خبرگزاری کار ایران

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس 1403

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۱۰

یکی از نیازهای همه افرادی که می‌خواهند در فضای آنلاین حضور داشته باشند، طراحی سایت است. مسئله مهمی که برای مشتریان وجود دارد، هزینه طراحی سایت است. گاهی اوقات گران یا ارزان بودن این روش برای افراد اهمیت ندارد؛ بلکه تناسب هزینه در نظر گرفته شده با خدمات ارائه شده حائز اهمیت خواهد بود. برای مثال وب سایت‌های پرسنال برند و وب سایت‌های شرکت‌های بزرگ تفاوت زیادی با هم دارند؛ در نتیجه هزینه آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه به سایر عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس می‌پردازیم.

 

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت

به طور کلی طراحی سایت به عنوان یک خدمت در نظر گرفته می‌شود؛ به همین دلیل نمی‌توان هزینه مشخصی برای آن اعلام کرد. علاوه بر این قانون دقیقی در رابطه با آن وجود ندارد و بر روی فعالان این صنعت نظارت نمی‌شود. بنابراین شرکت‌های مختلف بر اساس نوع خدماتشان، هزینه متفاوتی برای این کار در نظر می‌گیرند. عوامل زیر می‌توانند تعیین کننده قیمت طراحی سایت باشند:

نوع سایت

نوع سایت روی قیمت طراحی سایت موثر است! سایت‌ها بر اساس CMS به دو گروه طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت کدنویسی شده یا اختصاصی تقسیم بندی می‌شوند. سایت‌های اختصاصی به سایت‌هایی گفته می‌شود که به صورت صفر تا صد کدنویسی شده‌ و توسط یک متخصص یا برنامه نویس طراحی شده‌اند. برای طراحی این سایت‌ها به تخصص و مهارت بالایی نیاز است و می‌توان امکانات بسیار زیادی به آن‌ها اضافه کرد. در مقابل، سایت‌های وردپرسی قرار دارند که برای طراحی آن‌ها به تخصص و مهارت بالایی نیاز نیست و امکانات آن‌ها نیز محدودتر از سایت‌های اختصاصی خواهد بود. بنابراین قیمت سایت‌های اختصاصی بالاتر از سایت‌های وردپرسی است. در ایران اکثر سایت‌ها از نوع وردپرس هستند؛ چرا که این نوع سایت قیمت مناسبی دارد و می‌تواند تمامی امکاناتی که یک سایت به آن‌ها احتیاج دارد را فراهم کند.

قابلیت‌ها و امکانات سایت

تعداد صفحات و امکانات مورد نظر کارفرما یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند بر قیمت طراحی سایت تاثیر بگذارد. همه سایت‌ها دارای برخی قابلیت‌های مهم هستند که می‌توانید آن‌ها را برای سایت خودتان درخواست نمایید. این قابلیت‌ها و امکانات عبارتند از:

قابلیت واکنش گرایی یا ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن یک سایت به این معنی است که سایت بتواند در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... به خوبی به نمایش درآید. واکنش گرا بودن وب سایت‌ها اهمیت زیادی دارد؛ چون نه تنها تجربه کاربری مناسبی برای بازدید کنندگان به همراه دارد، بلکه تاثیر به سزایی بر روی سئو وب سایت نیز خواهد داشت. شما می‌توانید از شرکت طراحی سایت درخواست کنید که سایت وردپرسی شما را به صورت ریسپانسیو طراحی نماید. این قابلیت بر روی هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است.

میزان و نوع هاست مصرفی

هاست به کامپیوترهایی گفته می‌شود که همیشه متصل به اینترنت هستند و اطلاعات سایت‌ها در آن‌ها نگهداری می‌شود. هزینه هاست به تعداد بازدید سایت و حجم اطلاعات آن بستگی خواهد داشت. کارفرما می‌تواند بر اساس نیاز خود حجم هاست را تعیین کند. در صورتی که به تازگی کسب و کارتان را راه اندازی کرده‌اید می‌توانید از یک هاست با حجم پایین استفاده کنید تا تعرفه طراحی سایت را کاهش دهید. با پیشرفت کارتان می‌توانید کیفیت و حجم هاست را افزایش دهید. برای خرید هاست باید به شرکت‌های هاستینگ مراجعه کنید. معمولا هزینه خرید آن بین ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود.

نوع دامنه سایت

دامنه به آدرس اختصاصی سایت در مرورگر گفته می‌شود. دامنه‌ها دارای انواع متعددی هستند که هزینه هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. برای مثال در ایران اکثر سایت‌ها از دامنه‌های .ir و .com استفاده می‌کنند که هزینه ثبت دامنه .com بیشتر است. قیمت دامنه‌ها بین ۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

تعداد زبان‌های سایت

برای اینکه سایتتان به چند زبان نمایش داده شود باید تغییرات زیادی در طراحی آن به وجود آید. به ازای اضافه شدن هر زبان، قیمت طراحی سایت وردپرسی چند زبانه افزایش خواهد یافت. در صورتی که سایت شما بین‌المللی است، باید حتما این قابلیت را برای آن فعال کنید.

برند و اعتبار شرکت طراحی سایت

شاید برخی از افراد این موضوع را ندانند که اعتبار و سابقه شرکت طراحی سایت تا حد زیادی بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. البته باید در نظر داشته باشید که اگر یک شرکت، قیمتی بسیار پایینی برای خدمات طراحی سایت در نظر گرفته است، صرفا شرکت خوبی نیست. برای اطلاع از کیفیت خدمات آن‌ها باید نمونه کارهای طراحی سایت آن‌ها را بررسی کنید. در زمان انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید قیمت و کیفیت خدمات آن را مقایسه کرده و یک تعادل بین آن‌ها ایجاد نمایید‌. تعداد پروژه های در دست اجرا شرکت مورد نظرتان به نوعی نشان دهنده کیفیت آن خواهند بود. به عبارت دیگر این پروژه‌ها نشان می‌دهند که افراد زیادی برای طراحی سایتشان به این شرکت اعتماد کرده‌اند.

بهتر است طراحی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. چون ممکن است برای سایتتان به لوگو نیاز داشته باشید یا بخواهید سایت را بهینه کنید. در این صورت شرکت مورد نظر با عقد قرارداد به صورت همزمان همه این کارها را برای شما انجام می‌دهد. به علاوه در این شرایط، هزینه پرداختی شما کاهش می‌یابد و پروژه سریع‌تر به شما تحویل داده خواهد شد.

 

پشتیبانی سایت

تجربه نشان داده که پشتیبانی سایت و پاسخگو بودن قبل و بعد فروش، مسئله مهمی برای مشتریان است. در صورتی که یک شرکت طراحی سایت برای خدمات خود پشتیبانی در نظر گرفته باشد، به مشتریان در زمینه ایجاد تغییرات، بروزرسانی سایت و ... کمک خواهد کرد. در واقع سایت‌ها همانند اتومبیل‌ها هستند‌. اگر به طور مرتب نگهداری و سرویس نشوند بعد از گذشت زمان خراب می‌شوند. پشتیبانی سایت نیز مانند مکانیک است. اگر چه هر روز به آن نیاز ندارید، اما وجود آن ضروری می‌باشد. شرکت‌هایی که برای سایت‌هایشان پشتیبانی قرار می‌دهند، حس اعتماد بیشتری را به مشتریان منتقل خواهند کرد.

معمولا اکثر شرکت‌ها به مدت چند ماه پشتیبانی رایگان برای کارفرمایان قرار می‌دهند. اما بعد از گذشت این زمان برای پشتیبانی هزینه‌ای دریافت خواهند کرد.

سئو و بهینه سازی سایت را فراموش نکنید

البته فراموش نکنید که هر سایتی بعد از اتمام مراحل طراحی  نیاز به خدمات سئو دارد . سئو در واقع افرایش ورودی سایت از طریق موتور های جستجو میباشد از این رو برای اینکه بتوانید فروش خوبی را در سایت وردپرسی خود تجربه کنید نیاز است از خدمات سئو استفاده کنید. البته با توجه به زمان بر بودن و هزینه سئو می توانید از خدمات سئو ارزان استفاده کنید که کمپین های افزایش بازدید سایت و تولید محتوا براساس بودجه و زمان شما طراحی می شود تا در کوتاه ترین زمان و صرف کمترین بودجه بیشترین فروش را در سایت خود تجربه کنید .

قیمت طراحی سایت با وردپرس در میلان استودیو

هزینه طراحی سایت با وردپرس نیز به عواملی که در بالا اشاره کردیم بستگی دارد و هر شرکتی  مانند وب پویا ، پرتال ؛ میلان استودیو و وبین سئو  با توجه نوع سابقه ، نمونه کارها و تجربه ای که در زمینه طراحی بسایت دارند پروژه های طراحی سایت با وردپرس را قیمت گذاری می کنند .

قیمت طراحی سایت با وردپرس در شرکت طراحی سایت میلان استودیو به توجه به نوع وبسایت شما متفاوت میباشد برای مثال هزینه طراحی سایت های فروشگاهی از مبلغ پایه 7 میلیون شروع می شود یا سایت های شرکتی از مبلغ 5 میلیون شروع می شوند . ناگفته نماند طراحی سایت های اختصاصی هزینه های بیشتری را در برمی گیرند و ممکن است تا 50 میلیون هم بودجه نیاز داشته باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز