خبرگزاری کار ایران

مزایای سفر به استانبول از تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۰۸

استانبول به‌عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقصد گردشگری شناخته شده است و جزو 10 مقصد پربازدید جهان به‌شمار می‎رود. این شهر با زیبایی‌ها و شگفتی‌های خارق‌العاده‌اش، میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی است. از این رو پرواز مستقیم به استانبول، از شهرهای مختلف ایران برای گردشگران فراهم می‎شود. تبریز یکی از شهرهایی است که روزانه پروازهای منظمی را به استانبول ترتیب می‎دهد و مسافران می‌توانند با رزرو بلیط تبریز استانبول، سفر کوتاه و کم‌هزینه‌ای را به مقصد استانبول تجربه کنند.

 

مزایای رزرو بلیط استانبول در تبریز

تبریز به‌عنوان مرکز آذربایجان شرقی و قرارگیری در شمال غرب کشور، از فاصله کوتاهی با کشور ترکیه برخوردار است. بنابراین بدون شک، برای سفر به استانبول مزایای ویژه‌ای دارد و انتخاب مناسبی برای مسافران خواهد بود.

  • ساکنین تبریز به‎دلیل نزدیکی این شهر به استانبول، علاوه‌بر هواپیما می‎توانند از سفرهای زمینی نیز برای سفر به استانبول بهره ببرند. مسافران برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود، می‎توانند راه‌های زمینی را برای رفتن به ترکیه انتخاب کنند. فاصله تبریز تا مرز بازرگان، تنها 4 ساعت زمان می‌برد؛ اما برای سفر زمینی به استانبول، باید صبر و حوصله به خرج دهید.
  • اگر زمان کافی برای سفر زمینی ندارید یا از طی‌کردن مسافت آن کلافه می‌شوید؛ بهتر است بلیط هواپیما تبریز به استانبول را رزرو کنید. پرواز ایران به ترکیه در شهرهای مختلف ایران مانند تهران، شیراز، اصفهان و مشهد صورت می‎گیرد؛ اما مدت زمان پرواز تبریز استانبول 2 ساعت و 40 دقیقه بوده و در مقایسه با پرواز تهران استانبول ارزان‎تر است.
  • یکی از مزیت‌های سفر از تبریز به استانبول وجود پروازهای متعدد و متنوع در روزهای مختلف هفته است. شما می‌توانید بر اساس شرایط کاری و فردی خود، در یکی از روزهای هفته، بلیط هواپیما تبریز استانبول را رزرو کنید و سفری هیجان‌انگیز را با تفریحات سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای خود رقم برنید.
  • در فرودگاه تبریز ایرلاین‌های مختلفی مانند ایران ایرتور، هواپیمایی ترکیش و آتا وجود دارند که شما را به مقصد ترکیه همراهی می‎کنند. هر کدام از این ایرلاین‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند و شما می‎توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود، بلیط مورد نظرتان را خریداری نمایید.
  • استانبول، فرودگاه‌های مختلفی دارد، در هنگام تهیه بلیط تبریز استانبول این امکان برای شما فراهم می‌شود تا فرودگاه مورد نظر خود را برای فرود انتخاب نمایید. فرودگاه آتاتورک و صبیحا گوکچن، فرودگاه‎های شهر استانبول هستند که به‌دلیل فعالیت نکردن فرودگاه آتاتورک تمامی پروازهای آن به فرودگاه IST منتقل شده است. فرودگاه دیگر شهر استانبول صبیحا گوکچن بوده که تقریبا یک ساعت و 15 دقیقه با شهر فاصله دارد.
  • با توجه به این‌که ایرلاین‎های متعددی با کلاس‌های متفاوتی به مقصد استانبول به پرواز درمی‌آیند، بازه وسیع و گسترده‌ای برای بازار بلیط هواپیماهای خارجی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به یک وب‌سایت معتبر، ایرلاین‌ها و کلاس‌های مختلف را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت‌ها و امکانات آن‎ها، بلیط مورد نظر خود را رزرو نمایید. به این ترتیب امکان رزرو بهترین بلیط هواپیما برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

 

فرودگاه بین‌المللی تبریز

فرودگاه بین‎المللی شهید مدنی تبریز یکی از فرودگاه‌های بزرگ ایران در شمال غرب کشور به‌شمار می‌آید. این فرودگاه جزء یکی از 4 فرودگاه آسمان‎باز ایران قرار دارد و دارای استاندار کیفیت بالایی است. به‌دلیل قرارگیری این فرودگاه در قسمت مرزی کشور و کریدور هوایی ایران به آسیای میانه و اروپا، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. فرودگاه بین‌المللی تبریز، دارای دو ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی است که امکانات ویژه‎ای را در اختیار مسافران قرار می‎دهند. امکانات فرودگاه بین‌المللی تبریز شامل خدمات رفاهی  CIP، پارکینگ شبانه‌روزی روباز و طبقاتی، بسته‌بندی بار، اتاق سیگار، اتاق مادر و کودک، قسمت اشیا گمشده و فروشگاه محصولات فرهنگی می‎شود. همچنین این فرودگاه دارای خدمات ویژه برای افراد ناتوان و معلولین است؛ مسیر عبور ناشنوایان، مسیر عبور ویلچر، باربری ویژه و سرویس بهداشتی مخصوص معلولین در این فرودگاه ارائه می‎شود. شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در فرودگاه تبریز فعالیت دارند، در پروازهای داخلی شرکت‌های هواپیمایی کاسپین، ایران ایرتور، معراج، ماهان، آتا، کیش‌ایر، ایران‌ایر، آسمان در تردد هستند. شرکت‌های هواپیمایی خارجی ترکیش‎ایر و کرندون، ایرلاین‌هایی هستند که در فرودگاه تبریز دفتر فروش دارند. پرواز تبریز به استانبول توسط ایرلاین‌های ترکیش، آتا و ایران‎ایر تور به‌صورت مستقیم انجام می‌شود.

مزایای سفر به استانبول از تبریز

رزرو بلیط تبریز به استانبول

برای رزرو بلیط تبریز استانبول، کافی است به صفحه پروازهای خارجی یک سایت معتبر مراجعه کنید. مبدا تبریز، مقصد استانبول و زمان سفر خود را وارد کرده و بعد از مشخص‌کردن تعداد مسافر و یک‌طرفه یا دوطرفه‌بودن بلیط، کلید جست‎وجو پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیستی از تمامی پرواز‌های استانبول در تاریخ انتخابی، به شما نمایش داده می‌شود. شما می‎توانید با استفاده از سیستم فیلترینگ وب‎سایت فروش اینترنتی بلیط، قیمت‎ها را از ارزان‌ترین به گران‎ترین دسته‌بندی کنید. همچنین می‌توانید یکی از گزینه‌های سریع‌ترین، بهترین تجربه، زودترین زمان رفت و دیرترین زمان رفت را برای نمایش نتایج جست‌وجو انتخاب نمایید. همین‌طور برای خرید بلیط ارزان و مقرون به‎صرفه، از تقویم قیمتی و نمودار قیمتی قافل نشوید. در تقویم قیمتی می‌توانید قیمت بلیط استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی خود بررسی کنید و اگر برای سفر عجله ندارید، سفرتان را به روزهای دیگر با قیمتی مناسب‎تر موکول نمایید. نمودار قیمتی نیز افزایش و کاهش قیمت‌ها در حوالی تاریخ مورد نظر شما را نشان می‌دهد. همچنین از بلیط‌های چارتری و لحظه آخری برای سفری ارزان‌تر استفاده کنید. پس‌از انتخاب پرواز مورد نظر، در مرحله آخر می‌توانید از طریق کارت‌های شتاب، هزینه را پرداخت کرده و بلیط خود را دریافت نمایید.

مزایای سفر به استانبول از تبریز

با فلای تودی از تبریز به استانبول سفر کنید

با افزایش سایت‌های مختلف فروش بلیط، انتخاب مطمئن‌ترین سایت برای خرید بلیط هواپیما به یک چالش تبدیل شده است. فلای تودی یک سایت معتبر و مطمئن در خرید اینترنتی بلیط هواپیما به‌شمار می‌رود؛ چراکه خرید بلیط‌تان را در سریع‌ترین زمان و تنها با چند کلیک فراهم می‌سازد. فلای تودی با ارائه ارزان‎ترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بسیاری در بین مسافران کسب کرده است. توصیه می‎کنم سری به سایت فلای تودی بزنید تا با خدمات و امکانات ویژه آن آشنا شوید. فلای تودی با ارائه خدمات پیگیری خرید، راهنمای سفر و پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر شما را همراهی خواهد کرد. همچنین با ارائه بلیط‌های چارتری و لحظه آخری، سفری ارزان و مقرون به‌صرفه را برای مسافران خود تدارک می‎بیند. به توصیه فلای تودی از نمودار قیمتی و تقویم قیمتی قافل نشوید. فلای تودی برای برطرف ساختن مشکلات و دغدغه‎های مسافران خود در تلاش است. از این‌رو برای مسافرانی که مجبور به کنسل‌کردن بلیط خود هستند، خدمات استرداد بلیط را ارائه می‌دهد تا ضمن کنسلی بلیط، هزینه پرداخت شده را نیز، بازپس گیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز