خبرگزاری کار ایران

برای مسافرت به ترکیه چه فصلی از سال مناسب است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۴۳

انتخاب یک زمان مناسب برای شرکت در تور استانبول، مسئله ای مهم به حساب می آید که کل سفر شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. اگر شما یک بازه زمانی خوب را برای سفر به استانبول انتخاب نکنید، با چالش های گسترده ای در این زمینه مواجه می شوید. جالب است بدانید که کارشناسان با تحلیل شهر های خاصی همچون استانبول، یک سری بازه های زمانی خاص را برای سفر به آن در نظر گرفته اند. البته یک سری متغیر های خاص وجود دارند که می تواند روند شرکت در تور استانبول را تحت تاثیر خود قرار دهند. با ما در ادامه همراه شوید تا بهترین زمان سفر در تور های استانبول را بررسی کنید.

 

تور استانبول در بهار

تور استانبول در بهار هم یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده است. در فصل بهار آب و هوای استانبول متغیر است. در فصل بهار، این شهر روز های بارانی و شب های خنکی را تجربه می کند. در اواخر فصل بهار، آب و هوای استانبول به تابستان شباهت زیادی دارد. در فصل بهار مردم از تنگه بسفر دیدن کرده و نسبت به گشت و گذار در محله های مختلف این شهر جذاب اقدام می نمایند. از جمله مزایای سفر با تور استانبول بهار می توان کاهش هزینه ها و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر اشاره نمود. البته که سفر در بهار یک سری معایب خاص را نیز به همراه دارد. آب و هوای استانبول ناپایدار بوده و بازدید از آن در فصل بهار می تواند برای شما چالش ایجاد کند.

تور استانبول در تابستان

بیایید کارمان را با بررسی تور استانبول در تابستان شروع کنیم. در فصل تابستان آب و هوای شهر استانبول نسبتا گرم و خشک است. معمولا دما در این بازه زمانی از 25 درجه تا 35 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که مردم کشور ترکیه در فصول گرمی همچون تابستان به سراغ مناطق دیدنی و تفریحی خود می روند. بازدید از مسجد سلطان احمد، کاخ دلما باغچه و مراجعه به سواحل شهر استانبول به عنوان مهم ترین تفریحات مردم در  سفر تور استانبول تابستان شناخته می شوند. البته که سفر به استانبول در فصل تابستان یک سری مزایا و معایب خاص را به همراه دارد. با دنبال کردن این پروسه شما می توانید در آب و هوایی مطلوب نسبت به گشت و گذار در شهر و لذت بردن از سواحل زیبای آن بپردازید. این در حالی است که گاهی اوقات دمای این شهر به 40 درجه رسیده و تفریح را برای شما دشوار می کند.

برای مسافرت به ترکیه چه فصلی از سال مناسب است؟

سفر به استانبول

تور استانبول پاییز

آیا شما هم به دنبال شرکت در تور استانبول هستید؟ پس پاییز یک گزینه عالی برایتان به حساب می آید. در فصل پاییز، آب و هوای استانبول بین 9 تا 20 درجه سانتی گراد متغیر است. در این بازه زمانی شما می توانید از قدم زدن نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید که در پاییز این شهر آب و هوای مطلوبی داشته و همین مسئله هم لذت سفر شما را چند برابر می کند. اگر شما با تور استانبول پاییز سفر کنید، می توانید از طبیعت فوق العاده این شهر لذت ببرید. پارک های بزرگ این شهر در فصل پاییز میزبان مسافران زیادی هستند. البته که در این بازه زمانی شما می توانید به بازدید از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری اقدام نمایید.

تور استانبول زمستان

در فصل زمستان آب و هوای استانبول به شدت سرد خواهد بود. میانگین دمای این شهر در زمستان بین 3 تا 9 درجه متغیر است. البته که این مسئله روی هزینه تور استانبول زمستان هم موثر است. جالب است بدانید که در این بازه زمانی، مردم نسبت به سورتمه سواری، بازدید از مراکز خرید، مراجعه به رستوران های محبوب و گشت و گذار در بازار بزرگ اقدام می نمایند. مهم ترین عیب سفر به استانبول در زمستان، آب و هوای سرد این منطقه است.

تور آنتالیا در زمستان

آیا قصد دارید در زمستان به آنتالیا سفر کنید؟ پس با هم آب و هوا و تفریحات این شهر را در زمستان مرور می  کنیم که با خیال راحت مسافرت کنید. در فصل زمستان ، آب و هوای آنتالیا سرد و همچنین پر بارش می باشد. همچنین این شهر دارای تفریحات زمستانی زیادی می باشد که در سفر با تور آنتالیا زمستان، می توانید از آنها لذت ببرید.از بهترین تفریحات، اسکی در کوه های برفی آنتالیا،بالن سواری در کاپادوکیا،رفتن به دریاچه یخ زده چیلدیر و همچنین گشت و گذار در سواحل آنتالیا می باشد.هنگام سفر به آنتالیا در زمستان ، حتما لباس گرم همراه  داشته باشید.

 

تور آنتالیا در بهار

بهترین زمان رفتن به آنتالیا در فصول گرم سال و بهار می باشد.در بهار هوای آنتالیا خنک است و سفر با تور آنتالیا بهار ، لذت های زیادی را به همراه دارد . تفریحات آبی آنتالیا در فصل بهار لذت زیادی برای مسافران به ارمغان می آورد. همچنین بسیاری از مردم برای ایام و جشن های نوروزی به آنتالیا سفر می کنند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز