ایجاد شده است. این پارک در جنگل های معطر، با آبشارها، مسیرهای پیاده روی ، و حیات وحش فراوان است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز