خبرگزاری کار ایران

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۹۱۰

دانلود انیمیشن لئو با دوبله فارسی، دانلود انیمیشن Leo 2023 با زیرنویس فارسی، دانلود انیمیشن لئو ۲۰۲۳ دوبله فارسی، انیمیشن Leo ، دانلود انیمیشن leo 2023 دوبله و زبان اصلی، برای دانلود فیلم لئو 2023 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

انیمیشن Leo 2023 لئو یک فیلم انیمیشن موزیکال کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید وااختنهایم، نویسندگی اسمیگل، آدام سندلر و پل سادو و تهیه‌کنندگی سندلر و میریل سوریا است.

*******************

برای دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 رایگان به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود انیمیشن Leo 2023

********************

صداپیشگان انیمیشن لئو:

ویجی در نقش اصلی در کنار سانجی دات، آرجون، تریشا، گاوتام واسودف منون، میسکین، مدونا سباستین، جورج مریان، منصور علی خان، پریا آناند و متیو توماس به ایفای نقش پرداخته است.

داستان انیمیشن لئو:

انیمیشن لئو 2023 در مورد یک مارمولک 74 ساله به نام لئو و دوست لاک‌پشتش است که دهه‌ها در یک محفظه شیشه‌ای در یک کلاس درس در فلوریدا زندگی می‌کنند. در این میان زمانی که لئو متوجه می‌شود تنها یک سال از زندگی‌اش باقی مانده است، تصمیم می‌گیرد فرار کرده تا زندگی بیرون از کلاس درس را نیز تجربه کند اما…

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی محمدحسین مهدویان یباشد. در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

********************

 زخم کاری ۲ قسمت ۱۳

**********************

بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت:

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲ قسمت ۱۳» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

درباره سریال زخم کاری 2 بازگشت:

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

سریالی در ژانر جنایی و کمدی است به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی حسین اکبری ساخته شده است سریال دفتر یادداشت در اولین قسمت خود خوش درخشید. رضا عطاران در سریال دفتر یادداشت بعد از 10 سال به عرضع بازیگری در نمایش خانگی بازگشت.

داستان سریال دفتریادداشت

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود… پرونده‌ای که ورود آن‌ها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتباً همه چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد و…

************************

برای دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۳ دفتر یادداشت

************************

بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران , حسن معجونی , کاظم سیاحی , سوگل خلیق , مینا ساداتی

درباره سریال دفتر یادداشت

این سریال سومین تجریه کارگردانی کیارش اسدی زاده بعد از ساخت دو سریال درام «کرگدن» و«هفت » محسوب می‌شد. عطاران با قبول پیشنهاد بازی در سریال اسدی زاده به غیبت یازده ساله خود در شبکه خانگی پایان داد.

او در سریال «دفتر یادداشت» با گریم متفاوتی جلوی دوربین رفت، نخستین بار در قالب یک پوستر و یک ویدیو شات جنجالی از گریم عطاران در این سریال رونمایی شد که این رونمایی با اعتراض شدید طیفی از جامعه و البته ساترا مواجه شد.

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت ۲ فصل ۲ نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و به قلم سعید هوشیار میباشد. در این سریال بازیگرانی حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه به ایفای نقش پرداخته اند.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی 2 قسمت 2 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود نیسان آبی ۲ قسمت ۲

************************

داستان سریال نیسان آبی - فصل 2 قسمت 1

کمدی نیسان آبی 2 جدیدترین سریال طنز محصول ایران است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

سریال مرداب در ژانر درام معمایی و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده محمد شایسته میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و امیر جعفری در نقش «شکیب» و با هنرمندی مهدی هاشمی… به ایفای نقش پرداخته اند.

************************

برای دانلود سریال مرداب قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال مرداب قسمت 9

************************

بازیگران سریال مرداب

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری

داستان سریال مرداب

در سریال مرداب : آدم‌های کوچیک رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت‌تر پاک میشن ..

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 با دوبله و زیرنویس چسبیده

فصل دوم 2 رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابو طالب در حالی آغاز می‌کند که در آن شاهد حضور یک نقش جدید و جذاب با نام «جک گنجیشکه» خواهیم بود.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده فصل 2 قسمت 18 به لینک زیر مراجعه کنید

پدرخوانده فصل 2 قسمت 18

************************

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

در این فصل تعدادی از شرکت‌کننده‌های فصل اول از جمله مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، امیر علی نبویان، مجتبی پور بخش همراه با دارا حیایی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، نجمه جودکی، نادر فلاح، علیرضا مهران، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی و… حضور دارند. گردانندگی فصل دوم این رئالیتی‌شو به مانند فصل اول بر عهده « کامبیز دیرباز» است.

انتخاب یک وب‌سایت‌ایده‌آل برای دانلود انیمیشن و فیلم خارجی و ایرانی فوق‌العاده دارای اهمیت است. احتمالاً اگر از آن دسته افراد باشید که به صورت روزانه به تماشای فیلم‌های مورد نظرتان اقدام می‌کنید، حتماً به یک بستر مناسب برای دانلود انواع فیلم نیاز دارید. پر واضح است که یک سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد که افراد بتوانند از آن بعنوان یک بستر جذاب به جهت دانلود فیلم ایرانی و خارجی استفاده کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی بهترین ویژگی‌های یک سایت دانلود فیلم صبحت کنیم تا برای انتخاب چنین بستر‌هایی دغدغه‌ی کمتری داشته باشید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز