خبرگزاری کار ایران

فوم گرمایش از کف را بدون واسطه خریداری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۴۷

امروزه علم در زمینه‌ها و صنایع مختلف به شکل چشم‌گیری پیشرفت کرده است. این پیشرفت بیش از هر چیز سبب آسایش و رفاه بیشتر برای انسان‌ها شده است. از جمله مهم‌ترین این صنایع، صنعت ساختمان‌سازی و خدمات مختلفی است که در ساختمان‌ها ارائه می‌شوند. امروزه برای تامین انرژی مورد نیاز ساختمان‌ها از سیستم گرمایش از کف استفاده می‌کنند.

به این صورت که به وسیله‌ آب گرم یا برق، گرمای مورد نیاز محیط را از کف ساختمان تامین کرده و دما را همواره در حالتی متعادل و مطبوع نگهداری می‌کنند. برای این کار باید از فوم گرمایش از کف استفاده شود. این فوم که انواع مختلفی دارد، بسیار کاربردی بوده و مزیت‌های گوناگونی دارد.

سیستم گرمایش از کف چیست؟

گرمایش از کف سیستمی است که سعی دارد حرارت مورد نیاز محیط را از کف ساختمان تامین کرده و دما را همواره در حالتی متعادل نگه دارد. این کار علاوه‌بر اینکه به مصرف بهینه انرژی کمک می‌کند، باعث می‌شود که تمام محیط ساختمان دمایی یکدست و به‌اندازه داشته باشد. با این کار شما می‌توانید محیط خانه را دلچسب کرده و آسایش و رفاه را برای ساکنین چند برابر کنید.

این کار از دو طریق قابل اجراست؛ اول اینکه می‌توان از لوله‌های آب گرم در کف استفاده کرد و در روش دوم می‌توان گرمای مورد نیاز را به وسیله‌ برق تامین کرد. در روش اول حتما باید از لوله‌های مستحکم استفاده کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربات و حرارت داشته باشند. خرید لوله پنج لایه برای این کار پیشنهاد مناسبی است. برای حفظ این حرارت از فوم گرمایش از کف استفاده می‌شود که خود مزایای مختلفی دارد.

فوم گرمایش از کف را بدون واسطه خریداری کنید

فوم گرمایش از کف چیست؟

این فوم ابزاری است که برای حفظ و نگهداری گرمای تولیدشده در کف و به‌عنوان عایق گرمایش از کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای جلوگیری از هدررفت گرما و حفظ آن به شکل مطبوع و یکنواخت باید از این ابزار استفاده شود. این متریال مهم‌ترین ابزار در اجرای گرمایش از کف است.

مزیت‌های استفاده از آن به گونه‌ای است که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در تعریفی دقیق‌تر می‌توان گفت هر نوع ورقه و پارچه‌ای که به‌صورت یکنواخت باشد و بتواند از خارج شدن گرما جلوگیری کند، در این دسته قرار می‌گیرد. البته دقت کنید که مقاومت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است؛ زیرا باید در برابر حرارت، ضربه و هر گونه خطری استقامت داشته باشد. صفحاتی همچون: متالایز، فون ساده، یونولیت و هر صفحه‌ دیگری که برای حفظ حرارت کاربردی باشد، در این دسته قرار می‌گیرد.

فوم گرمایش از کف بسیار کاربردی است و ازآنجاکه قیمت آن باتوجه‌به متراژ ساختمان، نوع فوم، نوع لوله و مبدل حرارتی و ... متفاوت است، بهتر است آن را بدون واسطه از فروشگاه‌هایی همچون فروشگاه بهین فلکس که تولیدکننده این محصول است، تهیه کنید تا این پنل گرمایش از کف با قیمتی به‌صرفه در اختیار شما قرار گیرد.

کاربردهای پنل گرمایش از کف

همانطور که گفته شد، این متریال در انواع محیط‌ها و ساختمان‌ها برای حفظ گرما و جلوگیری از هدر رفتن آن استفاده می‌شود. در واقع برای استفاده از آن نمی‌توان چارچوب یا محدودیتی تعیین کرد. در هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری باتوجه‌به نوع استفاده از آن می‌توان این سیستم گرمایش را اجرا و از این صفحات استفاده کرد؛ اما بهتر است بدانید که این عایق گرمایش از کف برای خانه‌ها و ساختمان‌هایی که متراژ بالایی دارند، بسیار مناسب است.

همچنین کاربرد فوم گرمایش از کف معمولا در محیط‌هایی با سقف بلند و پنجره‌های بزرگ است. اگر ساختمان شما دارای طبقات زیرین بوده یا در آن از کفپوش‌های سرد همچون سنگ و سرامیک استفاده شده است، ما استفاده از این عایق را به شما توصیه می‌کنیم.

مزایای استفاده از فوم گرمایش از کف

استفاده از این پنل گرمایش از کف مزیت‌های مختلفی به همراه دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت این است که شما می‌توانید گرمای مورد نیاز تمام ساختمان را به شکلی منسجم و در اندازه‌ مورد نیاز تامین کنید. در واقع تفاوتی ندارد خانه‌ شما چه اندازه باشد یا در چه محیطی قرار گرفته باشد؛ این پنل، حرارت مورد نیاز را به خوبی در کل محیط حفظ می‌کند. از دیگر مزیت‌های آن صرفه‌جویی در مصرف انرژی است؛ می‌توان گفت مصرف انرژی به کمک این عایق تا 40 درصد کاهش پیدا می‌کند.

در اکثر سیستم‌های گرمایشی همچون موتورخانه، شوفاژ و ... هزینه‌ نصب، حفظ و نگهداری بسیار زیاد است. فوم گرمایش از کف می‌تواند این هزینه‌ها را به شکل قابل‌توجهی کاهش دهد. اجرای این روش آسایش و رفاه زیادی را برای ساکنین به همراه دارد و از نظر بهداشتی نیز شرایط بهتری دارد. همچنین زیبایی محیط خانه حفظ شده و از نصب انواع وسایل گرمایشی در تمام نقاط خانه جلوگیری می‌شود. در نهایت بهتر است بدانید که استفاده از این فوم در کاهش آلودگی محیط زیست بسیار موثر است.

بهترین راه خرید صفحات گرمایش از کف

بهترین کار برای تهیه و خرید محصول ذکرشده این است که مستقیم به سراغ تولیدکننده محصول بروید و واسطه‌ها را حذف کنید. این کار علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند محصول مرغوب‌تری تهیه کنید. یکی از این تولیدکننده ها، شرکت بهین فلکس است که یکی از بزرگ‌ترین انبار های انواع عایق ساختمان را در اختیار دارد. شما می‌توانید انواع فوم گرمایش از کف را در این شرکت مشاهده و خریداری کنید. شرکت بهین فلکس با ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت توانسته است به خوبی توجه مصرف‌کننده را جلب کرده و به جایگاه بالایی در بازار خود دست پیدا کند.

فوم گرمایش از کف را بدون واسطه خریداری کنید

حذف واسطه‌ها برای تهیه‌ عایق گرمایش از کف

امروزه برای تامین گرمای مورد نیاز خانه‌ها از روشی تحت عنوان سیستم گرمایش از کف استفاده می‌شود. این روش معمولا به واسطه‌ کارگذاشتن لوله‌های مقاوم آب گرم در کف ساختمان اجرا می‌شود. برای حفظ گرما و جلوگیری از هدر رفتن آن، از فوم گرمایش از کف استفاده می‌شود.

این فوم انواع مختلفی دارد و مزایای گوناگونی نیز به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تامین حرارت مورد نیاز کل ساختمان، افزایش رفاه و آسایش ساکنین و ... اشاره کرد. برای خرید آن بهتر است به سراغ تولیدکننده های معتبر مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز