خبرگزاری کار ایران

چرا بهتر است گوشت را بسته بندی و آنلاین بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۷۴

گوشت بسته بندی شده به دلیل مزایایی نظیر حفظ کیفیت، جلوگیری از آلودگی محیطی گوشت، نقل و انتقال آسان و... باعث می‌گردد که به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید در نظر گرفته شود. مزیت اصلی خرید گوشت بسته بندی شده، به دلیل حفظ طراوت و کیفیت است. در واقع، گوشت بسته بندی شده در شرایط بهداشتی تولید و حمل و نقل می‌شود. گوشت بسته بندی به راحتی در دسترس است و می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی این محصول را به راحتی تهیه کنید.

 

خرید گوشت قرمز و گوشت سفید از جمله دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند، در واقع تهیه یک گوشت تازه، با کیفیت و مطمئن که تمام شرایط بهداشتی آن رعایت شده باشد برای افراد خیلی مهم است.

گوشت به عنوان یکی از منابع مهم برای تغذیه انسان باید از سلامت کامل برخوردار باشد. اطمینان از سلامت و بهداشتی بودن گوشت زمانی حاصل می‌شود که توسط دامپزشکان متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. به همین دلیل بازرسان در تمام مراحل کشتار و پس از کشتار دام نظارت دارند و در مراحل بسته بندی نیز کارشناسان به استاندارد محیط بسته بندی نظارت دارند و در نهایت هم حمل و نقل با رعایت تمام ضوابط و حفظ زنجیره سرد تا رسیدن به دست مصرف کننده انجام می‌گیرد.

گوشت بسته بندی شده به دلیل مزایایی نظیر حفظ کیفیت، جلوگیری از آلودگی محیطی گوشت، نقل و انتقال آسان و... باعث می‌گردد که به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید در نظر گرفته شود.

مزیت اصلی خرید گوشت بسته بندی شده، به دلیل حفظ طراوت و کیفیت است. در واقع گوشت بسته بندی شده در شرایط بهداشتی تولید و حمل و نقل می‌شود.

طبق گفته سازمان دامپزشکی کشور گوشت در مراکز بسته بندی در دمای 10 درجه سانتی گراد قطعه بندی و در دمای بین صفر تا چهار درجه سانتیگراد پیش سرد و در دمای منفی 35 تا منفی 40  درجه سانتی گراد منجمد می‌شود و در دمای منفی 18 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شود؛ در نهایت با ماشین‌های یخچال دار تا محل عرضه حمل می‌گردد.

جابه جایی گوشت بسته بندی راحت‌تر است و به دلیل بسته بندی امکان آلودگی محیطی کاهش پیدا می‌کند، مصرف کننده به راحتی می‌توانید در خرید گوشت مرغ، گوشت گوساله و گوشت گوسفند و... با توجه به اطلاعات درج شده روی بسته بندی از جمله تاریخ تولید و انقضا، نحوه نگهداری و... محصول خود را انتخاب و خرید نماید.

از دیگر مزیت‌های خرید گوشت بسته بندی شده این است که گوشت به شکل کاملاً پاک شده و تمیز در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد و نیاز نیست زمانی زیادی را صرف قطعه بندی و پاک کردن گوشت نمایید و به راحتی می‌تواند برای تهیه انواع غذا از این گوشت تازه و با کیفیت استفاده نماید.

چرا بهتر است گوشت را بسته بندی و آنلاین بخریم؟

 حال این سوال مطرح می شود که چرا باید گوشت بسته بندی را آنلاین خریداری نماییم. خرید آنلاین گوشت بسته بندی مزایای بسیاری برای مشتریان دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1- تنوع بالای محصولات: در فروشگاه‌های آنلاین گوشت بسته بندی، مشتریان می‌توانند به راحتی به تنوع بالایی از محصولات دسترسی پیدا کنند. همچنین به سادگی می‌توانند قیمت محصولات مختلف را مقایسه کنند و برای خود بهترین محصول را انتخاب کنند.

2- صرفه جویی در زمان: خرید آنلاین گوشت بسته بندی به شما اجازه می‌دهد که در زمان خود صرفه جویی کنید. شما نیازی به رفتن به فروشگاه‌ها را ندارید و به راحتی می‌توانید با چند کلیک، گوشت موردنظر را خریداری و با حفظ زنجیره سرد درب منزل خود دریافت نمایید.

3- اطمینان از کیفیت محصولات: فروشگاه‌های آنلاین گوشت بسته بندی بیشتر به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهند، زیرا با توجه به رقابت بیشتر در بازار، باید به مشتریان خود کیفیت بالایی ارائه دهند.

همچنین، بسیاری از فروشگاه‌ها به گواهینامه‌‌های کیفیت مختلف دست پیدا کرده‌اند که اطمینان می‌دهد محصولاتی که ارائه می‌دهند، با استاندارهای کیفیت مطابقت دارد.

4- ارسال سریع و راحت: یکی از مزیت‌های مهم خرید آنلاین گوشت این است که می‌توانید محصولات خود را در راحت ترین شرایط ممکن دریافت کنید. در واقع شما نیازی به رفتن به فروشگاه ندارید و می‌توانید با چند کلیک به سادگی گوشت بسته بندی را خریداری نمایید.

5- حفظ تازگی و سلامت گوشت: بهداشت در زنجیره تولید گوشت یکی از مهمترین موارد در تأمین سلامت غذایی از کشتار تا مصرف است، همچنین جلوگیری از تغییر دما از نکات مهم دیگر در حفظ سلامتی و کیفیت گوشت است. تغییر دما باعث تغییر رنگ و مزه، تغییر بافت گوشت و جذب آلودگی‌ها میکروبی می‌گردد. به همین دلیل توصیه می‌شود گوشت را به شکل بسته‌بندی تهیه نمایید. حمل توسط ماشین‌های یخچال دار با حفظ زنجیره سرد باعث حفظ کیفیت و سلامت گوشت تا درب منزل می‌گردد.

راهنمای خرید آنلاین گوشت بسته‌بندی

واحدهای بسته‌بندی مجاز توسط مراجع ذی‌ربط کشور ازجمله سازمان دامپزشکی کشور دارای مجوز بوده و در یک مکان سرپوشیده، بهداشتی و مجهز با استفاده از امکانات، تأسیسات و تجهیزات عملیات قطعه‌بندی، بسته‌بندی گوشت با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ زنجیره سرد محصول انجام می‌گیرد.

گوشت عموماً به چهار دسته دسته گوشت قرمز ،گوشت سفید، آلایش و فرآوردهای گوشتی تقسیم‌بندی می‌شود که ازجمله گوشت‌های قرمز پراستفاده می‌توانیم به گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و ... اشاره‌کنیم. گوشت سفید هم شامل: گوشت مرغ، گوشت بوقلمون، بلدرچین، ماهی و میگو و... است.

خرید آنلاین گوشت مرغ

 گوشت مرغ ازجمله گوشت‌های رایج در بین ما ایرانی‌ها است که تشخیص تازگی و سلامت آن اهمیت زیادی دارد. اولین نشانه در تشخیص سلامت گوشت مرغ توجه به بافت آن است که باید بدون خون‌مردگی و کبودی، براق و رنگ گوشت صورتی روشن با تکه‌های چربی سفیدرنگ باشد.

 گوشت مرغ تازه معمولاً تا ۷۲ ساعت در یخچال نگهداری می‌شود و بعد از آن می‌توانید به مدت ۹ ماه در فریزر نگهداری نمایید.

خرید آنلاین گوشت گوسفند

گوشت گوسفند ازجمله گوشت‌های پرمصرفی که یک منبع غنی پروتئین است. گوشت گوسفندی قرمز کم‌رنگ است و در مقایسه با گوشت گوساله چربی بیشتری دارد. روشن بودن رنگ گوشت یکی از نشانه‌های گوشت تازه و جوان است.

گوشت گوسفند در فروشگاه‌های آنلاین در قطعه‌بندی‌های مختلف ازجمله گوشت گردن، قلوه‌گاه، راسته، ران، سردست، فیله، ماهیچه، شیشلیک و ... به فروش می‌رسد.

خرید آنلاین گوشت گوساله

گوشت قرمز  از جمله گوشت گوساله به‌عنوان یک منبع مهم پروتئینی در سبد غذایی محسوب می‌گردد. گوشت گوساله در قطعه‌بندی‌های مختلف در فروشگاه آنلاین به فروش می‌رسد، از جمله آیتم‌های قطعه‌بندی در گوشت گوساله می‌توانیم به ران، سردست، فیله، راسته، ماهیچه اشاره‌کنیم.

 

چرا بهتر است گوشت را بسته بندی و آنلاین بخریم؟

از کجا گوشت و مرغ را آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین گوشت بهتر است از فروشگاهی انجام شود که مجوزهای لازم را داشته باشد تا خیالمان از کیفیت و سلامت محصول مطمئن خواهد بود. کیفیت، تازگی و سلامت گوشت و مرغ از جمله شاخصه‌های اصلی فروشگاه روناک پروتئین است که همواره در تولید محصولات خود این نکات را در نظر دارد.

این شرکت به‌عنوان یک تولید کننده کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند و گوشت تازه کشتار روز و سالم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محصولات تولید شده این شرکت انبار نمی‌شود و به‌صورت تازه در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.شما خیالتان از خرید راحت بوده و می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشت تازه به دست شما می‌رسد.

 ضمانت مرجوعی محصولات این شرکت یکی از مزیت‌های است که اگر مصرف‌کننده به هر دلیل از محصول رضایت نداشت آن را مرجوع نموده و محصول دیگری دریافت کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به ویژگی‌های شاخص این شرکت اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

 1-صرفه‌جویی در زمان و هزینه

 2- حفظ زنجیره سرد و حمل با ماشین‌های یخچال دار شرکت با دمای 4 درجه سانتی‌گراد از کشتار تا درب منزل

 3- تحویل رایگان و در زمان کوتاه درب منزل

4-ضمانت مرجوعی

5-بهره‌مندی از تخفیفات ویژه دوره‌ای

6- خرید آسان از طریق سایت

7- تنوع بالای محصولات

برای خرید آنلاین گوشت می‌توانید به سایت روناک پروتئین به آدرس ronakprotein.com مراجعه نمایید یا برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 53306-021 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز