خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman 2 2023 آکوامن و پادشاهی گمشده با دوبله و زیرنویس فارسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۷۸

دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman 2 2023با زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده با دوبله فارسی، دانلود فیلم Aquaman 2 and the Lost Kingdom 2023، فیلم سینمایی آکوامن ۲ دوبله فارسی رایگان، برای دانلود فیلم آکوامن 2 و پادشاهی گمشده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فیلم آکوامن 2 Aquaman 2 and the Lost Kingdom 2023 آکوامن و پادشاهی گمشده یک فیلم رو به انتشار آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیت آکوامن از دی‌سی کامیکس میباشد ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی‌سی فیلمز و د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شد ‌است.

*******************

برای دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman 2 2023 رایگان به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم آکوامن 2

********************

بازیگران فیلم آکوامن 2:

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم آکوامن 2:

در سال ۱۹۸۵ در مین، نگهبان فانوس دریایی توماس کری در یک طوفان موفق به نجات آتلانا، ملکه آتلانتیس می‌شود. آن‌ها عاشق هم شده و صاحب پسری به نام آرتور می‌شوند که می‌تواند با موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. سربازان آتلانتیس برای بردن آتلانا می‌آیند و او مجبور می‌شود خانواده اش را رها کند. او برای تربیت آرتور به مشاورش نیودیس ولکو اعتماد می‌کند.

در داستان “آکوامن و پادشاهی گمشده” آکوامن که در حال حاضر پادشاه جزیره آتلانتیس است، ماموریتی دشوار را بر عهده می‌گیرد. او باید آتلانتیس را و همچنین سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، نجات دهد. برای این منظور، او به یک شخصیت غیرمنتظره و معمولی ترین انسان‌ها نیز شتاب می‌دهد و با او همتا می‌شود. این همبستگی بین دو شخصیت، ماجراهایی پر از اکشن و تخیل را به تصویر می‌کشد.

انتخاب یک وب‌سایت‌ایده‌آل برای دانلود فیلم خارجی و ایرانی فوق‌العاده دارای اهمیت است. احتمالاً اگر از آن دسته افراد باشید که به صورت روزانه به تماشای فیلم‌های مورد نظرتان اقدام می‌کنید، حتماً به یک بستر مناسب برای دانلود انواع فیلم نیاز دارید. پر واضح است که یک سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد که افراد بتوانند از آن بعنوان یک بستر جذاب به جهت دانلود فیلم ایرانی و خارجی استفاده کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی بهترین ویژگی‌های یک سایت دانلود فیلم صبحت کنیم تا برای انتخاب چنین بستر‌هایی دغدغه‌ی کمتری داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز