خبرگزاری کار ایران

وبسایت یا اینستاگرام؟ کدام یک فروش و سود بیشتری به همراه دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۸۹

تصور کنید که یک آنلاین شاپ کوچک دارید و به مشتریانتان در فضای اینستاگرام محصول می‌فروشید. شما تعدادی مشتری ثابت دارید که نیازهایشان را از طریق فروشگاه شما برطرف می‌کنند، و البته تعدادی مشتری جدید که با هر بار تبلیغات یا معرفی شاپ شما به سمتتان سرازیر می‌شوند.

 داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند میزان درآمد ثابتی را برای شما در ماه تضمین کند (البته اگر آن را رشد دهید و به صورت مداوم رویش کار کنید). اما در هنگام مقیاس‌پذیری یا scaling ممکن است کمی شما را با چالش مواجه کند، برای این که کسب‌وکارتان را گسترده کنید، لاین‌های جدیدی به آن اضافه کرده و تعداد مشتریانتان را بیشتر کنید، نیاز به یک پلتفرم بزرگ‌تر دارید. پلتفرمی مانند وب سایت. در این مطلب مزایا و معایب فروش در سایت و اینستاگرام را با هم بررسی کرده و تصمیم می‌گیریم که کدامشان بهتر هستند.

آنلاین شاپ اینستاگرامی، یک بستر مناسب برای تازه‌کارها

اگر تا امروز کسب‌وکار اینترنتی نداشته‌اید، اما به شروع کردن چنین کاری فکر می‌کنید، فاصله شما با ایجاد اولین فروشگاه آنلاین خودتان تنها 5 دقیقه و چند کلیک در اینستاگرام است. حالا که پیج خودتان را ایجاد کرده‌اید، کافی است در آن محصول بگذارید، به خوبی تولید محتوا کنید، و با مقداری سود محصولات را بفروشید. این محصولات را می‌توانید از عمده‌فروشی‌ها، بازار بزرگ شهرتان یا حتی آنلاین شاپ‌های دیگر بخرید، یا حتی آن‌ها را خودتان بسازید (مثلا شمع، وسایل چرمی یا انواع محتواها و آموزش‌ها به صورت پکیج).

یکی از خوبی‌های اینستاگرام تعداد بسیار بالای ایرانیان حاضر در آن است، و اعتماد روزافزون آن‌ها به آنلاین شاپ‌ها. این روزها خیلی‌ها وسایل خانگی، انواع اکسسوری، لباس و ظرف و ظروف و حتی طلا و نقره را از اینستاگرام می‌‌خرند، و این بازار هنوز هم پتانسیل زیادی برای حضور کسب‌وکارهای جدید دارد.

با وبسایت می‌توانید هر تعداد محصولی را بفروشید

وقتی تعداد مشتری‌ها زیاد می‌شود، فرایند خرید باید سریع‌تر و کارآمدتر از همیشه انجام شود. این موضوع هم به نفع فروشنده است، هم به نفع مشتریان. برای فروشندگان اتوماتیک شدن فرایند خرید و ایجاد داده‌های منظم، به سرعت فروش کمک کرده و اطلاعات دسته اول و مهمی به آن‌ها می‌دهد، تا بر اساس آن بتوانند کسب‌وکار را رشد دهند. همچنین مشتریان هم راحت‌تر هستند که بتوانند از بین ده‌ها محصول با سرچ و فیلتر، به محصول مورد نظر خودشان برسند، قیمت آن را با سایت‌های دیگر بسنجند و البته با اتصال به یک درگاه پرداخت شخصی امن مبلغش را بپردازند.

با داشتن یک سایت فروشگاهی، کارهایی مثل گرفتن شماره کارت، کارت به کارت‌های زمان‌گیر، مشکل فیش‌‌های واریزی فیک، دریافت آدرس و مدیریت دایرکت‌ها از روند کاری شما حذف شده و کاملا اتوماتیک می‌شوند. همچنین امنیت پرداخت بسیار بالا می‌رود، و این باعث می‌شود که مشتریان بیشتری به شما اعتماد کرده و وفادار شوند.

همچنین به یاد داشته باشید که شما می‌توانید «هر محصولی» را در آن بفروشید، از محصولات فیزیکی مثل لباس و کفش و تابلو و انواع خوراکی، تا فایل‌هایی مثل کد، پادکست، سخنرانی، اموزش‌های مختلف، پلاگین و… .

با فروشگاه ساز زرین اکسپرس، برای کسب‌وکار خودتان یک سایت بسازید

مهم است که سایت فروشگاهی شما، کاربری ساده‌ای داشته باشد. هم برای خودتان به عنوان ادمین و مدیر سایت و هم برای مشتریانی که در فضای آن قصد خرید دارند. یکی از ابزارهایی که می‌تواند خیلی سریع و ساده وب سایت شما را آماده کرده و به شما بدهد، زرین اکسپرس است. زرین اکسپرس یک فروشگاه ساز رایگان ایرانی و معتبر است، که با استفاده از ابزارهای آماده و امکان درگ اند دراپ، به شما توانایی ساختن یک سایت با دست خودتان را می‌سازید.

در زرین اکسپرس محیط طراحی بسیار ساده و مینیمال، و صفر تا صد طراحی سایت با خود شماست. در واقع «بدون هیچ دانش برنامه‌نویسی» این امکان را دارید که قسمت‌‌های مختلف یک سایت را بسازید، آن‌ها را جا به جا کنید، در سایتتان محصول بگذارید و برای همه صفحاتش محتوا بنویسید. مهم‌تر از همه، در نسخه اولیه سایت این امکان هم هست که بدون اتصال به اینماد فروش محصولات را شروع کنید. زرین اکسپرس مشتریان شما را به درگاه هوشمند زرین پال راهنمایی کرده، و امکانات کامل آن را در اختیار شما می‌گذارد.

وبسایت یا اینستاگرام؟ کدام یک فروش و سود بیشتری به همراه دارد؟

ویژگی‌های خاص زرین اکسپرس برای کسب‌‌وکار شما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زرین اکسپرس سادگی کار با آن است، به این معنی که شما برای ساختن وب سایت ابتدایی خودتان تنها به پنج دقیقه زمان نیاز دارید، بدون این که برنامه‌نویسی بلد باشید یا حتی کد بنویسید. همه چیز در این ابزار با درگ اند دراپ و ابزارهای بسیار ساده انجام می‌شود، و وب سایت فروشگاهی شما در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این‌ها بخشی از فیچرهای زرین اکسپرس برای کاربران هستند:

  • راه‌اندازی رایگان و سریع
  • اضافه کردن محصول به اندازه نامحدود
  • ثبت نام و پیگیری نماد الکترونیکی برای شما
  • اتصال به درگاه پرداخت هوشمند زرین پال و 6 درگاه معتبر بانکی ( مانند درگاه پرداخت بانک ملت، پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و…)
  • امکان مدیریت امور مالی و رصد تمام تراکنش‌‌ها در پنل
  • قابلیت ایجاد یک وبلاگ اختصاصی
  • امکان درج و تغییر محتوا در همه صفحات سایت
  • دارای یک پنل مدیریتی برای اداره محصولات
  • دارای گواهی‌نامه SSL
  • امکان درج نظر توسط مشتریان
  • اتصال به دامنه اختصاصی
  • اتصال به ابزارهای کاربردی برای‌ آنالیز سایت (مثل گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر)
  • پشتیبانی آنلاین 
  • مدیریت ارسال محصول 
  • اضافه کردن محصول از اینستاگرام (به زودی)
  • تسویه ۲۴ ساعته

چگونه در زرین اکسپرس فروشگاه بسازم؟

شما می‌‌توانید به وب سایت زرین پال ( صفحه https://www.zarinpal.com/landing/sitesaz) مراجعه کرده و روی دکمه «ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان» کلیک کنید و وارد صفحه ثبت‌نام بشوید.در این مرحله با وارد کردن یک سری اطلاعات هویتی مانند کد ملی و شماره شبا، به راحتی حساب کاربری خود را ساخته و وارد محیط فروشگاه ساز می‌شوید. حالا تمام امکانات پنل رایگان زرین اکسپرس در اختیار شماست تا بتوانید فروشگاه خودتان را بسازید و «بدون نیاز به اینماد» فروش را شروع کنید. در این نسخه هم می‌توانید ۲۰ محصول اضافه کرده (و به صورت نامحدود بفروشید)، محصولات را فیلتر کنید، ایمیل اضافه کنید، سایتتان را طراحی کنید و… .

اگر کسب‌وکار شما کوچک است و می‌خواهید با صرف یک هزینه منطقی برای آن سایت بسازید، حتما از امکانات زرین اکسپرس اضافه کنید. هزینه پکیج حرفه‌ای با تمام این امکانات، ۱.۴۴۰.۰۰۰ تومان برای یک سال است، که بیشتر آنلاین شاپ‌ها امکان پرداخت آن را دارند. توجه کنید که این مبلغ برای «تمام فیچرها»ست و البته نگهداری و حفظ امنیت سایت در طول یک سال. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل یا چالش در ساختن و نگهداری صفحات سایت، می‌توانید با پشتیبانی زرین اکسپرس تماس گرفته و موضوع را حل کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز