خبرگزاری کار ایران

چطور برای محصولاتمان لیبل تولید کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۰۵

در دنیای رو به رشد کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به بسته‌بندی ایمن و جذاب برای ارسال محصولات به مشتریان، اهمیت فوق‌العاده‌ای یافته است.

 

 از همین رو، لیبل به عنوان یکی از جزءهای بسته‌بندی، نقشی بسیار مهم و گاهاً حیاتی در تشخیص و جلب توجه به خود ایفا می‌کند.با چاپ لیبل پشت چسب دار علاوه بر تکمیل بسته بندی محصول میتوانید اطلاعاتی راجع به محصول به مشتریان بدهید و در خرید کردن به انها کمک کنید.

اگر شما هم به دنبال چاپ لیبل برای محصولات و خدمات خود هستید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

چاپ لیبل پشت چسب دار

چطور برای محصولاتمان لیبل تولید کنیم؟

  • اگر کسب و کار خانگی و یا کوچک دارید و میخواهید با توجه به فروش خود لیبل چاپ کنید و هر زمان که خواستید به ان دسترسی داشته باشید، بهتر است از مینی پرینترها که قیمت بین 500.000 تا 1500.000 تومان دارند استفاده کنید.

  • اگر قصد دارید برای محصولاتتان لیبل بارکد یا اموال و... تولید کنید میتوانید از پرینترهای لیبل زن استفاده کنید. قیمت دستگاه های لیبل زن از حدود 2 میلیون تومان شروع میشود و تا بازه 80 الی 90 میلیون تومان هم قیمت دارند ولی باید با توجه به نیاز خود و مشخصات دستگاه لیبل زن، دستگاهی را انتخاب کنید که هم نیاز شما را رفع کند و هم کمترین قیمت را داشته باشد.

  • اگر قصد دارید لیبل های چاپ تک رنگ یا 4رنگ، برش خاص، ابعاد دلخواه، جنس های متنوع و همچنین با خدمات پس از چاپ نظیر روکش سلفون، یووی، طلاکوب و... سفارش دهید بهتر است سفارش خود را به چاپخانه ای بدهید که از نظر کیفیت ، قیمت و زمان تحویل برتری داشته باشد.

سفارش چاپ لیبل پشت چسب دار

اگر قصد سفارش چاپ لیبل پشت چسب دار در هر تیراژی بصورت تک رنگ یا چهاررنگ دارید بهتر است در ابتدا با انواع جنس ان اشنا شوید تا بهترین جنس برچسب را برای محصول خود را انتخاب کنید. برای اشنایی بیشتر با انواع جنس لیبل بهتر است مقاله ی طراحی و چاپ لیبل را بخوانید.

 

 

برای سفارش چاپ لیبل میتوانید به صورت حضوری به دفاتر تبلیغاتی مراجعه کنید و یا میتوانید با سرچ درگوگل، چاپخانه مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.

دقت کنید که شما قبل از چاپ لیبل باید فایل طراحی شده لیبل را داشته باشید. اگر خودتان مهارت کافی در طراحی دارید میتوانید طراحی لیبل را خودتان انجام دهید، در غیر این صورت در هنگام سفارش چاپ میتوانید درخواست طراحی لیبل کنید.

اگر به دنبال یک چاپخانه مطمئن هستید که کیفیت و قیمت محصولات چاپی را تضمین کند ما به شما چاپ سورن را پیشنهاد میکنیم.چاپ سورن با بیش از 20 سال سابقه فعالیت، تمامی محصولات چاپی نظیر چاپ لیبل پشت چسب دار، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، چاپ کاتالوگ،چاپ تقویم و... را با بهترین کیفیت و قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارها میتوانید از سایت این مجموعه به ادرس https://sorenprinting.com/ مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد برای تهیه لیبل محصولات و یا خدمات خود میتوانید دستگاه چاپ لیبل خریداری کنید و یا میتوانید سفارش چاپ لیبل را به چاپخانه ها بسپارید. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند که شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه چیزی برای شما اولویت دارد میتوانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

چطور برای محصولاتمان لیبل تولید کنیم؟

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز