خبرگزاری کار ایران

اجاره موتور در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۹۰

از بهترین گزینه ها برای گشت و گذار در جزیره، اجاره موتور در کیش می باشد. با اجاره موتور برقی در کیش می توانید گشت و گذار خود را با هیجان تجربه کنید. جزیره زیبای کیش با داشتن مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوان، همواره توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما نیز قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و به فکر یک وسیله نقلیه برای گشت و گذار در این جزیره هستید ، پیشنهاد ما اجاره موتور در کیش می باشد. امروز در کیش اسپید قصد داریم شما را با نحوه اجاره موتور در کیش آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

شما با اجاره موتور برقی در کیش می توانید هیجان و لذت سفر خود را دو چندان کنید. از مزیت های موتور برقی های موجود در جزیره کیش، که می توانید آنها را اجاره کنید، می توان به بی صدا بودن آن اشاره کنیم. همچنین آلایندگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.

اکثر موتورهای اجاره ای در کیش از نوع برقی هستند موتورهای بسیار زیبا و کوچک که می توانند تفریح مناسبی را برای شما در جزیره ایجاد کند همچنین برای هیجان بیشتر و مراجعه به قسمت هایی از جزیره کیش ، که برای آفرود در نظر گرفته شده ، میتوانید انواع موتورهای قدرتمند چهار چرخ را نیز اجاره نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع موتور های قابل اجاره در کیش آشنا کنیم.

برای اجاره موتور در کیش شما گزینه های مختلفی مانند موتور سه چرخ ، موتور چهار چرخ ، موتور برقی و اسکوتر برقی پیش رو دارید. از مدل های موتور قابل اجاره می توان به سوپرسکو، لیفان E3 ، ماد ۲۲۰ ، اسکوتر ، هیلتون و غیره اشاره کرد، که بیشترین محبوبیت را در بین مسافران و گردشگران دارند. همچنین موتورهای وسپا در کیش قابل اجاره هستند که از موتورهای پرطرفدار و لاکچری به حساب می آید.

 

مزایای اجاره موتور برقی در کیش

در بالا نیز اشاره کردیم موتورهای شارژی ضرری برای محیط زیست ندارد و بی صدا بودن آن، محبوبیت این موتورها را افزایش داده است. این مورد یکی از اصلیترین مزایای استفاده از موتور شارژی به حساب می آید. بنابراین با اجاره موتور شارژی در کیش می توانید از این آلودگی صوتی جلوگیری کنید و در سکوت و آرامش از موتور سواری لذت ببرید.

 

موتورهای شارژی در سرازیری انرژی الکتریکی را ذخیره میکند ، بنابراین باطری شارژ میشود. این یک ترفند برای استفاده بیشتر از موتور شارژی میباشد.

 

یکی دیگر از مزایای اجاره موتور در کیش و استفاده از موتور برقی در کیش ، امکان استفاده بانوان از این موتورها می باشد. با توجه به اینکه در بسیاری از شهر های ایران موتور سواری برای خانم ها ممنوع می باشد و اجازه موتور سواری ندارند، اما در جزیره کیش بانوان می تواند از موتور های شارژی استفاده کنند و از موتور سواری لذت ببرند.

اجاره موتور در کیش

در کدام قسمت های جزیره موتور سواری مجاز می باشد؟

اگر میخواهید در کیش موتور برقی اجاره کرده و سوار شوید ، فقط مجاز هستید مسیر دوچرخه سواری تردد نمایید و اجازه ورود به پیاده رو و خیابان های شهری را ندارید، در غیر این صورت جریمه خواهد شد ، اما خبر خوب این که در تمام نقاط در جزیره زیبای کیش ، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری تعبیه شده است و به راحتی میتوانید همه نقاط جزیره کیش را با موتور بگردید. معمولاً بهترین و جذاب ترین قسمت جزیره برای تفریح و موتور خط ساحلی غربی و شرقی می باشد. در ساحلی شرقی یک مسیر حدود ۵.۵ کیلومتری برای موتور سواری در نظر گرفته شده است، که می توانید از منظره ساحل و صدای امواج در هنگام موتور سواری با موتور برقی و مشاهده طلوع خورشید لذت ببرید.

در ساحل غربی نیز میتوانید موتور سواری کنید و از دیدن غروب خورشید لذت ببرید. همچنین در مسیر هایی که برای موتور سواری آفرود تعمیر شده است می توانید موتورهای چهار چرخ اجاره کنید و یک تفریح پر هیجان را تجربه نمایید.

به صرفه بودن هزینه اجاره موتور در کیش، در مقایسه با وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی ، یکی دیگر از مزایای اجاره موتور در کیش می باشد.

برای لذت بردن از تفریح موتور سواری در کیش کافی است که با قوانین آشنا باشید و بقیه کارها را به مجموعه ما بسپارید، تا بتوانید لحظات لذت بخش و به یادماندنی در جزیره کیش تجربه کنید.

تنوع بالای تفریحات در جزیره کیش سلیقه همه مخاطبان را با هر بودجه‌ای راضی می‌کند. چنان‌که یاد شد گشت و گذار در جزیره خود یکی از جاذبه‌های این مکان به شمار می‌آید؛ موتورسواری نیز یکی از این تفریحات است.  مطابق با قوانین، از سال 1383 ورود هر نوع موتور سیکلت بنزینی به کیش ممنوع و مشمول توقیف و پرداخت جریمه شد و تمام موتورها با موتور برقی یا موتور شارژی جایگزین شدند. 

موتورهای برقی از رایج‌ترین وسایل نقلیه کم هزینه در کیش هستند. این موتورها  را اصطلاحا اسکوتر می‌گویند که با برق شارژ شده و با شارژ کامل پیمایش 110 کیلومتر و یک ساعت گشت کامل را پشتیبانی می‌کنند. موتورهای اسکوتر در دونوع تک‌نفره و دو نفره موجود بوده و شرایط استفاده از آنها داشتن  دست‌کم 15 سال سن، استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری می‌باشد. دو مزیت بزرگ این موتورها برقی بودن و بی‌صدا بودن آنها می‌باشد که تأثیر بسیاری در کاهش میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی محیط دارند.  سرعت این موتورها نیز چندان بالا نیست و شتاب زیادی ندارند؛ بنابراین در کاهش آمار تصادفات هم نقش دارند.کیش اسپید برای اجاره موتور در کیش تنوع بالایی دارد. انواع موتور برقی و نوع سه چرخه آن برای استفاده راحت تر برای کسانی که تجربه کمتری در استفاده از انواع موتورها را دارند.

کیش اسپید به عنوان یکی از بهترین و منصف ترین شرکت های اجاره موتور در کیش، موتورهای لوکس را با مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. شما با اجاره موتور از کیش اسپید، براحتی می توانید از موتورهای لوکس این مجموعه استفاده کنید و بابت برگشت ودیعه، هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز