خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم (دانلود قسمت 2 داوینچیز) کامل با حجم نیمه رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۳۱

دانلود سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم، دانلود قسمت 2 سریال داوینچیز، دانلود قسمت ۲ داوینچیز، دانلود قسمت دوم سریال داوینچیز، دانلود فیلم داوینچیز قسمت 2 دوم، دانلود سریال داوینچیز قسمت 2 چهارم، برای دانلود قسمت جدید سریال داوینچیز به لینک زیر مراجعه کنید.

دانللود سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم (قسمت 2 داوینچیز) به کاگردانی افشین هاشمی زاده محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر کمدی و ماجراجویی و درام میباشد. در این سریال بازیگرانی همچون سام درخشانی و سیما تیرانداز و مونا فرجاد به ایفای نقش پرداخته اند.

*******************

برای دانلود سریال داوینچیز قسمت 2 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال داوینچیز قسمت 2

********************

بازیگران سریال داوینچیز:

سام درخشانی, سیما تیرانداز, مونا فرجاد, رضا بهبودی

داستان سریال داوینچیز:

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

انتخاب یک وب‌سایت‌ایده‌آل برای دانلود سریال ایرانی فوق‌العاده دارای اهمیت است. احتمالاً اگر از آن دسته افراد باشید که به صورت روزانه به تماشای فیلم‌های مورد نظرتان اقدام می‌کنید، حتماً به یک بستر مناسب برای دانلود انواع فیلم نیاز دارید. پر واضح است که یک سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد که افراد بتوانند از آن بعنوان یک بستر جذاب به جهت دانلود فیلم ایرانی و خارجی استفاده کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی بهترین ویژگی‌های یک سایت دانلود فیلم صبحت کنیم تا برای انتخاب چنین بستر‌هایی دغدغه‌ی کمتری داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز