خبرگزاری کار ایران

مکملی که می‌تواند سرنوشت دنیا را متحول کند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۷۹

شرکت صدور احرار شرق قرار است امروز پنج شنبه 25 آبان در نمایشگاه فیداکسپو تهران از محصولی رونمایی کند که می‌تواند آینده صنعت دام و طیور و حتی آینده غذایی جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. اما چگونه؟

بر اساس این گزارش؛ شرکت صاشکو در سال 1382 تکنولوژی کلات‌های پیشرفته را به عنوان یک تکنولوژی جدید در کشورهای آمریکا، اتحادیه اروپا و ایران ثبت کرد.

هر چند این فناوری تولید مکمل‌های خوراکی و دارویی در دنیا را متحول کرده، اما به دلایل نامعلومی این فعالیت‌ها در سکوت خبری و رسانه‌ای بوده است. اگر بگوییم در خارج از ایران بیشتر از آن استفاده شده، تا در داخل کشور گزاف نگفته‌ایم. اما این بار شرکت صاشکو با ساخت محصولی که در آن از تکنولوژی کلات‌های پیشرفته استفاده شده، حسابی سر و صدا به پا کرده است.

مکملی که می‌تواند سرنوشت دنیا را متحول کند!

در گفت‌وگویی که با یکی از کارشناسان این مجموعه داشتیم، بیان کردند که تا کنون دامداران و مرغ‌داران حتی با ارائه بهترین خوراک دام و طیور و مکمل‌های مختلف مانند مکمل‌های کلات قدیمی هیچ گونه افزایش کمی و کیفی در محصولات خود را تجربه نکرده‌اند؛ اما شرکت صاشکو با بهره‌گیری از تکنولوژی کلات‌های پیشرفته مکمل‌هایی تولید کرده است که به معنای واقعی کلمه، در افزایش کیفی و کمی محصولات بدون سرمایه‌گذاری در شاخص‌های دیگر موثر هستند و نه تنها باعث رشد سریع‌تر و افزایش کیفیت محصولات دامی و مرغی می‌شوند، بلکه باعث کاهش نیاز به داروها و تقویت سیستم ایمنی می‌شوند.

مکملی که می‌تواند سرنوشت دنیا را متحول کند!

***یک مکمل چگونه می‌تواند چنین تاثیری داشته باشد؟

برخی معتقد هستند که چنین ادعایی اغراق‌آمیز است اما اطلاعاتی که در مورد بسترهای سنجش و آزمون این مکمل جدید منتشر شده، حاکی از آن است که استفاده از این تکنولوژی در افزایش بهره‌وری در این صنعت کارآیی چشم‌گیری دارد و بهره‌وری را بین 3 تا 5 برابر افزایش می‌دهد. تحلیل نتایج بدست آمده از مطالعه تاثیرات این مکمل غذایی که بر روی بیش از سه هزار حیوان از مدل‌های گوناگون و مزارع پرورش متنوع بدست آمده، نشان می‌دهد که این فناوری به سرعت جایگزین مکمل‌های قدیمی در این صنعت شده است و ما با دنیایی متفاوت از آنچه قبل از ظهور این نوآوری می‌شناختیم، روبرو هستیم.

 

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز